Je moet je door je stempel/label niet laten neersabelen. Zelfvertrouwen komt uit jezelf...quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef Bevert het volgende:
Klopt ik ben alweer wat meer helder.
Bij de informatieverwerking gaat het idd vaak mis. Maar daar zit een logische verklaring achter.
Maar ik denk ook dat PDD-nos een vervelend stempel is die op mij is geplakt om me klein te houden. Het geeft me iig minder zelfvertrouwen.
Soms komen mensen daar nooit achter of pas op 80 jarige leeftijdquote:Op maandag 20 januari 2014 16:44 schreef Bevert het volgende:
Nee precies.
Maar wie ben ik eigenlijk? Daar kom ik pas laat achter.
Nooit te laat daarmee te beginnenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:52 schreef Bevert het volgende:
''Je moet je door je stempel/label niet laten neersabelen. Zelfvertrouwen komt uit jezelf... ''
Klopt ik kan meer dan dat ik soms denk.
Ik had eigenlijk een soort dagboek moeten hebben.
Een dagboek is in jouw geval wel handigquote:Op maandag 20 januari 2014 16:52 schreef Bevert het volgende:
''Je moet je door je stempel/label niet laten neersabelen. Zelfvertrouwen komt uit jezelf... ''
Klopt ik kan meer dan dat ik soms denk.
Ik had eigenlijk een soort dagboek moeten hebben.
Kloptquote:Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef Bevert het volgende:
Ik wil denk ik nog eens een boek schrijven.
Als luisteren moeilijk is naar wat er tegen je wordt gezegd is het ook lastiger om te ontwikkelen.
Maar als je goed luistert naar mensen door middel van muziek, mensen of info helpt dat enorm is mijn ervaring.
Wat andere mensen weer niet begrijpen, waardoor jij denkt dat je een hele grote fout hebt gemaakt toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Bevert het volgende:
''Dit is best een goede uitleg''
Ja inderdaad.
Meestal zijn er zoveel antwoorden, dat er wel eens de verkeerde wordt gekozen.
Door een foutje.
Fout klinkt zo negatief, een vergissing want je doet het eigenlijk per ongeluk je bedoelde het niet zoquote:Op maandag 20 januari 2014 17:09 schreef Bevert het volgende:
Ja, maar je kan ook grote fouten maken, maar soms lijkt een kleine fout wel een hele grote fout, want het liefst maak ik ook geen fouten, want ik ben heel perfectionistisch. Dat maakt het extra gecompliceerd.
En dat ligt dan weer aan mezelf, want ik maak immers de fout.
Alleen het is hoe je bent, leer daarmee om te gaan...quote:Op maandag 20 januari 2014 17:12 schreef Bevert het volgende:
Mooi gezegd.
En anders is ook niet per defenitie minder goed natuurlijk.
Zeg Bevert, zou jij jezelf omschrijven als onzeker? (geen idee of je dat al gemeld hebt hoor, heb niet teruggelezenquote:
Dat het niet leuk is klopt, mee eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:12 schreef Bevert het volgende:
@ aijumu
Mooi gezegd.
En anders is ook niet per defenitie minder goed natuurlijk.
Fout klinkt inderdaad negatief, maar daarom zeggen mensen inderdaad wel eens: Fouten maken mag, maar het is nooit leuk natuurlijk. Er zit wel verschil in dat wel, maar je leert er wel van.
* Iedereen maakt fouten en van fouten leer je. Als je bang bent om fouten te maken, ga je er ook niks van leren en bovendien maakt het je passief. Passiviteit in het leven kan op lange termijn voor gevoelens van verdriet/boosheid/melancholie veroorzakenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:32 schreef Bevert het volgende:
- Dat ik bang ben om fouten te maken
- geen dames durven aan te spreken/versieren
- niet veel durven zeggen
- woorden hard interpreteren
- moeite hebben om de knoop door te hakken
- niet kunnen zetten tot dingen
Tot later dan!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef Bevert het volgende:
Ik moet nu even weg hoor.
Ik geef hier later antwoord op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |