Mooi! iets positiefs. Nu je luie reet van de bank verheffen en vaker gaan hardlopen!. Je blijkt dit goed te kunnen en het is erg goed om een depressie klein te krijgen en van de wiet af te blijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:42 schreef Bevert het volgende:
hmmm, ik heb nu een mooie woning sinds de zomer.
Ik had op school gewonnnen met estafette en ik kwam als laatste loper als eerste over de streep.Ik moest wel even lachen.
Je zet jezelf niet voor schut hoor, tenminste dat vind ik danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:44 schreef Bevert het volgende:
Ik heb een 3 vrienden maar die zijn zo singleminded op 1 na.
Ik erger me er kapot aan.....
Great nu staat ie weer bovenaan. zucht.....
Ik zet mezelf echt voor schut. What was i thinking?
Oke dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:32 schreef aijumu het volgende:
[..]
Je zet jezelf niet voor schut hoor, tenminste dat vind ik dan
Als je tijd hebt, sleep jezelf uit huis en doe wat van die dingen. Een vereniging is altijd een optie, leer je ook makkelijker mensen kennen, maar dat moet je zelf weten.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Bevert het volgende:
Tennis, voetbal, psychologie, lopen in ongerepte natuur, bergen, zon, dieren, 100 meter sprint (vroeger dan), gamen, films kijken, lopen,
lopen doe ik nu wel meer
Tennis ga ik doen
Voetbal volg ik niet meer, ik had er beter niet af kunnen gaan overigens
films kijken doe ik ook niet
gamen doe ik ook niet zoveel meer
op vakantie gaan doe ik niet (in mijn eentje)
Ik had een hond
het wordt straks zomer
sprinten wordt em niet meer, ben er ook niet echt goed in ofzo
thanksquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:41 schreef Doedelzak77 het volgende:
Het is ook een kut wereld en dat was ook de bedoeling(de zonde) maar weet dat God van je houdt en dat je uniek bent....daar kun je veel kracht uit halen!!!
Lol, same here met ADHD. Na 4 jaar GGZ begin je opeens door te krijgen dat je beter af was zonder dat stempel, ook voor je behandeling.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
meer iets voor R&P dit.
En PDD-NOS is een mooie verzamelnaam van "we weten niet wat je hebt, maar hier heb je een stempel".
Bron : ervaringsdeskundige.
Same here, maar dan zonder God. Heb nog wel de openbaringen van Mattheüs gelezen, goed verhaal maar imo niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:18 schreef Doedelzak77 het volgende:
Dat heb ik zelf ook voel me ook nergens thuis en in relatie's ben ik ook nog alleen als je anders bent zullen andere dat nooit snappen maar sinds ik zeker weet dat God bestaat en dat je uniek bent moet toch wel enige rust geven voor mij wel......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |