Helaas. Weer geen serieuze gesprekspartner.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:38 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent zo'n kaart te lezen, dan is je level ontoereikend om je in deze discussie te mengen. Zoek een andere, eenvoudigere topic.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef Kees22 het volgende:
Slap hoor: geen weerwoord maar sneren en projectie. Typerend ook.
De beeldvorming is huichelachtig. Er zijn voldoende plaatjes te vinden die het andersom laten zien, die zijn net zo 'valide' als deze. Dus laten we niet doen alsof een suggestief plaatje als dit ook maar iets te maken heeft met de werkelijkheid.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:02 schreef Kees22 het volgende:
Geef dan eens een antwoord op die kaarten: waarom kloppen ze niet?
En hoe komt het dat jouw avatar van een strijdlustige commando nog te zien is en jij geen problemen hebt?
Wellicht eerst even Nederlands leren voordat je hier weer komt knul.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:38 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent zo'n kaart te lezen, dan is je level ontoereikend om je in deze discussie te mengen. Zoek een andere, eenvoudigere topic.
Zal wel hier en daar correcties nodig hebben.quote:
zwart wit denken, oversimplificeren.....je zal het maar nodig hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:44 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Zal wel hier en daar correcties nodig hebben.
Maar de strekking is bekend:
Nagenoeg al je land kwijtraken aan een koloniserende entiteit.
Valt mee; Gaza is teruggegeven, de Palestijnse staat is een feit en Isral is nog steeds bereid om te praten over een tweestatenoplossing.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:44 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Maar je hebt de kaartjes dus niet gecontroleerd, dus hoe kan jij zonder te weten van wie welk land in die tijd is geweest, welk land er is kwijtgeraakt? Hoe kan jij weten wie dan ook, iets aan wie dan ook, heeft verloren?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:44 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Vet van mij.quote:De beeldvorming is huichelachtig. Er zijn voldoende plaatjes te vinden die het andersom laten zien, die zijn net zo 'valide' als deze. Dus laten we niet doen alsof een suggestief plaatje als dit ook maar iets te maken heeft met de werkelijkheid.
Gaza teruggegeven? Palestijnse staat een feit? Lege, leugenachtige mantra's. En Israel is blijkbaar niet bereid tot praten, want het blijft nog steeds nederzettingen bouwen, terwijl het stoppen daarvan een Palestijnse eis is.quote:Valt mee; Gaza is teruggegeven, de Palestijnse staat is een feit en Isral is nog steeds bereid om te praten over een tweestatenoplossing.
Aha. Het recht van de sterkste. Of dat wel of niet gebeurt op dit moment in Palestina is een goede discussie.quote:In de geschiedenis zien we 'gewoon' dat de overwinnaar van de strijd een staat uitroept en dat de overwonnene zich daarnaar heeft te schikken. Recht of onrecht doet daarbij niet terzake. Zo is Nederland ontstaan, zo is Duitsland bijeengebracht, zo is Engeland een natie geworden. Toch gebeurt dat niet bij Isral en Palestina... iets om over na te denken?
quote:Maar dat zal je wel gedaan hebben. Laat me eens een vraag stellen: hoe zou jij het oplossen?
Kees, waar is die leuke avatar van je gebleven? Dat was n van de redenen waarom ik je aanwezigheid in dit topic af en toe nog wel kon waarderen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:52 schreef Kees22 het volgende:
@Karrs 11 februari 19:38
[..]
Gaza teruggegeven? Palestijnse staat een feit? Lege, leugenachtige mantra's. En Israel is blijkbaar niet bereid tot praten, want het blijft nog steeds nederzettingen bouwen, terwijl het stoppen daarvan een Palestijnse eis is.
[..]
Aha. Het recht van de sterkste. Of dat wel of niet gebeurt op dit moment in Palestina is een goede discussie.
Dat is inderdaad iets om over na te denken. In elk geval is dat een zuiverder discussie dan het Calimero-gedrag van Israel.
Daar wil ik best wel eens met jou over bekvechten.
[..]
Blijkbaar niet. Seksueel getint. Wat op zich al bizar is, want ons hele leven is seksueel getint.quote:
Nou over die pet heb ik nog weinig gehoord, maar een mod of admin van zijn falen op de hoogte stellen, dat wordt toch niet heel erg vaak op een aardige manier beantwoord.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Seksueel getint. Wat op zich al bizar is, want ons hele leven is seksueel getint.
En jouw pet is blijkbaar geen enkel probleem. Terwijl die toch geweldig getint is.
En er valt niet over de praten, blijkbaar. Maar dat zul je zelf ook wel gemerkt hebben.
Ik zag je correctie nog net.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou over die pet heb ik nog weinig gehoord, maar een mod of admin van zijn falen op de hoogte stellen, dat wordt toch niet heel erg vaak op een aardige manier beantwoord.
Of gewoon je eigen pet uitzoeken. Maar een boerka lijkt me inderdaad een welkome tussenoplossing inmiddels, alhoewel, niet te open uiteraard.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:39 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zag je correctie nog net.
Kreeg zelfs een reactie van Danny: mag niet, klaar.
Een bikini! In Nederland!
Maar ik verzin nog wel iets. Een boerka, lijkt me wel toepasselijk.
Onder het motto: ook onder elke boerka zit een naakte vrouw!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Of gewoon je eigen pet uitzoeken. Maar een boerka lijkt me inderdaad een welkome tussenoplossing inmiddels, alhoewel, niet te open uiteraard.
Kees zonder Keesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Onder het motto: ook onder elke boerka zit een naakte vrouw!
Ik dacht ook aan: Google doet aan sharia, maar dat is te expliciet, denk ik.
Maar goed, we dwalen af.
Ze leeft voort in mijn hartje!quote:
Je gaat toch nog wel een plaatje toevoegen? Je dient wel een beetje herkenbaar te blijven in de massa en om het even in de context van je handtekening te plaatsen!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Onder het motto: ook onder elke boerka zit een naakte vrouw!
Ik dacht ook aan: Google doet aan sharia, maar dat is te expliciet, denk ik.
Maar goed, we dwalen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |