Ja in Griekenland waar er na het barsten van de bubbel meer knoflook dan geld bleek te zijn had je de eilander met 21 kinderen die geen van allen bestonden. Of de Roma familie van het onlangs gevonden Roma meisje die tien kinderen in zes jaar kregen. En voor alle kinderen bijslag vingen.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Kennen andere Europese landen eigenlijk ook zo'n systeem als kinderbijslag? Weet iemand dat?
Omslagsysteem, gotta love it...quote:Op zondag 12 januari 2014 11:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb dan zelf 50 jaar AOW premie betaald. En heel wat meer dan de mensen met kinderen die een of twee dagen werken per week wel genoeg vinden.
In DL en Oos iig wel (Kindergeld/Familienbehilfe) en dat ligt ook hoger als in NL.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Kennen andere Europese landen eigenlijk ook zo'n systeem als kinderbijslag? Weet iemand dat?
Een van de weinige voordelen van dit seculiere kabinet is dat er niet van die sprookjesboekgelovers inzitten die dit soort ridicule dingen willen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In DL en Oos iig wel (Kindergeld/Familienbehilfe) en dat ligt ook hoger als in NL.
Het stimuleren van families ligt daar vooral aan ten grondslag.
Het ligt eraan hoe je wil leven. Als je in Turkije wil leven zoals je in Nederland zou leven, dan ben je duurder uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:03 schreef arjan1112 het volgende:
vraag me af of dit dan ook gelijk voor alle andere landen geld ?
hoe kan die rechter nou zeggen dat dit niet mag ? de kosten van levensonderhoud zijn toch ook lager in betreffende landen?
Amenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:20 schreef Nielsch het volgende:
Oplossing: kinderbijslag voor iedereen afschaffen, daarna nieuwe kindertoeslag invoeren waar je alleen recht op hebt als je kinderen daadwerkelijk in Nederland wonen.
Verder; laffe linkse PvdA-rechters. Landverradende honden.
Nou nouquote:Op zondag 12 januari 2014 17:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een parasieten die hier een rechtszaak over hebben aangespannen. Vanuit hun islamitische apenland nog proberen zoveel mogelijk misbruik te maken van ons sociale stelsel. Verwerpelijk dit soort figuren!
Nee, gewoon slim. Kunnen ze lekker hun wegen mee aanleggen en financieren.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een parasieten die hier een rechtszaak over hebben aangespannen. Vanuit hun islamitische apenland nog proberen zoveel mogelijk misbruik te maken van ons sociale stelsel. Verwerpelijk dit soort figuren!
En Frankrijk volgens mij ook.... ik ben benieuwd wat die landen doen met in het buitenland wonende kinderen van kinderbijslaggerechtigden.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In DL en Oos iig wel (Kindergeld/Familienbehilfe) en dat ligt ook hoger als in NL.
Het stimuleren van families ligt daar vooral aan ten grondslag.
Duitsland betaalt dan ook uit, België en Frankrijk weet ik niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Frankrijk volgens mij ook.... ik ben benieuwd wat die landen doen met in het buitenland wonende kinderen van kinderbijslaggerechtigden.
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb dan zelf 50 jaar AOW premie betaald. En heel wat meer dan de mensen met kinderen die een of twee dagen werken per week wel genoeg vinden.
Slaat wel ergens op, mensen die wel kinderen hebben gekregen houden Nederland een welvarend land. Mensen die bewust geen kinderen nemen en daarmee geen lasten hebben zijn in mijn profiteurs van een omslagstelsel waar ze gewoon misbruik van maken. dat jij 50 jaar premie hebt betaald en nu begint te miepen dat ze kinderbijslag af moeten schaffen zegt mij over jou dat jij een babyboomer bent die wel graag de lusten heeft maar niet de lasten. Op dat soort mensen kots ik!quote:Op zondag 12 januari 2014 11:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Snap ik, maar het was even een reactie op een reactie die ook nergens op sloeg.
???quote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef arjan1112 het volgende:
Volg die mensen die geen kinderen hebben zijn uitvreters redenering niet zo, die betalen namelijk meer belasting, dat mensen die wel kinderen hebben, belastingbetalers opvoeden, compenseert dat weer , dus wat is het probleem
Als je kinderen hebt, heb je recht op allerlei toeslagen en kortingen die iemand die geen kinderen heeft niet krijgtquote:
Neem je ook o.a. effe de btw mee? Luiers, babyvoeding, schoolspullen, rijbewijs, studie etc. etc. ?????quote:Op zondag 12 januari 2014 20:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt, heb je recht op allerlei toeslagen en kortingen die iemand die geen kinderen heeft niet krijgt
Zeg je hier nou dat alle homo's profiteurs zijn?!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef betyar het volgende:
Mensen die bewust geen kinderen nemen en daarmee geen lasten hebben zijn in mijn profiteurs van een omslagstelsel waar ze gewoon misbruik van maken.
die kunnen adopteren, dus nee denk het nietquote:Op zondag 12 januari 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeg je hier nou dat alle homo's profiteurs zijn?!
Nee ik ben geen babyboomer, daar ben ik net iets te jong voor. En wat ben ik een profiteur zeg, betaal al 20 jaar 40-50 % belasting over een hoog inkomen en mijn partner ook, heb nooit toeslagen of andere overheidssubsidies genoten. Heb zelf mijn universitaire studie betaald (want tijdens mijn werk gevolgd), heb zelf een pensioenverzekering geregeld voor mijn oude dag (want ik ben ondernemer) en die paar duizend Euro AOW straks kan me echt gestolen worden, maar ja, die krijg ik nu eenmaal. Leg jij mij effe uit waarom ik eigenlijk een profiteur ben en waarom je op mij wilt kotsen?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Slaat wel ergens op, mensen die wel kinderen hebben gekregen houden Nederland een welvarend land. Mensen die bewust geen kinderen nemen en daarmee geen lasten hebben zijn in mijn profiteurs van een omslagstelsel waar ze gewoon misbruik van maken. dat jij 50 jaar premie hebt betaald en nu begint te miepen dat ze kinderbijslag af moeten schaffen zegt mij over jou dat jij een babyboomer bent die wel graag de lusten heeft maar niet de lasten. Op dat soort mensen kots ik!
Neequote:Op zondag 12 januari 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeg je hier nou dat alle homo's profiteurs zijn?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |