Mag ik hier alsjeblieft een foto van zien?quote:Slippers kan ik ook niet dragen want dan hangt mijn teen ook over het randje heen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herkenbaar?
[ Bericht 23% gewijzigd door Nober op 03-07-2013 15:40:04 ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef Nober het volgende:
Ik heb het ook en ik heb het bot aan de binnenkant van mijn voet wel laten opereren omdat dat bot een soort van bult was en ik daar last van had. Niet dat er verder iets veranderd is maar de pijn is wel weg, mijn andere voet is minder erg.
Deze is nog redelijk.Zo zien die van mij er inderdaad ook uit. Ik heb er erg last van als ik gewoon eens vrouwelijk wil zijn en hakken aanwil en dan ligt mn teen helemaal gekromd in de hak. En met open teen kruipt mijn langere teen dus net zoals de jouwe helemaal voor de grote teen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herkenbaar?![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef Nober het volgende:
Ik heb het ook en ik heb het bot aan de binnenkant van mijn voet wel laten opereren omdat dat bot een soort van bult was en ik daar last van had. Niet dat er verder iets veranderd is maar de pijn is wel weg, mijn andere voet is minder erg.
Deze is nog redelijk.Dat ziet er best vegroeid uit inderdaad, kan me voorstellen dat je daar last van heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herkenbaar?"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |