Tja, seksueel getint mag niet. basta. Geweld en schokkend ook niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:44 schreef waht het volgende:
[..]
Zonder je usericon is het toch niet hetzelfde meer.
Zo is de Amerikaanse moraal, wellicht moet jij ook maar een dubieuze strijder uitkiezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Tja, seksueel getint mag niet. basta. Geweld en schokkend ook niet.
Ik heb had NIET een blote tiet, maar bedekt vrouwelijk lichaamsdeel, bedekt door een volkomen geaccepteerd kledingstuk, is kennelijk al seksueel getint, geweld of schokkend.
Jouw commandofiguur is niet geweld, blijkbaar. Ook had iemand al Stalin en Mao ongehinderd langs zien komen.
Ik zal van het weekend wat leuks uitzoeken.
Overigens vind ik het wel leuk dat Kees zo gemist wordt.
Kennelijk. Maar waarom zou ik me moeten voegen naar de/een moraal van de VSvA? Die moraal blijkt niet veel beter dan de door velen verfoeide sharia.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:45 schreef waht het volgende:
[..]
Zo is de Amerikaanse moraal, wellicht moet jij ook maar een dubieuze strijder uitkiezen.
Het geld stroomt via de VS. En zoals het geld geeft, neemt het geld eveneens.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Kennelijk. Maar waarom zou ik me moeten voegen naar de/een moraal van de VSvA? Die moraal blijkt niet veel beter dan de door velen verfoeide sharia.
Ik woon in Nederland, wij allemaal wonen in Nederland.
Jaja, the land of the free and the home of the brave.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef waht het volgende:
[..]
Het geld stroomt via de VS. En zoals het geld geeft, neemt het geld eveneens.
http://www.volkskrant.nl/(...)ig-Palestijnen.dhtmlquote:Israëlische militairen en politieagenten gebruikten in de afgelopen drie
jaar grof, willekeurig en veelal onnodig geweld tegen Palestijnen op de
bezette Westelijke Jordaanoever. Bestraffing van daders blijft
vooralsnog uit, ook al is er in sommige gevallen bewijs dat slachtoffers
moedwillig zijn gedood en is er mogelijk sprake van oorlogsmisdaden.
Dat stelt mensenrechtenorganisatie Amnesty International in een
donderdag gepubliceerd rapport over het Israëlische geweld.
In 2013 zijn volgens Amnesty 22 Palestijnen gedood door de Israëlische
troepen, meer dan het totaal van de twee jaar ervoor. Van hen kwamen
veertien om tijdens protesten. Er waren vier kinderen bij en bijna alle
doden waren onder de 25 jaar.
In alle door Amnesty onderzochte gevallen vormden de Palestijnen geen
onmiddellijk gevaar voor de levens van Israëlische burgers of militairen
en toch werden ze gedood. Zo waren verschillende slachtoffers in de rug
geschoten.
Sinds begin 2011 zijn in het bezette gebied zeker 261 Palestijnen
ernstig gewond geraakt door munitie waarmee de Israëlische troepen
schoten. Onder hen zijn 67 kinderen. Tegelijk zijn zeker 8500
Palestijnse burgers - onder wie 1500 kinderen - ernstig gewond geraakt
door andere oorzaken. Het gaat dan om het afschieten van rubberen kogels
en de ruime inzet van traangas. Volgens Amnesty zijn hierdoor ook enkele
mensen gestorven.
'Het aanhoudende en buitensporige geweld tegen vreedzame demonstranten
op de Westelijke Jordaanoever door Israëlische troepen lijkt erop te
duiden dat het hierbij om beleid gaat', stelt Philip Luther, directeur
Midden-Oosten van de organisatie. Ook wijst hij erop dat het niet
opschiet met de onderzoeken naar de daders. Amnesty dringt opnieuw aan
op onafhankelijk en transparant onderzoek naar de gewelddaden.
In jezelf aan het mopperen en grommen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:38 schreef Kees22 het volgende:
Vredesproces.
Een boycott van producten uit illegale nederzettingen zou dat wel eens in gevaar kunnen brengen.
Niet doen dus, gewoon illegale producten blijven kopen en de nederzettingen blijven steunen.
tis tot nu toe wel "naar eigen zeggen"...quote:'Israël onderschept schip met Iraanse wapens voor Gaza'
Israël heeft naar eigen zeggen in de Rode Zee een schip met Iraanse wapens onderschept. De wapens zouden voor Gaza bedoeld zijn.
Het schip zou onder de vlag van Panama varen. Aan boord zouden speciale troepen van de Israëlische marine tientallen middellangeafstandsraketten hebben gevonden. Het zou gaan om een type raketten dat ook door de Libanese sjiitische beweging Hezbollah tegen Israël is gebruikt.
De wapens, in Syrië gefabriceerd, zouden door Iran zijn geregeld en bestemd zijn voor Palestijnen in de Gazastrook, zei een woordvoerder van de Israëlische strijdkrachten woensdag.
De wapens hadden ondanks de nabijheid van Gaza nog een flinke reis voor de boeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tis tot nu toe wel "naar eigen zeggen"...
Ik citeerde slechts.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:24 schreef Karrs het volgende:
[..]
In jezelf aan het mopperen en grommen?
Uitkijken daarmee, voor je 't weet ben je die ouwe knar op het hoekje van de bar waar iedereen zorgvuldig uit de buurt blijft...
quote:
quote:Israel has seized three EU-funded humanitarian aid projects on the edge of a settlement construction zone that Europe views as a "red line", spurring demands for compensation payments to Brussels at a crisis moment for John Kerry's attempts to broker a Middle East peace deal.
Ik koop dadels uit Israel, maar ook blauwe bessen uit Marokko.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:38 schreef Kees22 het volgende:
Vredesproces.
Een boycott van producten uit illegale nederzettingen zou dat wel eens in gevaar kunnen brengen.
Niet doen dus, gewoon illegale producten blijven kopen en de nederzettingen blijven steunen.
Dadels uit Israel zijn ook geen onderwerp, noch bessen uit Marokko. Dadels uit de illegale nederzettingen die als Israelisch verkocht worden, zijn wel een probleem.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:06 schreef waht het volgende:
[..]
Ik koop dadels uit Israel, maar ook blauwe bessen uit Marokko.
Slogisch toch: illegale bouwsels van joden worden beschermd, noodwoningen van anderen worden ontmanteld. Zit vast we een strategische bedoeling achter.quote:
Goede stap van die professor. Laat maar zien wat haat aanricht en ga dan eens naar jezelf kijken.quote:Ophef om Palestijns bezoek Auschwitz
Een Palestijnse professor heeft voor ophef gezorgd doordat hij zijn studenten meenam op excursie naar het Poolse concentratiekamp Auschwitz. Hij wordt verrader genoemd en critici vinden dat hij zijn studenten hersenspoelt.
Met de reis wilde hij zijn studenten meer empathie en tolerantie bijbrengen. De Arabische universiteit Al-Quds in Jeruzalem heeft al afstand genomen van het tripje, schrijft RTL Nieuws.
''Ik denk dat een georganiseerd jongerenbezoek van Palestijnen aan Auschwitz niet alleen zeldzaam is, maar zelfs het allereerste'', aldus de professor zelf. Hij had de ophef wel zien aankomen. Volgens hem denken Palestijnen over het algemeen dat Joden en Israëliërs de Holocaust gebruiken als reden om de bezetting van Palestijns grondgebied goed te keuren.
Daar kunnen de Israëli's voorbeeld aan nemen. Geen militairen naar Gaza, maar clubjes studenten.quote:Op zondag 13 april 2014 13:06 schreef Karrs het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)jns-bezoek-auschwitz
[..]
Goede stap van die professor. Laat maar zien wat haat aanricht en ga dan eens naar jezelf kijken.
Vind je het een goed idee dat de Palestijnse jeugd leert over de holocaust, zodat ze hun buurman wat beter leren begrijpen?quote:Op zondag 13 april 2014 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar kunnen de Israëli's voorbeeld aan nemen. Geen militairen naar Gaza, maar clubjes studenten.
Ik vind dat net zo'n goed idee als Israëli's die leren begrip op te brengen voor Palestijnen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:53 schreef Karrs het volgende:
[..]
Vind je het een goed idee dat de Palestijnse jeugd leert over de holocaust, zodat ze hun buurman wat beter leren begrijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |