abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136761804
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:42 schreef Bevert het volgende:
hmmm, ik heb nu een mooie woning sinds de zomer.
Ik had op school gewonnnen met estafette en ik kwam als laatste loper als eerste over de streep.

:) Ik moest wel even lachen. :P
Mooi! iets positiefs. Nu je luie reet van de bank verheffen en vaker gaan hardlopen!. Je blijkt dit goed te kunnen en het is erg goed om een depressie klein te krijgen en van de wiet af te blijven.
Voor je zelfvertrouwen zou het ook nog wat kunnen betekenen, en als je naar een hardloop vereniging gaat, krijg je misschien ook nog wat meer contacten
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_136763280
Ik ga op een tennisclub van de zomer. ;)
Maar ik loop wel meer.

Gelukkig werk ik nu ook niet en ga ik weer naar school, dat helpt ook.
pi_136790632
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:44 schreef Bevert het volgende:
Ik heb een 3 vrienden maar die zijn zo singleminded op 1 na.
Ik erger me er kapot aan.....

Great nu staat ie weer bovenaan. zucht.....

Ik zet mezelf echt voor schut. What was i thinking?
Je zet jezelf niet voor schut hoor, tenminste dat vind ik dan :)
pi_136791008
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:32 schreef aijumu het volgende:

[..]

Je zet jezelf niet voor schut hoor, tenminste dat vind ik dan :)
Oke dan.

Thanks
pi_136801655
Ik ben levensmoe.

Ik ben 25, maar ik heb totaal geen energie meer.
Vroeger kon ik nog genieten van dingen, maar nu doe ik helemaal niks meer.
Ik vind het zelfs leuker op school dan thuis. Thuis loop ik als een zombie rond een beetje doelloos naar muziek te luisteren. Ik voel alleen maar mijn hoofd.

Wat dat betreft is het wel goed om weer te gaan sporten, want zo kom ik niet uit deze vicieuze cirkel.

Ik wil heel graag met mensen praten, maar door mijn handicap en alles kan ik dat niet. Ik praat zelden met dames, omdat ik ze nooit zie. Ze zijn er gewoon niet.

Als ik een topic wil starten doe ik het niet, omdat ik weet dat ze toch niet goed zijn, althans dat hoor ik dan van anderen. Mijn intelligentie is blijkbaar ook niet hoog genoeg. Wil ik iets zeggen, word ik genegeerd. Nou ja, vind je het gek dat ik niet van mensen hou?

Iedereen heeft grapjes, wil ik er 1 maken word ik gelijk uitgescholden en doen ze net alsof ik een misdaad heb begaan, ben ik een k"t-user, terwijl die mensen precies hetzelfde doen. Ik word er kotsmisselijk van.

Het heeft gewoon geen zin.

Ik maak geen deel uit van deze wereld. Ik ben slechts iemand die alles ziet gebeuren, iemand die liever niet praat, omdat er anders toch negatief gereageerd wordt of helemaal niet. Ik kan net zo goed tegen mezelf praten, dat doe ik dan ook vaak. Ik heb een keer even gedacht dat ik werd geaccepteerd, maar dat was van korte duur.
Ik doe zo mijn best om geen klootzak te zijn, maar toch wordt ik met de neus aangekeken.
Liefde is slechts een verzamelnaam voor concurrentie, geld, sex, het gebruiken van meisjes, whatever.
We leven in zo'n klote-maatschappij waar nauwelijks liefde is voor elkaar. Nobody gives a f"ck about eachother. Als je ook maar op straat loopt moet je oppassen dat je geen ruzie krijgt zonder reden. Mensen die slecht over je praten. Je mag niet naar mensen kijken. Ik doe het graag , want ik observeer veel. Iedereen haat. Je moet oppassen wat je zegt, maar toch heeft iedereen het over elkaars familie ( grap of niet het zal wel) Het taalgebruik is dan ook naar een dieptepunt gezakt.
Racisme zie je overal. Blank tegen zwart, maar ook andersom.
Als je niet slim genoeg overkomt, heb je ook een probleem. Mensen die je opzettelijk willen frustreren of intimideren, omdat dat stoer is. Het is jammer.

[ Bericht 19% gewijzigd door Bevert op 17-02-2014 11:56:57 ]
  maandag 17 februari 2014 @ 11:58:56 #181
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_136805954
Dit klinkt heel cliche, maar wat vind JIJ leuk? Niet iedereen is hetzelfde en er lopen mensen rond waar jij mee op kunt schieten. Kies je eigen ding, de maatschappij is slechts een verzameling individuen die elkaar wijsmaken dat er zoiets is als 'normaal'.

Volg je eigen pad, je eigen interesses, je eigen gevoelens. Geluk zit hem niet in wat anderen van jou en je acties vinden, maar in het feit of die dingen jou gelukkig maken. Soort zoekt soort, doe je eigen ding en de mensen komen vanzelf. Hoe veel of weinig dat er ook zijn.
Ignorance is bliss
pi_136806499
Tennis, voetbal, psychologie, lopen in ongerepte natuur, bergen, zon, dieren, 100 meter sprint (vroeger dan), gamen, films kijken, lopen,

lopen doe ik nu wel meer
Tennis ga ik doen
Voetbal volg ik niet meer, ik had er beter niet af kunnen gaan overigens
films kijken doe ik ook niet
gamen doe ik ook niet zoveel meer
op vakantie gaan doe ik niet (in mijn eentje)
Ik had een hond
het wordt straks zomer
sprinten wordt em niet meer, ben er ook niet echt goed in ofzo
  maandag 17 februari 2014 @ 14:59:19 #183
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_136812667
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Bevert het volgende:
Tennis, voetbal, psychologie, lopen in ongerepte natuur, bergen, zon, dieren, 100 meter sprint (vroeger dan), gamen, films kijken, lopen,

lopen doe ik nu wel meer
Tennis ga ik doen
Voetbal volg ik niet meer, ik had er beter niet af kunnen gaan overigens
films kijken doe ik ook niet
gamen doe ik ook niet zoveel meer
op vakantie gaan doe ik niet (in mijn eentje)
Ik had een hond
het wordt straks zomer
sprinten wordt em niet meer, ben er ook niet echt goed in ofzo
Als je tijd hebt, sleep jezelf uit huis en doe wat van die dingen. Een vereniging is altijd een optie, leer je ook makkelijker mensen kennen, maar dat moet je zelf weten.

Als pdd-nos'er is omgang met anderen idd moeilijker. Mijn vader heeft het ook dus ik ken het. Het betekent echt niet het einde, er zijn ook mensen waar jij goed mee op kan schieten, vind ze alleen maar eens.

Forceer het niet, probeer op basis van je interesses wat contacten aan te leggen en zie dan weer verder.
Ignorance is bliss
  maandag 17 februari 2014 @ 21:11:55 #184
365722 huskey
Luister goed naar je hart !
pi_136826969
Lees het boek The secret en kijk eventueel de film is ook erg inspireren !
Wat dit met je doet is ongelovelijk ! "je gedachten word dingen"
  dinsdag 18 februari 2014 @ 15:26:17 #185
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_136851526
Hey ts <3, lees dit.
http://tinyurl.com/noonmcc
pi_136875325
@ Goldenrush

Heel interessant, maar wat is het moraal van het verhaal?

@ Huskey

Oke, ik ben benieuwd, moet ook nog dat boek waar mosrednA nog lezen
Maar ik maak een notitie van de film, zodat ik hem iig nog een keer kan zien. Ben de laatste tijd alleen niet zo van het lezen en films kijken.

Vreemd, ik dronk een kop koffie en ik voelde me ineens beter :?
Soms heb ik gewoon hele negatieve gedachten, en dan voel ik me heel ongelukkig.

Maar morgen zal ik waarschijnlijk weer met een brak gevoel opstaan.
Volgens mij ben ik ook een HSP, ik was ook erg emo-tioneel de laatste tijd. :9

Als ik terugkijk op mijn leven was de mooiste tijd die ik had op de basisschool, met de 2 vrienden die ik daar had. Ik weet nog wel dat we samen op de PSone speelden. Toen maakte ik me nog niet zoveel zorgen. Helaas zijn we uit elkaar gegroeid. Nadat ik 15 was was het echter nooit meer hetzelfde.

schuld, onzekerheid, gevoelig zijn maar niet aan je gevoelens willen toegeven, stress, frustratie, schaamte, eenzaamheid en niet praten over je gevoelsleven met mensen kan je kapot maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bevert op 19-02-2014 04:00:14 ]
pi_137149540
Het is ook een kut wereld en dat was ook de bedoeling(de zonde) maar weet dat God van je houdt en dat je uniek bent....daar kun je veel kracht uit halen!!!
pi_137258803
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 01:41 schreef Doedelzak77 het volgende:
Het is ook een kut wereld en dat was ook de bedoeling(de zonde) maar weet dat God van je houdt en dat je uniek bent....daar kun je veel kracht uit halen!!!
thanks
pi_137260807
Het is ook telkens een innerlijke strijd die ik aan het voeren ben in mijn hoofd. Ik kan dan ook niet tot rust komen en word er zo moe van. Ik heb ook een paar keer een overlevingsmechanisme (althans dat denk ik) ondervonden laatst, dat ik vrijwel niemand meer vertrouwde. Dat is heel eng. Ik had ook het gevoel alsof ik er alleen voor stond.

Ik hoop dat ik me weer beter ga voelen, want nu voel ik me nog steeds vrij slecht. Sinds ik ben gaan verhuizen was mijn energie gewoon in 1 keer op, maar daarna heb ik nog heel veel gedaan. Het lijkt alsof ik ziek ben. Ik ben al een half jaar in mijn nieuwe woning, maar ik voel me nog steeds niet op mijn gemak.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bevert op 01-03-2014 01:16:23 ]
pi_137261868
you rack a disciprine
pi_137261921
hmmm, ik heb het nog wel volgehouden iig geval tot nu toe en ik ben nog steeds bezig met studie, plus heb ik ook een stage van 3 maand bijna volledig volgehouden. ;)
Terwijl het echt een hel was.
pi_137287948
Dat heb ik zelf ook voel me ook nergens thuis en in relatie's ben ik ook nog alleen als je anders bent zullen andere dat nooit snappen maar sinds ik zeker weet dat God bestaat en dat je uniek bent moet toch wel enige rust geven voor mij wel......
pi_137288007
God heeft alles onder controle dus als je zou vragen om meer vrienden in je leven die wel leuk zijn,kan je nog aardig opkijken....:)
  maandag 3 maart 2014 @ 06:05:05 #194
419932 Bevert
de clown
pi_137336155
Toevallig kwam ik vorige week een oude kameraad tegen.

Ik heb gelijk even weer afgesproken enzo dus er is nog hoop inderdaad. ;)
pi_137336203
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 08:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
meer iets voor R&P dit.

En PDD-NOS is een mooie verzamelnaam van "we weten niet wat je hebt, maar hier heb je een stempel".

Bron : ervaringsdeskundige. :')
Lol, same here met ADHD. Na 4 jaar GGZ begin je opeens door te krijgen dat je beter af was zonder dat stempel, ook voor je behandeling.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_137336206
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:18 schreef Doedelzak77 het volgende:
Dat heb ik zelf ook voel me ook nergens thuis en in relatie's ben ik ook nog alleen als je anders bent zullen andere dat nooit snappen maar sinds ik zeker weet dat God bestaat en dat je uniek bent moet toch wel enige rust geven voor mij wel......
Same here, maar dan zonder God. Heb nog wel de openbaringen van Mattheüs gelezen, goed verhaal maar imo niet meer dan dat.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_137439525
Héhé, ik kom eindelijk een beetje tot mijn zinnen, ben weer bezig met mijn hobby's.
Misschien kom ik wel uit die vervelende sleur en kom ik weer tot rust.
De afgelopen maanden waren best zwaar.

Medicatie is dan ook wel verhoogd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')