Daar lijkt het wel op hè.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:59 schreef Babela het volgende:
of is dit een gevalletje van piemel derin en wegwezen..
Hij was juist diegene die ons bij elkaar bracht!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:07 schreef datismijnmening het volgende:
Je broer is er achter gekomen
En waarom heb je dan meteen een kut leven? volgens mij ben je ongeveer 15 jaar? gewoon vergeten en doorgaan met je leven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:05 schreef Babela het volgende:
Dacht dat ik hem kon vertrouwen.. Hij is ook nog een goede vriend van mijn broerdacht misschien dat ie me dan niet naait..
En vandaag nog wel zeggen dat hij me leuk vind blablabla
Nee. Lees mn post history maar door. Heb echt nooit geluk..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
En waarom heb je dan meteen een kut leven? volgens mij ben je ongeveer 15 jaar? gewoon vergeten en doorgaan met je leven.
Hmm maandag he. Toevallig dat Utopia toen ook begonnen is. Wil zeker geen gezeik aan z'n kop als hij de streams aan het kijken is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:08 schreef Babela het volgende:
[..]
Hij was juist diegene die ons bij elkaar bracht!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:08 schreef Babela het volgende:
[..]
Hij was juist diegene die ons bij elkaar bracht!
Ben geen hopeloos geval hoor haha. Maar ben gewoon via mijn broer hem tegen gekomenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Hoe oud ben je? En waarom ben je zo'n hopeloos geval dat je broer je moet koppelen?
Gelezen, oorontsteking door sperma, nog steeds last van?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Babela het volgende:
[..]
Nee. Lees mn post history maar door. Heb echt nooit geluk..
Haha ja echt. Nee 5 jaar relatie gehad, 2 x bedonderd, 1 keer gedumpt voor een ander. mishandeling, zowel verbaal als lichamelijk. Verder nog wat drugs en game verslavingen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:15 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Gelezen, oorontsteking door sperma, nog steeds last van?
oh en je tweede teen is langer dan je grote teen, tja, dan heb je echt een kut leven
Fokkers zijn normaal, genoeg singles op Fok, kijk gerust rondquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef Babela het volgende:
[..]
Haha ja echt. Nee 5 jaar relatie gehad, 2 x bedonderd, 1 keer gedumpt voor een ander. mishandeling, zowel verbaal als lichamelijk. Verder nog wat drugs en game verslavingen..
Dacht eindelijk een leuke simpele jongen gevonden te hebben maar nee..
quote:ik heb een kutleven
Echt... Als je hierdoor vindt dat je een kutleven hebt dan zou ik zeggen: tel je zegeningen. Is het het waard om hierom je leven kut te vinden!?quote:En toen was het maandag. Kreeg amper wat uit m. En dit hield zich vol tot aan vanmiddag. Wou hij opeens zijn ketting terug. Want het ging te snel. Maar hij wou nog wel verder met me. En sindsdien praat hij kortaf, geen lieve dingen meer. Hij praat als een vage kennis..
Heel goed dat die dingen achter de rug zijn. Klinkt voor mij alsof je leven er juist beter op is geworden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef Babela het volgende:
[..]
Haha ja echt. Nee 5 jaar relatie gehad, 2 x bedonderd, 1 keer gedumpt voor een ander. mishandeling, zowel verbaal als lichamelijk. Verder nog wat drugs en game verslavingen..
Dacht eindelijk een leuke simpele jongen gevonden te hebben maar nee..
Subtielquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:20 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Fokkers zijn normaal, genoeg singles op Fok, kijk gerust rond
Ja natuurlijk zijn er ergere dingen op de wereld en zit ik zwaar in een dip door alles. Maar merkte net juist dat ik hem echt leuk vond. Tbh gewoon smoorverliefd. Wat ik lang niet meer durfde en dan dit.. En ben een vrouw en dramaqueen maar iig voelt het gewoon naar niet een leuke normale jongen te kunnen vinden, terwijl ik net dacht hem gevonden te hebben..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:25 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Echt... Als je hierdoor vindt dat je een kutleven hebt dan zou ik zeggen: tel je zegeningen. Is het het waard om hierom je leven kut te vinden!?
[..]
Heel goed dat die dingen achter de rug zijn. Klinkt voor mij alsof je leven er juist beter op is geworden.
En als deze jongen niet de goede blijkt te zijn, dan heb je dat vanzelf wel door en kun je het nog altijd uitmaken wanneer je wil. Je bent toch niet afhankelijk van anderen?
Wat beteft je posthistory: Fair dues, maar voor mensen die je topics niet kennen is het misschien handig een kleine samenvatting van het verleden te posten. Ik zie dat je namelijk aardig wat (understatement) topics op je naam hebt staan!
Wat ik er in ieder geval uit kan halen is dat je (ex?)vriend WoW verslaafd was, dat hij seksueel misbruikt was, en dat je een oorontsteking hebt opgelopen.
Nogmaals, waardoor komt dat gevoel dat jouw leven kut is?
Mijn excuses als ik belangrijke details heb gemist.
De problemen zijn nog niet eens een week oud als ik de OP goed lees. Wie weet maakt hij een moeilijke of stressvolle periode door?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:31 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn er ergere dingen op de wereld en zit ik zwaar in een dip door alles. Maar merkte net juist dat ik hem echt leuk vond. Tbh gewoon smoorverliefd. Wat ik lang niet meer durfde en dan dit.. En ben een vrouw en dramaqueen maar iig voelt het gewoon naar niet een leuke normale jongen te kunnen vinden, terwijl ik net dacht hem gevonden te hebben..
LIF / Tweede teen is langer dan de grote teen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Babela het volgende:
[..]
Nee heb ik verder geen contact mee, verder wel goed met zijn vriendengroep.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:37 schreef Drxx het volgende:
[..]
De problemen zijn nog niet eens een week oud als ik de OP goed lees. Wie weet maakt hij een moeilijke of stressvolle periode door?
Ben je in contact met zijn ouders of eventuele broer/zus waarmee je misschien kan praten? Die zullen hem wellicht vaker zien en het doorhebben als hij zich thuis ook anders gedraagt?
Het klinkt cliché, maar leg dit (dus wat in jouw OP staat) eens voor aan hem wanneer jullie een hele dag samen zijn. Hoe vaak zie je hem?
Vetgedrukt: Nou, als ik dit zo lees klinkt het totaal niet als een liefdesrelatie... Hoelang heb je nou met hem dan? Vorige week voor het eerst seks, maar daarvoor max een maand of zo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:06 schreef Babela het volgende:
[..]
Nee heb ik verder geen contact mee, verder wel goed met zijn vriendengroep.
We hebben niet echt dagen dat we elkaar zien, eerst zagen we elkaar bijna elke dag op zijn uitnodiging. Maar dat ligt nu ook stil.. Hij moet zijn kettinkje terug dus misschien zeg ik het dan wel. Geen idee wanneer dat is eigenlijk
Ik vind hem wel toepasselijker dan de vorige, maar is het niet aan TS om daarmee eens te zijn?quote:
Wat mij betreft geeft deze TT goed weer waar het topic over gaat. TS was laks bij het bedenken van een TT en dus treedt mijn interpretatie in werking.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 04:24 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik vind hem wel toepasselijker dan de vorige, maar is het niet aan TS om daarmee eens te zijn?
De vorige TT vond ik, getuige mijn vorige posts, ook zwaar overdreven (understatement), maar als dat haar gevoelens zijn...
En w.b. de nieuwe TT is het ook nog maar de vraag of het überhaupt wel klopt. Hij deed nog lief na de seks, maar sinds maandag niet meer.
Klinkt schappelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 04:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat mij betreft geeft deze TT goed weer waar het topic over gaat. TS was laks bij het bedenken van een TT en dus treedt mijn interpretatie in werking.
Als ze het er niet mee eens is mag ze een nieuwe TT voorstellen in R&P-FB of mij een PM/DM sturen.
Het leven gaat niet over geluk, het leven gaat over overleven met een goed geweten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Babela het volgende:
[..]
Punt met dit soort zelfbeelden (verhaaltjes in je hoofd die je over jezelf gelooft) is dat je die verhaaltjes (onbewust) uit leeft.quote:
Dat laatste heeft ze dus niet. En zulke dingen zijn slechts deels self-fullfilling prophecy. Het leven is nou eenmaal niet eerlijk, sommige mensen hebben meer pech dan anderen. Betekent niet dat ze geen pech hebben omdat ze 'niet optimistisch genoeg denken' ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:27 schreef Canillas het volgende:
[..]
Punt met dit soort zelfbeelden (verhaaltjes in je hoofd die je over jezelf gelooft) is dat je die verhaaltjes (onbewust) uit leeft.
Past het vinden van een leuke jongen en daar een goede relatie mee hebben bij het beeld van iemand die nooit geluk heeft?
Nee precies, dat is het hele punt, dat past namelijk niet bij dat het zelfbeeld.quote:
Als je meer pech hebt heb je ook meer reden om je daarop te richten. Sommigen worden er namelijk elke dag mee geconfronteerd of door belemmerd. De mens is niet gemaakt om alleen maar naar positieve zaken te kijken, dat zorgt ook niet voor verbetering. Als je als ouder je kinderen verliest en je vrouw bijvoorbeeld, dan kan jij zeggen van 'is niet eerlijk of oneerlijk, je moet je er niet op richten maar naar de positieve kanten in het leven kijken'. Maar je weet zelf ook wel dat het niet realistisch is om zo'n idee zo door te voeren. Kan werken voor kleine zaken maar als je telkens pech hebt in je leven of erge pech een paar keer dan wil dat gewoon niet meer. Terwijl jij het overal en altijd lijkt te willen toepassen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:12 schreef Canillas het volgende:
[..]
Nee precies, dat is het hele punt, dat past namelijk niet bij dat het zelfbeeld.
Het leven is niet oneerlijk of eerlijk, het hele idee van eerlijk of oneerlijk in een verzinsel in de zin van hoe je het op jezelf betrekt wat weer te maken heeft met hoe je jezelf ziet. Als je niet optimistisch denkt heb je niet meer of minder pech, je ziet echter wel mee pech want daar richt je je op.
Deze uitspraak moet je nog maar eens over nadenken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je meer pech hebt heb je ook meer reden om je daarop te richten.
Positief of negatief hoeft ook helemaal niet de insteek te zijn, dat houdt ook niet veel meer in dat je er positief of negatief over bent, dat staat los van hoe iets is.quote:Sommigen worden er namelijk elke dag mee geconfronteerd of door belemmerd. De mens is niet gemaakt om alleen maar naar positieve zaken te kijken, dat zorgt ook niet voor verbetering.
Als zoiets gebeurd is dat gewoon vreselijk, klaar. Wat heeft positief of negatief zijn daarmee te maken? Kan je daar überhaupt positief over zijn?quote:Als je als ouder je kinderen verliest en je vrouw bijvoorbeeld, dan kan jij zeggen van 'is niet eerlijk of oneerlijk, je moet je er niet op richten maar naar de positieve kanten in het leven kijken'.
Veel pech hebben (feitelijke gebeurtenissen) of geloven dat je iemand met veel pech bent (verhaal in je hoofd over jezelf om die pech heen en dat uit leven) zijn 2 compleet verschillende dingen. Het 1e is zoals het is, het 2e fabriceer jezelf.quote:Maar je weet zelf ook wel dat het niet realistisch is om zo'n idee zo door te voeren. Kan werken voor kleine zaken maar als je telkens pech hebt in je leven of erge pech een paar keer dan wil dat gewoon niet meer.
Lijkt is hier het keyword. Misschien moet je je meer richten op wat er staat ipv je te richten op het beeld wat jij hebt van degene die het 'zegt'quote:Terwijl jij het overal en altijd lijkt te willen toepassen.
Ja dacht dat die dingen niet meer bestonden maar blijkbaar wel. En het gaat er niet om wat het is, maar wat hij er mee doet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Of een hele hardnekkige troll
Dat er dingen zijn die erg zijn staat vast, en dat erge dingen gebeuren ook. Des te meer reden om op te letten welke erge dingen je over jezelf afroept door in negatieve gedachten over jezelf te geloven want de ervaring van gedachten waar je in gelooft creëer je zelf.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je snapt het niet blijkbaar en erg vermoeiend je belerende toon waar je het zelf niet snapt juist. O.a. wat je zegt over 'lijkt' terwijl je het zelf wel weer plaatst in dit topic en het erop betrekt. Je maakt een onderscheid tussen 2 zaken maar past dat onderscheid juist weer niet toe in je reactie zelf, wat ik aangeef en je vervolgens aangeeft dat het onderscheid wel bestaat en ik niet dat onderscheid begrijp. Ik geef aan dat het voor TS dus best erg kan zijn (vergelijking met kinderen en vrouw) en jij kan dat er juist weer niet inzien terwijl het juist een vergelijking is (om je in te laten zien dat je niet altijd positief kan denken en dat dat ook bij TS het geval kan zijn na veel tegenslagen, waar jij juist weer wel tegenin gaat). En ik moet maar meer nadenken en lezen wat er staat e.d.
Hoe ging/verliep dat ("intiem geweest")? Kan je iets meer vertellen over tijdsinterval tussen intiem zijn en ketting krijgen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:59 schreef Babela het volgende:
Vorige week vrijdag dus intiem geweest en heb ik zijn ketting gekregen met zn naam erop.
Nouja we waren al verder geweest in de auto qua friemelen en heel veel zoenen. Op zijn initiatief. Toen is hij vorige week vrijdag bij me gekomen en zijn we op mijn bed film gaan kijken. We hebben 5 minuten gekeken en toen begon hij me hevig te zoenen en gingen we weer verder en hadden we seks. Hierna ging hij gewoon met me knuffelen, kusjes geven, lief doen. Is hij bovenop me in slaap gevallen en daarna weer lief doen. Toen hij weg zou kreeg ik zijn ketting.. En zondag eigenlijk zelfde verhaal. Ook weer op zijn initiatief maar ook na de daad erg lief en alsof er niks aan de hand was..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe ging/verliep dat ("intiem geweest")? Kan je iets meer vertellen over tijdsinterval tussen intiem zijn en ketting krijgen?
En je spreekt over "intimiteit", je hoef niet alle details te vertellen, maar misschien ging er iets mis bij jou of bij hem.
Ok maar dan snap ik niet waarom er in jouw TT staat "jongen heeft geen trek in me na intiem te zijn". Want jullie hebben vrijdag én zondag seks gehad. Maar dat terzijde hé.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:38 schreef Babela het volgende:
[..]
Nouja we waren al verder geweest in de auto qua friemelen en heel veel zoenen. Op zijn initiatief. Toen is hij vorige week vrijdag bij me gekomen en zijn we op mijn bed film gaan kijken. We hebben 5 minuten gekeken en toen begon hij me hevig te zoenen en gingen we weer verder en hadden we seks. Hierna ging hij gewoon met me knuffelen, kusjes geven, lief doen. Is hij bovenop me in slaap gevallen en daarna weer lief doen. Toen hij weg zou kreeg ik zijn ketting.. En zondag eigenlijk zelfde verhaal. Ook weer op zijn initiatief maar ook na de daad erg lief en alsof er niks aan de hand was..
Ik ben 21. Ja ik snap je. Wou ook wel meer initiatief tonen maar omdat hij vaak aangaf niet te snel te willen dacht ik zo juist op zijn tempo mee te varen. Dat ik zelf niet te veel deed om te laten zien van hey, we doen wat jij wil, zit ik in ieder geval niet fout.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok maar dan snap ik niet waarom er in jouw TT staat "jongen heeft geen trek in me na intiem te zijn". Want jullie hebben vrijdag én zondag seks gehad. Maar dat terzijde hé.
Het "probleem" is dus nu dat hij afstandelijk doet. Correct?
Als dat zo is (afgeleid van boven omschreven details) zou dat komen omdat jij geen initiatief neemt. Het komt té veel van zijn kant.
Sommige mannen vinden het leuk om te jagen. Hij is type-jager-man, en zo een type heeft eigenlijk wel graag dat een vrouw ook af en toe initiatief neemt en dat hij niet altijd de eerste stap moet zetten, want voor een man (over het algemeen) is de eerste stap eigenlijk al moeilijk "jou benaderen" dus eemaal hij dat gedaan heeft, jij hem leuk vindt en jullie seks hebben, heeft hem zeker graag dat jij ook intitiatief neemt (verleiden etc). Misschien heeft hij echt het gevoel van "pffff, zal ik weer de stap zetten". Dus ben je geen uitdaging meer voor hem. zo iets.
Hoe oud ben je eigenlijk? dat ik wat oppas met hevige tips lol
Snap je een beetje mijn punt?
En dus....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Babela het volgende:
[..]
Ik ben 21. Ja ik snap je. Wou ook wel meer initiatief tonen maar omdat hij vaak aangaf niet te snel te willen dacht ik zo juist op zijn tempo mee te varen. Dat ik zelf niet te veel deed om te laten zien van hey, we doen wat jij wil, zit ik in ieder geval niet fout.
En ja het probleem is inderdaad dat hij nu afstandelijk is. Maar hij gaf gister nog wel aan gewoon verder te willen, het scharrelen zeg maar. Maar er komt nu niks meer uit hem dus dan had hij beter kunnen zeggen we kappen ermee.. Toch..
Ja helaas reageert hij niet echt positief op mijn initiatief nemen.. Hij negeert me zelfsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:10 schreef complicate het volgende:
[..]
En dus....
Juist daarom zou je nu wat initiatief kunnen tonen, tenzij je echt geen zin meer hebt om verder te gaan. Maar ik denk niet dat hij wil stoppen, maar eerder het uitdagend wil houden en hij zou het volgens mij waarderen dat je wat initiatief neemt zeker nu, omdat hij toch al behoorlijk veel initiatief heeft genomen. En als je initiatief zou nemen én hij zou het niet waarderen (wat mij zou verbazen) dan weet je tenminst hoe laat het is.
Bovendien kunnen er uiteraard nog anderen redenen zijn waarom hij zo doet (afstandelijk), maar ik zou er niet direct drama van maken. Ga wat initiatief nemen(lees: hem verleiden) en zie wat er gebeurt. Misschien is er zelfs (n)iets anders aan de hand, maar dan weet je het...
en natuurlijk is het de schuld van de manquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:05 schreef Babela het volgende:
Dacht dat ik hem kon vertrouwen.. Hij is ook nog een goede vriend van mijn broerdacht misschien dat ie me dan niet naait..
Wat heb je precies gedaan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja helaas reageert hij niet echt positief op mijn initiatief nemen.. Hij negeert me zelfs
Dus toch alleen voor de seks inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Babela het volgende:
[..]
Maar hij gaf gister nog wel aan gewoon verder te willen, het scharrelen zeg maar. Maar er komt nu niks meer uit hem dus dan had hij beter kunnen zeggen we kappen ermee.. Toch..
Wat voor initiatief heb je genomen dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja helaas reageert hij niet echt positief op mijn initiatief nemen.. Hij negeert me zelfs
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:56 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja dacht dat die dingen niet meer bestonden maar blijkbaar wel. En het gaat er niet om wat het is, maar wat hij er mee doet.
Die vriendin heb ik nu dikke ruzie mee.
Ts is trouwens 21 en die jongen 24
Of een neger of zigeuner.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:05 schreef Micson het volgende:
Heb je hem trouwens al gevraagd waarom hij je zo een treurige ketting geeft, maar hem dan weer terug wil?
Lijkt me wel relevant.
Vetgedrukt. Ik zou zeggen trek je conclusiesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Babela het volgende:
[..]
Ik ben 21. Ja ik snap je. Wou ook wel meer initiatief tonen maar omdat hij vaak aangaf niet te snel te willen dacht ik zo juist op zijn tempo mee te varen. Dat ik zelf niet te veel deed om te laten zien van hey, we doen wat jij wil, zit ik in ieder geval niet fout.
En ja het probleem is inderdaad dat hij nu afstandelijk is. Maar hij gaf gister nog wel aan gewoon verder te willen, het scharrelen zeg maar. Maar er komt nu niks meer uit hem dus dan had hij beter kunnen zeggen we kappen ermee.. Toch..
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:06 schreef Babela het volgende:
[..]
Nee heb ik verder geen contact mee, verder wel goed met zijn vriendengroep.
We hebben niet echt dagen dat we elkaar zien, eerst zagen we elkaar bijna elke dag op zijn uitnodiging. Maar dat ligt nu ook stil.. Hij moet zijn kettinkje terug dus misschien zeg ik het dan wel. Geen idee wanneer dat is eigenlijk
Durf ik niet..quote:Op zondag 12 januari 2014 03:17 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Vetgedrukt. Ik zou zeggen trek je conclusiesLijkt er niet op dat hij een serieuze relatie met haar wil. Enkel naar de reden kun je gissen.
Daarnaast zei ze eerder dat ze elkaar sowieso niet vaak zien. Dus of het veel zin heeft zo...
[..]
Je laat je gebruiken lieve schat.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Babela het volgende:
[..]
Durf ik niet..
Hij heeft vandaag sorry gezegd voor zijn gedrag en wou graag afspreken.. Zal vanavond wel zien hoe het gaat dan
Slim bezig ja. Laat je nog een keer neukenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Babela het volgende:
[..]
Durf ik niet..
Hij heeft vandaag sorry gezegd voor zijn gedrag en wou graag afspreken.. Zal vanavond wel zien hoe het gaat dan
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:03 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
LIF / Tweede teen is langer dan de grote teen.
Inderdaad ernstig.
Dit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Whut?! Ik zou die uit mijn leven bannen. pffff wat een onstabiel kerel seg, amai!!quote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Babela het volgende:
[..]
Durf ik niet..
Zelf komt ze ook niet al te stabiel over. Match made in heaven?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Whut?! Ik zou die uit mijn leven bannen. pffff wat een onstabiel kerel seg, amai!!
Dat heeft hij dus wel gedaan en blijkbaar was je een snoepje voor tussendoor. Kut voor je TSquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:05 schreef Babela het volgende:
Cockblockerquote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus wel gedaan en blijkbaar was je een snoepje voor tussendoor. Kut voor je TSmaar je weet in ieder geval dat je hem moet mijden als de pest.
Ik denk dat TS er zelf wel achter is gekomen hoe het zit met deze gast.quote:
Hehequote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zelf komt ze ook niet al te stabiel over. Match made in heaven?
Dit dus ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:59 schreef Babela het volgende:
gevalletje van piemel derin en wegwezen..
Wat vervelend. Geen jongen hoort je zo te behandelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Babela het volgende:
Nou, gister was heerlijk awkward. Eerste wat hij zei was dat hij hoofdpijn had, kwam verder geen woorf uit.. Heb een uur lang geprobeerd en gesprek aan te gaan maar alles faalde. Het liefst waf ik uit de auto gesprongen..
Hij heeft me daarna thuis gebracht en toen ben ik het gesprek maar aangegaan anders bleef ik toch met vragen zitten.
Het zat zo dat hij me echt leuk vond en dat het echt niet aan mij lag maar het vloog hem aan en hij had al aardig wat kut dingen meegemaakt in zijn verleden qua relaties. Hij vond het echt niet leuk om te doen maar hij zat gewoon erg met zichzelf in de knoop. Hij begreep ook niet precies waarom hij zo naar deed want dat was zijn bedoeling echt niet.
Nouja in ieder geval zijn we nu weer gewoon vrienden. Mijn broer en hij hebben ook goed gepraat en ik vind het wel even best zo. Had op een goede afloop gehoopt maar helaas
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:30 schreef Kola het volgende:
[..]
Wat vervelend. Geen jongen hoort je zo te behandelen.
Naja, aan hem om het goed te maken en wat meer uitleg te geven als hij wat wilt..quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Babela het volgende:
Nou, gister was heerlijk awkward. Eerste wat hij zei was dat hij hoofdpijn had, kwam verder geen woorf uit.. Heb een uur lang geprobeerd en gesprek aan te gaan maar alles faalde. Het liefst waf ik uit de auto gesprongen..
Hij heeft me daarna thuis gebracht en toen ben ik het gesprek maar aangegaan anders bleef ik toch met vragen zitten.
Het zat zo dat hij me echt leuk vond en dat het echt niet aan mij lag maar het vloog hem aan en hij had al aardig wat kut dingen meegemaakt in zijn verleden qua relaties. Hij vond het echt niet leuk om te doen maar hij zat gewoon erg met zichzelf in de knoop. Hij begreep ook niet precies waarom hij zo naar deed want dat was zijn bedoeling echt niet.
Nouja in ieder geval zijn we nu weer gewoon vrienden. Mijn broer en hij hebben ook goed gepraat en ik vind het wel even best zo. Had op een goede afloop gehoopt maar helaas
Nee, maar hij geeft het zelf ook toe en begrijpt het zelf ook niet helemaal - zegt hij - dus om dat dan te benadrukken en daar alle aandacht op te leggen..quote:
Alsjeblieft!quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar hij geeft het zelf ook toe en begrijpt het zelf ook niet helemaal - zegt hij - dus om dat dan te benadrukken en daar alle aandacht op te leggen..
Hij is gewoon "gay", maar hij weet het nog niet. En je moet je niet zo maar gek laten makenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Babela het volgende:
Lol wat, nee, hij heeft de punani gehad en is nu uitgekeken op zo`n makkelijk sletje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij is gewoon "gay", maar hij weet het nog niet. En je moet je niet zo maar gek laten maken.
Goede afloop is gewoon dat jullie zelfs geen "vrienden" zouden moeten zijn/blijven.
Dat dus ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol wat, nee, hij heeft de punani gehad en is nu uitgekeken op zo`n makkelijk sletje.
Nee, dat speelt ie. Hij moet nl iets zeggen om zn gedrag goed te praten en toch aan haar aan te geven dat ie dr niet wil zonder keihard te zeggen 'ik wilde je alleen maar neuken'. Hijs niet gay, hij is gehaaid, maar das heel wat anders.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dus ook
Hij is bovendien niet erg "mannelijk", hij komt bij mij over als een "gay in ontkenningsfase".
Dat zij gemakkelijk is/was om in bed te krijgen daar heb ik geen twijfels over.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat speelt ie. Hij moet nl iets zeggen om zn gedrag goed te praten en toch aan haar aan te geven dat ie dr niet wil zonder keihard te zeggen 'ik wilde je alleen maar neuken'. Hijs niet gay, hij is gehaaid, maar das heel wat anders.
...hij zit dus niet in de knoop met zichzelf, dat ZEGT hij alleen maar. Immers, als hij met zichzelf in de knoop zit, dan wil hij geen relatie, want dat heeft dan geen zin. Oftewel, een prima excuus om van TS af te komen zonder heel hard tegen haar hoeven te zeggen 'het ging me alleen om je kut', want dat kan ie niet maken, aangezien de broer van TS een maat is van deze jongenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zij gemakkelijk is/was om in bed te krijgen daar heb ik geen twijfels over.
Maar wat die jongen betreft:
Allez, seg CoolGuy, welke "normale" man geeft er nu een ketting met zijn "naam" na de daad?
En ook de manier waarop hij neukt 'after and before' komt echt niet heel playend/player over eerder als "gay in denial". En oh wacht hij zei "ik zit in de knoop metzelf "
Hihaho.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:05 schreef Babela het volgende:
dacht misschien dat ie me dan niet naait..
Ja en neen, want de ketting geven na seks is echt niet typisch “players”, dat is typisch vrouwen of “gay”! Zeker als je het plaatst in de context van hun intimiteit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
...hij zit dus niet in de knoop met zichzelf, dat ZEGT hij alleen maar. Immers, als hij met zichzelf in de knoop zit, dan wil hij geen relatie, want dat heeft dan geen zin. Oftewel, een prima excuus om van TS af te komen zonder heel hard tegen haar hoeven te zeggen 'het ging me alleen om je kut', want dat kan ie niet maken, aangezien de broer van TS een maat is van deze jongen
Dat hele 'ik zit in de knoop met mezelf' is een perfecte escape uit deze situatie.
Wie zegt dat die gozer een player is? Ik denk niet dat ie een player is. Hij wilde gewoon neuken omdat ie haar aantrekkelijk vindt, maar moet er wel op een manier van af komen waarbij hij haar niet (al te erg) kwetst en de verstandhouding met zijn maat (haar broer) niet verstoord raakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en neen, want de ketting geven na seks is echt niet typisch “players”, dat is typisch vrouwen of “gay”! Zeker als je het plaatst in de context van hun intimiteit.
Maar serieus, als hij een "player" is/was dan had hij echt niet veel zitten zagen/zeuren en redenen te geven zoals “ik zit in de knoop met mijzelf”, hij had eerder kunnen komen met een excuus in de aard van “oh ik vind je leuk (niet dus), maar ik ben vriend van je broer en dat stoort me”.
Maar nogmaals, resultaat blijft hetzelfde, hij heeft haar geneukt en ze was blind dat ze werd “gebruikt”.
Lees wat er staat ik zei player tussen " ".quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wie zegt dat die gozer een player is? Ik denk niet dat ie een player is. Hij wilde gewoon neuken omdat ie haar aantrekkelijk vindt, maar moet er wel op een manier van af komen waarbij hij haar niet (al te erg) kwetst en de verstandhouding met zijn maat (haar broer) niet verstoord raakt.
Als ie een player was dan had 't in zn totaal wel anders aangevlogen, en als ie een player was dan had ie w.s. niet zo dicht bij TS in de buurt gekomen omdat die maat van 'm daar wel een stokje voor had gestoken. Vermoed ik, zeker weten doe ik 't ook niet natuurlijk.
Hij is geen player, en hij is ook geen gay.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:53 schreef Sant. het volgende:
Wedden dat TS nog een keer sex met hem gaat hebben.
Ik zeg:
feestje, drankje, kusje en TS ligt alweer op haar rug met de benen omhoog.
Conclusie:
Kerel: kansloze heer met zijn achterlijke ketting en dito gedrag zonder ballen
Dame: labiele slet.
Einde
Die jongen is inderdaad ook wel fout (zijn gedrag: kansloze ,instabiele kerel), maar TS denkt wel snel dat iemand haar leuk vindt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:05 schreef hoixx het volgende:
wauw, jullie zijn hard.
waarom is TS een slet? Omdat ze neukt met iemand die ze heel leuk vind en al een tijd met hem bezig is en hij zegt dat hij haar ook leuk vind? Super slutty!!! Had ze moeten wachten tot het huwelijk dan?
Die jongen is de enige die hier fout zit. Als je wil neuken maar geen relatie wil, zeg het dan van tevoren in plaats van lafjes doen alsof en iemand bewust echt pijn doen.
Die reacties van mensen die doen alsof het grappig is dat TS gebruikt is snap ik echt niet. Hele aparte humor.
Hij gedraagt zich lekker volwassen voor iemand van 24. Sowieso, iemand die constant bevestiging nodig heeft, wel 10x op een dag. Dat trek je toch zelf niet... He needs to man up!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:56 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja dacht dat die dingen niet meer bestonden maar blijkbaar wel. En het gaat er niet om wat het is, maar wat hij er mee doet.
Die vriendin heb ik nu dikke ruzie mee.
Ts is trouwens 21 en die jongen 24
Dit topic ter herinneringquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef complicate het volgende:
misschien....belangrijkste is, dat ze daar nu iets van leert.
Nee oke, maar als er dag in dag uit tegen je gezegd word dat hij je leuk vind, hij het zegt tegen zijn vrienden en als je bij hem komt tijdens een auto evenement dat al zijn vrienden beginnen te lachen en zeggen daar is ze al hoor! Kijk, daar is ze, je hoeft niet meer te wachten! Dat hij mij kusjes geeft, mij knuffelt etc waar zijn vrienden bij zijn inc mijn broer.. Dat hij zelf vraagt hoe serieus we zijn qua andere mensen zoenen etc.. En dat hij als hij bij mijn ouders op de bank zit ook gewoon lief is en mijn handen vastpakt? Denk ik dan te snel dat iemand mij leuk vind?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Die jongen is inderdaad ook wel fout (zijn gedrag: kansloze ,instabiele kerel), maar TS denkt wel snel dat iemand haar leuk vindt.
Het is niet omdat hij zich op een bepaalde manier (lief, attent, vriend van broer) is/gedraagt dat hij haar daarom leuk vindt. Zeker als je leest wat hij allemaal zei tijdens hun laatste gesprek. Komt echt over als "ik wou je neuken maar niets meer".
In combinatie met je ondertitel onder je icoon geeft 1 +1 =2quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:18 schreef Babela het volgende:
Denk ik dan te snel dat iemand mij leuk vind?
YOU ARE GOING TO LOVE ME!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
In combinatie met je ondertitel onder je icoon geeft 1 +1 =2
Je bent wel wanhopig ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:18 schreef Babela het volgende:
[..]
Denk ik dan te snel dat iemand mij leuk vind?
Ja , je denkt snel dat iemand je leuk vindt, want er waren tijdens jullie gesprekken veel “signalen”, zeker aan zijn gedrag had je het kunnen merken en in het begin dacht ik dat je het wel ok vond om met hem te neuken zonder meer. Maar je dacht dus dat hij jou “lief” had. Dit terzijde.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:18 schreef Babela het volgende:
[..]
Nee oke, maar als er dag in dag uit tegen je gezegd word dat hij je leuk vind, hij het zegt tegen zijn vrienden en als je bij hem komt tijdens een auto evenement dat al zijn vrienden beginnen te lachen en zeggen daar is ze al hoor! Kijk, daar is ze, je hoeft niet meer te wachten! Dat hij mij kusjes geeft, mij knuffelt etc waar zijn vrienden bij zijn inc mijn broer.. Dat hij zelf vraagt hoe serieus we zijn qua andere mensen zoenen etc.. En dat hij als hij bij mijn ouders op de bank zit ook gewoon lief is en mijn handen vastpakt? Denk ik dan te snel dat iemand mij leuk vind?
Hmm kut dan.. Betekent dus dat je nooit kunt bouwen op wat iemand zegt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja , je denkt snel dat iemand je leuk vindt, want er waren tijdens jullie gesprekken veel “signalen”, zeker aan zijn gedrag had je het kunnen merken en in het begin dacht ik dat je het wel ok vond om met hem te neuken zonder meer. Maar je dacht dus dat hij jou “lief” had. Dit terzijde.
Het is niet omdat hij op dak ga schreeuwen dat je fantastisch bent, dat hij dat ook meent en of dat je dat ook bent. Want bijna alles wat hij zei, kwam niet overeen met wat hij deed. Leer dus woorden te onderscheiden van daden.
Het is niet omdat een man je imponeert door al die dingen te zeggen dat hij je daarom "leuk" vindt, veel mannen zijn in staat om veel te doen om een vrouw in bed te krijgen. Onthoud dat en iedereen maakt fouten, belangrijk is dat je daar iets van leert.
Haha dat is alleen maar omdat fluttershy dat ook zegt hoor ^^ zo ben ik in het echt niet hihiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:07 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
YOU ARE GOING TO LOVE ME!
OT:
Heel kut voor TS natuurlijk, maar die jongen heeft het wel heel smooth gespeeld![]()
Met naamketting, vleierij, alles.
Niet nooit, vooral niet zo "snel".quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:18 schreef Babela het volgende:
[..]
Hmm kut dan.. Betekent dus dat je nooit kunt bouwen op wat iemand zegt?
Nooit is ook onzin, er zijn wel degelijk 'good guys' die een vrouw niet meteen laten vallen nadat ze ermee in bed beland zijn. En ook 'bad guys' kunnen ooit in 'good guys' veranderen natuurlijk. Ik proef echter een vrij naïeve houding bij jou waarbij je vrij snel geloofd dat een jongen het niet puur voor de seks doet maar er een relatie in ziet. Zeker op jongere leeftijd is dat niet zo. Kortom, de volgende keer iets kritischer zijn qua keuze of eerst aan je broer vragen wat voor jongen het nu is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:18 schreef Babela het volgende:
[..]
Hmm kut dan.. Betekent dus dat je nooit kunt bouwen op wat iemand zegt?
OMG ik kan je wel zoenen, wie ben jij?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:56 schreef Miss.X het volgende:
TS,
Als een jongen je echt wilt... dan voel je dat, dan weet je dat het goed zit en dan hoef je niet op hem te wachten want hij geeft je al voldoende bevestiging. Er zijn dan geen gedachtes als: hij negeert me nu al drie dagen, hij doet droog, hij doet raar. Nee! Want hij is dan te druk bezig om jou te laten voelen dat hij je leuk vindt!
En vrouwen hebben snel het idee dat ze uit de kleren moeten *want anders gaat ie weg*. Dit is meestal niet zo. De man die jou wilt, blijft...ongeacht je wel of niet met hem naar bed gaat (binnen X aantal weken).
En een man die weggaat, die zou sowieso weggaan (na of voor seks). Deze type jongen zal misschien paar weken zijn best doen, maar als het hem niet snel genoeg gaat, dan gaat ie ook weg. Dus de jongen die jij beschrijft was vroeg of laat toch weggegaan, zelfs als jullie nog niet intiem waren geweest. En dan had je hier een topic geplaatst met: is hij weggegaan omdat ik nog geen seks wilde?? Vat je 'm.
Ik zelf zat eens in een moeilijke periode en heb toen een jongen leren kennen, hij vond mij leuk etc etc. Maar hij is altijd gebleven, zelfs al hield ik seks enzo af. Hij was er altijd op vriendschappelijk vlak en dat is nu al vier jaar zo en hij heeft nooit geklaagd..is me nooit zat geworden. Als een man/jongen jou mag als persoon dan blijft hij echt wel en daar heeft (wel of geen) seks niet veel mee te maken.. Good luck
Lol er staat '' Deze type jongen zal misschien een paar weken zijn best doen, maar als het hem niet snel genoeg gaat, dan gaat ie ook weg.''quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:13 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
OMG ik kan je wel zoenen, wie ben jij?
Dit klopt helemaal, en je beschrijft het zo mooi.
Dat weet je als vrouw toch niet? Dat had TS toch ook niet verwacht?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol er staat '' Deze type jongen zal misschien een paar weken zijn best doen, maar als het hem niet snel genoeg gaat, dan gaat ie ook weg.''
Sorry hoor, maar een paar weken jezelf aan het lijntje houden.
Nee, die blijft niet. Als een man jou leuk vindt, dan wil hij dat het wederzijds is. Als het niet wederzijds is, waarom zou hij dan blijven hangen? Hij is niet uit op vriendschap, hij is uit op meer dan dat. En je HOEFT hem niet andersom leuk te vinden, natuurlijk niet, maar zo'n man gaat, als hij enige ruggengraat heeft, niet continue om jou heen hangen als hij toch niet verder komt bij je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:56 schreef Miss.X het volgende:
TS,
Als een jongen je echt wilt... dan voel je dat, dan weet je dat het goed zit en dan hoef je niet op hem te wachten want hij geeft je al voldoende bevestiging. Er zijn dan geen gedachtes als: hij negeert me nu al drie dagen, hij doet droog, hij doet raar. Nee! Want hij is dan te druk bezig om jou te laten voelen dat hij je leuk vindt!
En vrouwen hebben snel het idee dat ze uit de kleren moeten *want anders gaat ie weg*. Dit is meestal niet zo. De man die jou wilt, blijft...ongeacht je wel of niet met hem naar bed gaat (binnen X aantal weken).
En een man die weggaat, die zou sowieso weggaan (na of voor seks). Deze type jongen zal misschien paar weken zijn best doen, maar als het hem niet snel genoeg gaat, dan gaat ie ook weg. Dus de jongen die jij beschrijft was vroeg of laat toch weggegaan, zelfs als jullie nog niet intiem waren geweest. En dan had je hier een topic geplaatst met: is hij weggegaan omdat ik nog geen seks wilde?? Vat je 'm.
Ik zelf zat eens in een moeilijke periode en heb toen een jongen leren kennen, hij vond mij leuk etc etc. Maar hij is altijd gebleven, zelfs al hield ik seks enzo af. Hij was er altijd op vriendschappelijk vlak en dat is nu al vier jaar zo en hij heeft nooit geklaagd..is me nooit zat geworden. Als een man/jongen jou mag als persoon dan blijft hij echt wel en daar heeft (wel of geen) seks niet veel mee te maken.. Good luck
Ik snap even niet wat je wilt zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat weet je als vrouw toch niet? Dat had TS toch ook niet verwacht?
Komaan, dat had ze wel kunnen voelen of zelfs zien/merken, als ze niet zo blind was, maar goed, niemand is perfect en iedereen maakt fouten. Hopelijk is TS nu wijzer!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat weet je als vrouw toch niet? Dat had TS toch ook niet verwacht?
Bro, je mist het punt. Dat is volgens mij niet waar ze op doelde.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, die blijft niet. Als een man jou leuk vindt, dan wil hij dat het wederzijds is. Als het niet wederzijds is, waarom zou hij dan blijven hangen? Hij is niet uit op vriendschap, hij is uit op meer dan dat. En je HOEFT hem niet andersom leuk te vinden, natuurlijk niet, maar zo'n man gaat, als hij enige ruggengraat heeft, niet continue om jou heen hangen als hij toch niet verder komt bij je.
Dat doet zo'n jongen ook pijn. Hij is verliefd op je, hij wil je, maar het is niet wederzijds. Tja, dat kan, geen ramp, maar die gozer gaat zichzelf niet pijn blijven doen dus zal hij afstand nemen. Dat is volledig terecht. Daar kun je 'm niet op af rekenen, of verwacht jij dat elke gozer maar als een kwijlende puppy om je heen blijft hangen ook al heb jij geen gevoelens voor hem, tot in de eeuwigheid?
Nee ik snap wel waar ze op doelt, maar stelt dat een 'goeie' jongen per definitie blijft, of lees ik dat nou zo verkeerd dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef Greyson het volgende:
[..]
Bro, je mist het punt. Dat is volgens mij niet waar ze op doelde.
Ja maar je kan ook een man/vrouw wegjagen en andersom, emotioneel én fysiek aantrekken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:56 schreef Miss.X het volgende:
TS,
Wablieft?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:30 schreef ECL1P53 het volgende:
Sorry, maar ik lees hier eigenlijk best veel kutreacties.![]()
Die jongen zit volgens mij gewoon met zichzelf in de knoop. Dat is nou geen reden om hem gelijk te betichten van "playergedrag" of dat-ie gay is. Gezien de reacties van zijn vriendengroep denk ik dat hij onzeker is. Hoe is zijn zelfvertrouwen/zelfbeeld? Misschien is zijn gedrag een reactie op eerdere ervaringen met relaties. Het is aan jou TS om hem ofwel eroverheen te helpen of hem te weren.
Dat zegt ze toch ook niet? Zij heeft het over een wederzijdse beginnende relatie met 2 mensen die elkaar leuk vinden, ongeacht of ze al seks hebben gehadden. Zij geeft aan dat iemand die wil blijven hangen, blijft hangen no matter what.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, die blijft niet. Als een man jou leuk vindt, dan wil hij dat het wederzijds is. Als het niet wederzijds is, waarom zou hij dan blijven hangen? Hij is niet uit op vriendschap, hij is uit op meer dan dat. En je HOEFT hem niet andersom leuk te vinden, natuurlijk niet, maar zo'n man gaat, als hij enige ruggengraat heeft, niet continue om jou heen hangen als hij toch niet verder komt bij je.
Dat doet zo'n jongen ook pijn. Hij is verliefd op je, hij wil je, maar het is niet wederzijds. Tja, dat kan, geen ramp, maar die gozer gaat zichzelf niet pijn blijven doen dus zal hij afstand nemen. Dat is volledig terecht. Daar kun je 'm niet op af rekenen, of verwacht jij dat elke gozer maar als een kwijlende puppy om je heen blijft hangen ook al heb jij geen gevoelens voor hem, tot in de eeuwigheid?
Jij zegt dat je jezelf dan (ik neem neem aan bewust) aan het lijntje houdt en ik zeg dat sommige vrouwen/ts aanvankelijk nooit geweten/verwacht hadden dat hun date opeens 360 graden zou veranderen. Dus ze hebben zich niet aan het lijntje gehouden, maar het is ze overkomenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap even niet wat je wilt zeggen.
Ja dat is sowieso mogelijk..al moet ik zeggen dat sommige die van plan zijn om bij iemand te blijven zich soms ook niet laten wegjagen door dat soort dingenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook een man/vrouw wegjagen en andersom, emotioneel én fysiek aantrekken.
Moet wel zeggen dat hij aardig stemmingswisselingen heeft. Hij weet dat hij wel meisjes krijgen kan, maar vind hij ze zelf ook leuk is hij snel onzeker. Moest hem soms 10 x op een dag vertellen dat ik hem echt wel leuk vond, want zodra ik even niet appte of kortaf was twijfelde hij of ik hem wel echt leuk vond.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:30 schreef ECL1P53 het volgende:
Sorry, maar ik lees hier eigenlijk best veel kutreacties.![]()
Die jongen zit volgens mij gewoon met zichzelf in de knoop. Dat is nou geen reden om hem gelijk te betichten van "playergedrag" of dat-ie gay is. Gezien de reacties van zijn vriendengroep denk ik dat hij onzeker is. Hoe is zijn zelfvertrouwen/zelfbeeld? Misschien is zijn gedrag een reactie op eerdere ervaringen met relaties. Het is aan jou TS om hem ofwel eroverheen te helpen of hem te weren.
Ik zeg geenszins dat TS dit MOET doen. Alleen valt er weinig te helpen als hij zichzelf al heeft geholpen. Iemand van iets afhelpen is toch helemaal geen schande? Zoals ik het zie moet hij gewoon een keer een goede ervaring hebben gehad met een relatie (of zijn pijn moet slijten). Al kan dit meer van de vriendin vragen dan normaliter het geval is. Vraag is natuurlijk of de vriendin in kwestie dat überhaupt wilt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Wablieft?![]()
Ts zou zichzelf eerst kunnen/moeten helpen, waarom zou ze hem nu moeten helpen! Lijkt me onlogisch.
Duidelijk onzeker dus (en instabiel). Een meisje krijgen is één ding, een meisje behouden is een ander ding. Zo te horen maakt hij zich zorgen hoe hij jou behoudt en zit ermee in de knoop.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:24 schreef Babela het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat hij aardig stemmingswisselingen heeft. Hij weet dat hij wel meisjes krijgen kan, maar vind hij ze zelf ook leuk is hij snel onzeker. Moest hem soms 10 x op een dag vertellen dat ik hem echt wel leuk vond, want zodra ik even niet appte of kortaf was twijfelde hij of ik hem wel echt leuk vond.
Zijn vrienden hebben mij wel verteld dat hij aardig apart kan zijn. Hij is twee keer bedrogen in relaties en sindsdien 'verneukt'. Vanavond nog met een vriend gepraat en die zei dat er wat mis was op t moment. Hij had geen idee wat maar hij merkte het ook aan m. Dit hebben zijn vrienden verteld, ik trek er verder weinig conclusies bij want dat maakt me alleen maar gek..
Hij is dus instabiel (zacht uitgedrukt!) en dat is niet jouw probleem. En jij lijkt ook niet iemand die zelfzeker is en emotioneel stabiel. Bovendien had jouw broer wat kunnen vertellen over hem, want ze zijn "vrienden”.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:24 schreef Babela het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat hij aardig stemmingswisselingen heeft. Hij weet dat hij wel meisjes krijgen kan, maar vind hij ze zelf ook leuk is hij snel onzeker. Moest hem soms 10 x op een dag vertellen dat ik hem echt wel leuk vond, want zodra ik even niet appte of kortaf was twijfelde hij of ik hem wel echt leuk vond.
Zijn vrienden hebben mij wel verteld dat hij aardig apart kan zijn. Hij is twee keer bedrogen in relaties en sindsdien 'verneukt'. Vanavond nog met een vriend gepraat en die zei dat er wat mis was op t moment. Hij had geen idee wat maar hij merkte het ook aan m. Dit hebben zijn vrienden verteld, ik trek er verder weinig conclusies bij want dat maakt me alleen maar gek..
Nee maar als hij niet stabiel genoeg is en issues uit zijn verleden moet verwerken, moet hij naar een therapeut, ik vrees dat TS hem niet kan helpen al zou ze dat willen. Bovendien weet ik steeds niet of wat hij vertelt geloofwaardig is. 't maakt niet uit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:35 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
Ik zeg geenszins dat TS dit MOET doen. Alleen valt er weinig te helpen als hij zichzelf al heeft geholpen. Iemand van iets afhelpen is toch helemaal geen schande? Zoals ik het zie moet hij gewoon een keer een goede ervaring hebben gehad met een relatie (of zijn pijn moet slijten). Al kan dit meer van de vriendin vragen dan normaliter het geval is. Vraag is natuurlijk of de vriendin in kwestie dat überhaupt wilt.
Zoiets ja en dan probeert die jongen nu een excuus te zoeken voor haar te hebben geneukt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:48 schreef Smack10 het volgende:
Gokje, TS doet de benen te makkelijk uit elkaar en is daarna verbaasd dat de jongen er geen zak meer om geeft?
Een therapeut is mss overdreven. Iedereen heeft wel wat. En daarnaast zijn therapeuten lang niet altijd nodig. En tja, wij moeten het doen met de informatie die TS ons geeft.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee maar als hij niet stabiel genoeg is en issues uit zijn verleden moet verwerken, moet hij naar een therapeut, ik vrees dat TS hem niet kan helpen al zou ze dat willen. Bovendien weet ik steeds niet of wat hij vertelt geloofwaardig is. 't maakt niet uit.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:48 schreef Smack10 het volgende:
Gokje, TS doet de benen te makkelijk uit elkaar en is daarna verbaasd dat de jongen er geen zak meer om geeft?
Dit vind ik dus echt te goedkoop.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoiets ja en dan probeert die jongen nu een excuus te zoeken voor haar te hebben geneukt.
En Ts wil het maar geloven.Zo kan hij haar natuurlijk opnieuw/blijven neuken als ze er opnieuw intrapt!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
Een therapeut is mss overdreven. Iedereen heeft wel wat. En daarnaast zijn therapeuten lang niet altijd nodig. En tja, wij moeten het doen met de informatie die TS ons geeft.
[..]
[..]
Dit vind ik dus echt te goedkoop.Ik kan het niet uitsluiten, maar gezien het verhaal van TS lijkt niets hierop te duiden. Lijkt me trouwens ook geen goed idee om zoiets te flikken bij het zus(je?) van een van je vrienden.
Dus jij vertelt altijd al jouw issues voordat je een 'relatie' (of wat dan ook) begint en seks met iemand hebt? Daar geloof ik niks van. Meestal is het zo van: we zien later wel hoe of wat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:08 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Goedkoop? TS gelooft bijna alles wat een man haar vertelt (beter zou ze naar daden moeten kijken) en ze wil graag geloven dat hij haar lief heeft. Als dat zo was, had die gewoon van in het begin moeten vertellen over zijn issue voor hij zijn pik in haar kut ging steken om nadien een ketting te geven. Hoe goedkoop is dat? Beide acties van TS en die jongen waren/zijn "goedkoop"!
En zoals ik net zei wat die relatie van broer en die jongen is, vind ik nog al weinig plausibel. Wat voor vrienden zijn ze dan? En oh ja vertelt ook veel over de relatie van TS en haar broer.
Dat ketting verhaal is volgens mij ook alleen in het hoofd van ts voorgekomenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:08 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Goedkoop? TS gelooft bijna alles wat een man haar vertelt (beter zou ze naar daden moeten kijken) en ze wil graag geloven dat hij haar lief heeft. Als dat zo was, had die gewoon van in het begin moeten vertellen over zijn issue voor hij zijn pik in haar kut ging steken om nadien een ketting te geven. Hoe goedkoop is dat? Beide acties van TS en die jongen waren/zijn "goedkoop"!
En zoals ik net zei wat die relatie van broer en die jongen is, vind ik nog al weinig plausibel. Wat voor vrienden zijn ze dan? En oh ja vertelt ook veel over de relatie van TS en haar broer.
ABSOLUUT! Als ik van mijzelf weet dat ik nog aan mijzelf moet werken, dan zeg ik dat ja! Bovendien trek ik niet zo snel mijn benen open omdat een man op dak ga schreeuwen dat ik de beste ben. Anders was ik met de helft van België in bed beland! Dus ja, als ik in een moeilijke periode zit dan zeg ik dat altijd van in het begin. Dan weet die person tenminste aan wat die zich moet verwachten. Zeker als die issues emotioneel zijn. Want seks heeft toch met emoties te maken! Waarom dan zo een ding verzwijgen en pas zeggen na seks.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:26 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
Dus jij vertelt altijd al jouw issues voordat je een 'relatie' (of wat dan ook) begint en seks met iemand hebt? Daar geloof ik niks van.
Hij mag onzeker zijn, maar niet na dat hij haar geneukt heeft. Als hij het had vertelt dan was het anders geweest (hoop ik). En ik twijfel nog steeds aan het feit dat hij wel issues zou hebben. Maar goed. En over die relatie van broer, TS en die jongen weten we heel weinig. Nogmaals TS moet leren minder naief zijn en er iets van leren!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:26 schreef ECL1P53 het volgende:
Hij is gewoon onzeker en wil zo zijn liefde uiten en in zekere zin TS 'claimen'. Maar hij wil ook weer niet gekwetst worden en zo... dramadramadrama.
Niet iedereen is resoluut en kordaat van schnitt.
En de relatie tussen die vriend en de broer van TS en tussen de broer van TS en TS zelf, daar weten we eigenlijk niks over.
En/Of gewoon accepteren dat ze (wss) gebruikt is. En dat shit happensquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:34 schreef complicate het volgende:
Nogmaals TS moet leren minder naief zijn en er iets van leren!
De relatie tussen die vriend en mijn broer is aardig simpel. Ze zitten allebei in het zelfde team van een autosport met meerdere vrienden ( zijn vriendengroep waar ik dus goed mee op kan schieten). Gaan wel eens met zijn allen op stap en zien elkaar elke week wel paar keer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:26 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
Dus jij vertelt altijd al jouw issues voordat je een 'relatie' (of wat dan ook) begint en seks met iemand hebt? Daar geloof ik niks van. Meestal is het zo van: we zien later wel hoe of wat.
Tja, die ketting... Hij is gewoon onzeker en wil zo zijn liefde uiten en in zekere zin TS 'claimen'. Maar hij wil ook weer niet gekwetst worden en zo... dramadramadrama.
Niet iedereen is resoluut en kordaat van schnitt.
En de relatie tussen die vriend en de broer van TS en tussen de broer van TS en TS zelf, daar weten we eigenlijk niks over.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En/Of gewoon accepteren dat ze (wss) gebruikt is. En dat shit happens
Gebruikt? Zij had ook zin in sex, onzin dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En/Of gewoon accepteren dat ze (wss) gebruikt is. En dat shit happens
Zij dacht dat hij om haar gaf e.d.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gebruikt? Zij had ook zin in sex, onzin dus.
Dus als je seks hebt dan ben je gebonden en mag je geen contact meer verbreken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Zij dacht dat hij om haar gaf e.d.
Als hij het enkel voor de seks deed en hij deed voor alsof het meer was (ketting (quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Gebruikt? Zij had ook zin in sex, onzin dus.
NEEN!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:43 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dus als je seks hebt dan ben je gebonden en mag je geen contact meer verbreken?
Dat deed hij toch ook? Goed, 5 minuten, maar tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Zij dacht dat hij om haar gaf e.d.
Blijkbaar heeft ze hem verkeerd begrepen, wat niet zo gek is want ze kent hem nog niet goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:46 schreef complicate het volgende:
[..]
NEEN!!
Ze ging met hem naar bed omdat ze geloofde in alles wat hij zei, terwijl ze mekaar nog niet goed kenden. Die jongen wou haar gewoon neuken en ze wil nog steeds geloven dat hij om haar geeft etc.
Zij wilde hem ook neuken, dus dat is geen argumentquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:46 schreef complicate het volgende:
[..]
NEEN!!
Ze ging met hem naar bed omdat ze geloofde in alles wat hij zei, terwijl ze mekaar nog niet goed kenden. Die jongen wou haar gewoon neuken en zij wil nog steeds geloven dat hij om haar geeft etc.
Dat, dus, TS was te snel om met hem bed in te duiken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat deed hij toch ook? Goed, 5 minuten, maar toch
Ik weet het niet. Dat verschilt dan per persoon. Ik zou het in ieder geval niet zeggen, totdat het echt een obstakel is/begint te worden binnen een relatie. Ligt ook aan wat voor issues uiteraard. En dan nog hoeft het geen probleem te zijn. De ander kan er dan rekening mee houden. Waarom mensen onnodig bang maken voor niks?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:34 schreef complicate het volgende:
[..]
ABSOLUUT! Als ik van mijzelf weet dat ik nog aan mijzelf moet werken, dan zeg ik dat ja! Bovendien trek ik niet zo snel mijn benen open omdat een man op dak ga schreeuwen dat ik de beste ben. Anders was ik met de helft van België in bed beland! Dus ja, als ik in een moeilijke periode zit dan zeg ik dat altijd van in het begin. Dan weet die person tenminste aan wat die zich moet verwachten. Zeker als die issues emotioneel zijn. Want seks heeft toch met emoties te maken! Waarom dan zo een ding verzwijgen en pas zeggen na seks.
Mijn les zou zijn: trek niet te snel je conclusies!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij mag onzeker zijn, maar niet na dat hij haar geneukt heeft. Als hij het had vertelt dan was het anders geweest (hoop ik). En ik twijfel nog steeds aan het feit dat hij wel issues zou hebben. Maar goed. En over die relatie van broer, TS en die jongen weten we heel weinig. Nogmaals TS moet leren minder naief zijn en er iets van leren!
Ze wilde hem neuken onder een andere veronderstelling/basis dan die van die jongen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zij wilde hem ook neuken, dus dat is geen argument
Dat vind ik niet. Ze had vooral te hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:48 schreef complicate het volgende:
Dat, dus, TS was te snel om met hem bed in te duiken.
Zoals ik net zei, hangt af van de issues! En tja conclusies, dat ze niet de vinger naar hem wijst maar ook naar zichzelf!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:48 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Dat verschilt dan per persoon. Ik zou het in ieder geval niet zeggen, totdat het echt een obstakel is/begint te worden binnen een relatie. Ligt ook aan wat voor issues uiteraard. En dan nog hoeft het geen probleem te zijn. De ander kan er dan rekening mee houden. Waarom mensen onnodig bang maken voor niks?
[..]
Mijn les zou zijn: trek niet te snel je conclusies!
Ik weet niet wat jij snel vindt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Ze had vooral te hoge verwachtingen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:38 schreef Babela het volgende:
[..]
De relatie tussen die vriend en mijn broer is aardig simpel. Ze zitten allebei in het zelfde team van een autosport met meerdere vrienden ( zijn vriendengroep waar ik dus goed mee op kan schieten). Gaan wel eens met zijn allen op stap en zien elkaar elke week wel paar keer.
Relatie tussen mij en mijn broer. Ja niet geweldig. Hij is vaak weg en als hij Thuis is praat hij amper. Hij heeft meer oog voor wat er buiten om hem heen gebeurd dan thuis.. Juist op het moment dat ik graag met mijn broer zou willen praten
Tja... Stel dat die vriend jou zou 'gebruiken', zou je broer dat relaxt vinden? Zou die vriend ook in staat zijn om dat te doen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:38 schreef Babela het volgende:
[..]
De relatie tussen die vriend en mijn broer is aardig simpel. Ze zitten allebei in het zelfde team van een autosport met meerdere vrienden ( zijn vriendengroep waar ik dus goed mee op kan schieten). Gaan wel eens met zijn allen op stap en zien elkaar elke week wel paar keer.
Relatie tussen mij en mijn broer. Ja niet geweldig. Hij is vaak weg en als hij Thuis is praat hij amper. Hij heeft meer oog voor wat er buiten om hem heen gebeurd dan thuis.. Juist op het moment dat ik graag met mijn broer zou willen praten
Ja, je edit je posts ook om de haverklap!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoals ik net zei, hangt af van de issues! En tja conclusies, dat ze niet de vinger naar hem wijst maar ook naar zichzelf!
Ze wilden beide neuken, zij wilde liefde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze wilde hem neuken onder een andere veronderstelling/basis dan die van die jongen!
Hij wou neuken , zij wou/dacht "liefde".
klopt!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze wilden beide neuken, zij wilde liefde.
exact!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:01 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Als zij verwacht dat neuken liefde betekent, is dat haar probleem niet het zijne.
Natuurlijk zijn dat twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:55 schreef complicate het volgende:
Ik weet niet wat jij snel vindt.Maar zij lijkt snel te denken van "hij zegt dit dat, dus geeft hij om mij" terwijl daden en woorden twee verschillende dingen zijn.
Ik denk niet dat het questie is van fout, maar ik focus me liever op TS dan die jongen want die kennen we nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:02 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je het de schuld vond van de jongen
Waarom is dat gedrag krapuul?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het questie is van fout, maar ik focus me liever op TS dan die jongen want die kennen we nietbehalve zijn krapuul gedrag
Als hij haar gewoon wou neuken vond ik dat gewoon nogal krapuul om te zeggen achteraf "ik zit in de knoop met mijzelf". oh en dan 10x per dag bevestiging vragenquote:
TS trapt er inquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Als hij haar gewoon wou neuken vond ik dat gewoon nogal krapuul om te zeggen achteraf "ik zit in de knoop met mijzelf". oh en dan 10x per dag bevestiging vragen![]()
In ieder geval hij is goed in faken
niet, ik blijf bij mijn puntquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:59 schreef ECL1P53 het volgende:
Ja, je edit je posts ook om de haverklap!![]()
Dat dus!quote:
Wat een vraag man!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:59 schreef ECL1P53 het volgende:
Tja... Stel dat die vriend jou zou 'gebruiken', zou je broer dat relaxt vinden?
I know...quote:
Laagquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
I know...
Maar hoe moet ik anders de relaties tussen TS, die vriend en haar broer op waarde schatten?
Ondanks dat ik niet zo'n heel hechte band heb met mijn zussen weten mijn vrienden dat ze dergelijke dingen niet bij mijn zussen moeten flikken. Sterker nog, toen een van mijn vrienden met een van mijn zusjes trouwde heb ik de dag voor de bruiloft het '; grote broer gesprek' met hem gehad waarin hij duidelijk te horen gekregen heeft dat ook als hij mijn zus pijn zou doen op wat voor manier dan ook onze vriendschap er niet meer toe doet en ik hem weet te vinden. Lijkt me een kwestie van duidelijk en eerlijk zijn dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
I know...
Maar hoe moet ik anders de relaties tussen TS, die vriend en haar broer op waarde schatten?
Lijkt me fair enough. Als dat ook het geval is met TS en die vriend waarde hecht aan de vriendschap met haar broer (en de sfeer binnen de vriendenkring) dan acht ik het niet echt waarschijnlijk dat die vriend TS 'gebruikt' heeft, zoals meerderen hier suggereren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zo'n heel hechte band heb met mijn zussen weten mijn vrienden dat ze dergelijke dingen niet bij mijn zussen moeten flikken. Sterker nog, toen een van mijn vrienden met een van mijn zusjes trouwde heb ik de dag voor de bruiloft het '; grote broer gesprek' met hem gehad waarin hij duidelijk te horen gekregen heeft dat ook als hij mijn zus pijn zou doen op wat voor manier dan ook onze vriendschap er niet meer toe doet en ik hem weet te vinden. Lijkt me een kwestie van duidelijk en eerlijk zijn dus.
Dat is niet het geval met TS. Ze heeft toch beschrijving van die relaties gegeven.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
Als dat ook het geval is met TS en die vriend waarde hecht aan de vriendschap met haar broer (en de sfeer binnen de vriendenkring) dan acht ik het niet echt waarschijnlijk dat die vriend TS 'gebruikt' heeft, zoals meerderen hier suggereren.
Naïef?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is niet het geval met TS. Ze heeft toch beschrijving van die relaties gegeven.
Ik begin meer te denken dat jij even naïef bent als TS. Just saying
Ja, want je bent veel te optimistisch en wil graag geloven dat hij haar leuk vindt. Alles wijst er tot nu toe naar "haar niet leuk vinden op de manier dat ze wou/dacht". Dus beetje naïef om te denken dat hij haar niet wou “gebruiken”.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:47 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
Naïef?![]()
Ze heeft een beschrijving gegeven, maar wel een tamelijk oppervlakkige en passieve waar we eigenlijk nóg weinig mee kunnen. Dus nu maar vragen hoe die personen op elkaar zouden reageren in een hypothetische situatie.
Nee, ik vind de redeneringen niet helemaal kloppen. Daarnaast wordt er helemaal geen acht geslagen op het feit dat die jongen wellicht inderdaad met zichzelf overhoop ligt vanwege nare ervaringen. Beetje raar dat ik zowat de enige ben die die mogelijkheid niet uitsluit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, want je bent veel te optimistisch en wil graag geloven dat hij haar leuk vindt. Alles wijst er tot nu toe naar "haar niet leuk vinden op de manier dat ze wou/dacht". Dus beetje naïef om te denken dat hij haar niet wou “gebruiken”.
Maar goed.
We kunnen natuurlijk blijven Ping-Pong-en hé.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
Nee, ik vind de redeneringen niet helemaal kloppen. Daarnaast wordt er helemaal geen acht geslagen op het feit dat die jongen wellicht inderdaad met zichzelf overhoop ligt vanwege nare ervaringen. Beetje raar dat ik zowat de enige ben die die mogelijkheid niet uitsluit.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |