Ik ben half-Ethiopisch, mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:01 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Hahahaha nee.
Marokkaanse jongens zijn niet echt mijn ding.
Daarom zeg ik; DM me.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:00 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Ts is een turkse en doet een universitaire studie. Ik val niet op mannen die een lichtere huidskleur hebben dan ik. Tevens ook niet als ze veel donkerder zijn. Lichtjes getint is helemaal prima
Blondjes zijn wel de oorspronkelijken. Het pure Noor(d)se ras. Zij die het viking bloed dragen.quote:
Maakt ook niet uit, maar ik val er gewoon niet op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Blondjes zijn wel de oorspronkelijken. Het pure Noor(d)se ras. Zij die het viking bloed dragen.
Maar haarkleur maakt toch geen fuck uit in een relatie?
Haha, buiten heb ik er geen last van, aangezien ik altijd hakken aan heb. Het gaat mij meer om als we in huis zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien zo'n doosje meezeulen waar die dwerg van Wegmisbruikers altijd op staat. Kun je meteen bammetjes en een pakje drinken voor tussen de middag in doen.
[ afbeelding ]
Zo dat is wel heel veel lengteverschilquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
Stel je niet aan, als zij het kunnen, kunnen jullie het ook:
[ afbeelding ]
Geen probleemdus. Allochtoonse 'mannen' zijn ook allemaal midgets dus dat loopt wel goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:08 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Haha, buiten heb ik er geen last van, aangezien ik altijd hakken aan heb. Het gaat mij meer om als we in huis zijn.
Ik weet eerlijk gezegd niet of ze nog bij elkaar zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:15 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Zo dat is wel heel veel lengteverschil![]()
Bij ons ziet het er tenminste nog normaal uit, is niet zo opvallend.
Onzin, de grens ligt op 1.45m. De gemiddelde NL'se vrouw is ook 1.68, dan zou 1.60 een rare grens zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:51 schreef Waterloos het volgende:
[..]
In Nederland ligt die grens op 1.60 meter. Jammer Ts
Is this real?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Shaquille O'Neal . Lengte 2,16 meterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Is this real?Wat zijn de lengtes van de man en de vrouw op deze foto?
Jezus wat een beer. Ik dacht dat hij misschien 1.90-2 mtr was, dan was die vrouw echt een dwerg. Nu is ze gewoon klein denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is Shaquille O'Neal . Lengte 2,16 meter
Je valt toch niet op uiterlijk in de eerste instantie?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:07 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, maar ik val er gewoon niet op.
Betekent natuurlijk niet dat er geen knappe blonde mannen zijn, die zijn er ook genoeg.
Als ze op haar kloon zou staan komt ze nipt boven hem uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[ afbeelding ]
Je vriend is één groot probleem.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:53 schreef -supergirl- het volgende:
who the fuck cares. ik ben 1.60 en mijn vriend 1.80. ik zie geen problemen
Niet alle Spanjaarden zijn getint hehquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:58 schreef VMSDKR het volgende:
TS is een VMBO-sletje en haar aandacht gaat alleen naar getinte jongens omdat die stoer zijn.
( dm me )
als ik het geen probleem vind dan is er dus geen probleem snapjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je vriend is één groot probleem.
BRB, boswandeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |