Dat is heel eenvoudig: als je alleen afvalt: 85/80 = 106,25%. Dus 6,25% verbetering.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
Benieuwd hoeveel mn aerobische vermogen verbeterd als ik ipv 85 80 kgv weeg.. Daar moet veel haalbaar zijn.. Overigens jammer dat je van dat rennen minder explosief wordt
Waar? Westerpark of Dekker?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:12 schreef Quoi het volgende:
Ik ben in optimale conditie om vanmiddag te partybowlen met mijn nichtjesin de metropool Z'meer
Dat je er minder explosief van wordt hoeft niet, maar dan moet je voor korte afstanden trainen en niet voor lange.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
Benieuwd hoeveel mn aerobische vermogen verbeterd als ik ipv 85 80 kgv weeg.. Daar moet veel haalbaar zijn.. Overigens jammer dat je van dat rennen minder explosief wordt
Bedankt! En van afvallen? Verlies je explosiviteit?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat je er minder explosief van wordt hoeft niet, maar dan moet je voor korte afstanden trainen en niet voor lange.
Alsjeblieft!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Brabant, noord Limburg, zuid Gelderland, beetje die regio.Kan zelf eigenlijk niet veel vinden behalve (kleine) clubloopjes. Maar, er moet toch meer zijn of ben ik nou gek?
Dit weekend lekker rustig aan doen en dan maandag een keer beslissen of ik mee ga trainen bij de vereniging. Het onderbeen is pijnvrij en dit weekje rust kan het niets anders dan goed hebben gedaan.
Wat is er mis met clubloopjes? Dat zijn vaak de leukste, in mijn ogen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Brabant, noord Limburg, zuid Gelderland, beetje die regio.Kan zelf eigenlijk niet veel vinden behalve (kleine) clubloopjes. Maar, er moet toch meer zijn of ben ik nou gek?
As je niet uitkijkt kom je zelfs wat aan, spieren en dat weegt ook wat. Husain bolt weegt ook maar 94 kg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Bedankt! En van afvallen? Verlies je explosiviteit?
Mn vetpercentage ligt rond de 15 procent
luilakquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nou...... Om 12 uur was er de kans om voor een 10miler aan te sluiten bij clubgenoten...... Zo maar eens ontbijten![]()
benen voelen goed, dus misschien tegen eind van de middag maar gaan
Sorry wat bedoel je hier preciesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
As je niet uitkijkt kom je zelfs wat aan, spieren en dat weegt ook wat. Husain bolt weegt ook maar 94 kg.
Dan ga ik niet zwaaien, want ik woon praktisch op de bowlingbaan van Dekker. Dat gezegd hebbende, ik ga zo lopen met iemand uit Delft, al weet ik nog niet precies waar we dat gaan doen. Meijendel, Abtwoudse Bos of Reeuwijkse Plassen. Keuzes keuzes.quote:
Dat je van sporten kunt aankomen omdat je spiermassa toeneemt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Sorry wat bedoel je hier precies
Kerkpolder en dan richting Schipluiden/'t Woudt is ook een aanrader. Kan ík zwaaienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dan ga ik niet zwaaien, want ik woon praktisch op de bowlingbaan van Dekker. Dat gezegd hebbende, ik ga zo lopen met iemand uit Delft, al weet ik nog niet precies waar we dat gaan doen. Meijendel, Abtwoudse Bos of Reeuwijkse Plassen. Keuzes keuzes.
Inderdaad, al denk ik dat hij als voetballer al wel ontwikkelde spieren heeft.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat je van sporten kunt aankomen omdat je spiermassa toeneemt.
Ik ga eens voor je zoeken. Eerst ff aan de chai theequote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn er maar 2 die aan je wensen voldoen: 1 in Echt en de ander is meer een trimloopje van GVAC:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:31 schreef Levitas het volgende:
Zeg, SEM, weet jij niet nog een leuk loopje in het zuiden des lands rond het weekend van 8 & 9 februari? Bij voorkeur 10km, maar 15km mag ook wel
Zoek voor dat weekend nog een leuke 10 of 15km als testloop voor de CPC, maar Schoorl is me eigenlijk iets te ver weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |