LOL.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, daarom is het ook zo gevaarlijk dat al die linkse idioten hier vervallen in dezelfde gedachtegang als toen.
Daar noem je ook wat tuig bij elkaar ook zeg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:30 schreef Nielsch het volgende:
Martin Schulz, president van het Europees Parlement heeft al zijn condoleances overgebracht aan de familie van deze oorlogscrimineel en terrorist. SGP-leider Van der Staaij en jodenknecht Wilders natuurlijk ook.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:29 schreef killfrenzy het volgende:
Jammer. Ik had hem wel langer willen zien in een coma
Oprotten met die hond yay.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk jij bij tien jaar geleden ook nog steeds aan pre-2000?
Jij ben degene die voor genocide pleit. Antisemitist.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, daarom is het ook zo gevaarlijk dat al die linkse idioten hier vervallen in dezelfde gedachtegang als toen.
Dat gebeurt gelukkig niet, jij bent de enige die erin vervalt. Verder zie je spoken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als vredesbesprekingen tot niks leiden, dan maar conflict.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat gebeurt gelukkig niet, jij bent de enige die erin vervalt. Verder zie je spoken.
Sharon en Netanyahu hebben er dan ook alles aan gedaan om de vredesbesprekingen tot niets te laten leiden. Sterker nog, praten met de vijand was teveel gevraagd. En zolang er geen vrede is komt er alleen maar meer Lebensraum voor het nieuwe Herrenvolk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als vredesbesprekingen tot niks leiden, dan maar conflict.
Afgezien van de nederzettingen (waar ik ook tegen ben) heeft Israel enkel reactionair beleid gevoerd de laatste jaren. Als je dan nog met droge ogen durft te beweren dat zij de ware agressors zijn dan moet je inderdaad die Palestijnse vlag eens van je kop af halen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sharon en Netanyahu hebben er dan ook alles aan gedaan om de vredesbesprekingen tot niets te laten leiden. Sterker nog, praten met de vijand was teveel gevraagd. En zolang er geen vrede is komt er alleen maar meer Lebensraum voor het nieuwe Herrenvolk.
De storthoop van de Freggels.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, rolstoelbenen heb ik wel eens gezien, die spieren verdwijnen echt bijna helemaal.Zou Sharon ook afgevallen zijn? Dan moet het onderhand een soort kwal zijn geweest van losse huidkwabben en minimale spieren.
Hoezo 'afgezien van de nederzettingen'...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
Afgezien van de nederzettingen (waar ik ook tegen ben) heeft Israel enkel reactionair beleid gevoerd de laatste jaren. Als je dan nog met droge ogen durft te beweren dat zij de ware agressors zijn dan moet je inderdaad die Palestijnse vlag eens van je kop af halen.
Ik hou je niet tegen hoor, ga maar lekker.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hoezo 'afgezien van de nederzettingen'...dat alleen is al meer dan genoeg reden om je te verzetten tegen de Israëlische agressor.
Niet het onderwerp veranderen. Israël is de agressor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hou je niet tegen hoor, ga maar lekker.
Je verwart "is" met "ik vind".quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet het onderwerp veranderen. Israël is de agressor.
Mooi dit soort uitspraken, kun je meteen zien in welke sprookjeswereld betreffende leeft.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet het onderwerp veranderen. Israël is de agressor.
je UI doet vermoeden dat jouw objectiviteit natuurlijk ook best eenzijdig is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mooi dit soort uitspraken, kun je meteen zien in welke sprookjeswereld betreffende leeft.
Naast het feit dat ik natuurlijk geen hardline zionist ben en die UI voor de lol had, ben ik ook nog eens wetenschappelijk opgeleid en is mijn werk objectief zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:52 schreef Re het volgende:
je UI doet vermoeden dat jouw objectiviteit natuurlijk ook best eenzijdig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |