Lilliputter= <1.50mquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De struggles van een lilliputter.
In Nederland ligt die grens op 1.60 meter. Jammer Tsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:49 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Lilliputter= <1.50m
Even dat je het weet.
Geen last van, gaat juist makkelijkerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:51 schreef voederbietel het volgende:
Tijdens seksen met je neus in de navel van je partner prikken gaat op den duur ook wel vervelen zeker?
Ik val niet op blondjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:55 schreef zovty het volgende:
Wat is er mis met hollandse/hollandse jongens?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ideale penetratie hoedanigheid.
Die zijn allemaal blond ja.quote:
Ts is een turkse en doet een universitaire studie. Ik val niet op mannen die een lichtere huidskleur hebben dan ik. Tevens ook niet als ze veel donkerder zijn. Lichtjes getint is helemaal primaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:58 schreef VMSDKR het volgende:
TS is een VMBO-sletje en haar aandacht gaat alleen naar getinte jongens omdat die stoer zijn.
( dm me )
Zie je uit naar 40 jaar onderdrukking?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:00 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ts is een turkse en doet een universitaire studie. Ik val niet op mannen die een lichtere huidskleur hebben dan ik. Tevens ook niet als ze veel donkerder zijn. Lichtjes getint is helemaal prima
Niet: ideale pijphoogte.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ideale penetratie hoedanigheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |