Het is vlees noch vis. Geen echte freestyle, maar ook geen echte snelle sport vanwege die moguls.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook wel. Kijk het alleen maar tijdens de Spelen. En het scheelt dat de sporters zo snel achter elkaar gaan en ook de verschillende finales zo snel achter elkaar zijn.
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:22 schreef Szura het volgende:
Wie is in godsnaam Per en waarom is ie cool?
Zie onder meer de eerste pagina van dit topic.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:22 schreef Szura het volgende:
Ik deel je mening. Al heb ik eigenlijk ook niet heel veel met de halfpipe en de sprong. Van de extreme sports vind ik alleen de boarder en ski cross echt heel tof.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is vlees noch vis. Geen echte freestyle, maar ook geen echte snelle sport vanwege die moguls.
Gaat wel snel achter elkaar dat scheelt inderdaad.
Hij is de Uemura van vandaag.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:22 schreef Szura het volgende:
Per Mulder zou worden gecorrigeerd.quote:
1 en 2 is wel vrij waarschijnlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 19:23 schreef Max23 het volgende:
Canada heeft 4 toppers, als ze 1 en 2 worden gaan ze Nederland weer voorbij op de medaillespiegel. Als ze goud en brons winnen staan we gelijk. Bij elk ander resultaat staat Nederland alleen aan de leiding na dag 3 op de medaillespiegel
Het is juist goed als Canada veel wint. Want die eindigen toch wel voor Nederland.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:23 schreef Max23 het volgende:
Canada heeft 4 toppers, als ze 1 en 2 worden gaan ze Nederland weer voorbij op de medaillespiegel. Als ze goud en brons winnen staan we gelijk. Bij elk ander resultaat staat Nederland alleen aan de leiding na dag 3 op de medaillespiegel
Nog 4 kansen, maar eigenlijk 2 want Bilodeau en Kingsbury zijn zekerheidjes voor de finalequote:Op maandag 10 februari 2014 19:26 schreef takkfyrir het volgende:
Verdorie, er moet gewoon nog even iemand onderuitgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |