Blijf dat jezelf wijsmaken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als ik het geen probleem vind dan is er dus geen probleem snapje
Ik val op een combinatie van innerlijk en uiterlijk van iemand. Er moet natuurlijk ook sprake zijn van aantrekkingskracht, want zeg nou eerlijk, jij zou ook niet zo snel vallen op een dikke meid met een bril en beugel en overal behaard.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je valt toch niet op uiterlijk in de eerste instantie?
Indien niet kan ik de lengte van de relaties wel schatten...
Bij ons gaat het ook al bijna 2 jaar prima, maar af en toe wel lastig van mijn kant.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:52 schreef ImMaxa het volgende:
Ben zelf 1,90m, vriendin is 1,55m. Gaat al 2,5 jaar prima.
Hier ben ik het mee eens. Dit staat voor geen meter, terwijl het andersom wel schattig staat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:58 schreef Ludd het volgende:
Overigens beter een M>V lengteverschil dan V>M imho.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou dan wat zeur je dan. er is geen probleem dus geen klacht dus slotjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:06 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Dit staat voor geen meter, terwijl het andersom wel schattig staat.
De klacht is dat het soms lastig is voor mij als ik even spontaan wil knuffelenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nou dan wat zeur je dan. er is geen probleem dus geen klacht dus slotje
want je moet per se bij zijn hoofd komen om te knuffelen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:08 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
De klacht is dat het soms lastig is voor mij als ik even spontaan wil knuffelen
Die gozer van plaatje 1 heeft ookal een hoge schoen lolquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:58 schreef Ludd het volgende:
Overigens beter een M>V lengteverschil dan V>M imho.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, anders zou het wel eens kunnen op vallen dat zijn vriendin langer is, haha.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Die gozer van plaatje 1 heeft ookal een hoge schoen lol
Wat is de klacht nou? je noemt alleen maar voordelen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:05 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Bij ons gaat het ook al bijna 2 jaar prima, maar af en toe wel lastig van mijn kant.
Dat wordt wel goed opgelost, aangezien hij me goed kan optillen als ik hem even lekker wil knuffelen en omhelzen.
Misschien ben je gewoon lelijk man, sorry, maar vrouwen worden wild van knappe mannenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
Vrouwen worden wild van lange mannrn schijnt. Nou heb ik met mn 1.93m al 22 jaar nog niet eens gezoent
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie je uit naar 40 jaar onderdrukking?
Omdat je een dikke troll bent, vrouwen hoeven geen trolls.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
Vrouwen worden wild van lange mannrn schijnt. Nou heb ik met mn 1.93m al 22 jaar nog niet eens gezoent
Kleintjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dat komt omdat jij een lelijke kansloze aap bent.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat je een dikke troll bent, vrouwen hoeven geen trolls.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
"
Ik heb een sixpack.
En nee geen pics want jij gaat dan ranzige dimgen doen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:51 schreef Waterloos het volgende:
[..]
In Nederland ligt die grens op 1.60 meter. Jammer Ts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|