abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 januari 2014 @ 01:59:39 #1
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_135345509
Hai.

Nav mijn laatste topic; ik heb voor de nieuwe jongen gekozen. Dit ging heel goed, hadden het heel leuk samen. Zoenen was fijn, week geleden voor het eerst seks gehad. Was ook fijn. Nu was het wel zo dat hij erg snel twijfelde of ik hem wel leuk vond en moest ik dit soms 10 x op een dag vertellen. Kreeg hele dagen appjes dat hij me leuk vind, ik een schatje was etcetc.
Hij was altijd degene die mij vroeg dingen te doen, kusjes kwam vragen en knuffels etc. Fijnfijnfijn. Hij gaf wel aan niet te snel te willen. Vond ik goed want waren nog maar net vrijgezel..

Vorige week vrijdag dus intiem geweest en heb ik zijn ketting gekregen met zn naam erop. Vond t wel lief. Zondag was ie weer bij me, ook weer intiem. En toen was het maandag. Kreeg amper wat uit m. En dit hield zich vol tot aan vanmiddag. Wou hij opeens zijn ketting terug. Want het ging te snel. Maar hij wou nog wel verder met me. En sindsdien praat hij kortaf, geen lieve dingen meer. Hij praat als een vage kennis..

Ik voel me fucked up en weet niet wat ik moet. Hij was degene die altijd aandacht zocht, serieus met mij wou zijn qua niet meer met anderen gaan, kusjes en alles vroeg.. En nu gaan we te snel? En krijg ik het deksel op mijn neus? Moet ik dit even laten rusten en niet zo druk maken of is dit een gevalletje van piemel derin en wegwezen.. :(
pi_135345547
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 01:59 schreef Babela het volgende:
of is dit een gevalletje van piemel derin en wegwezen..
Daar lijkt het wel op hè.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135345548
Denk dat dat laatste niet aan de orde is anders is ie wel gestoord met die ketting enzo of hij flikt het bij meerdere meisjes en vraagt steeds die ketting terug :{ :')..
Wel kut hoor. Snap wel dat je je zo voelt, op deze manier is het wel heel gaar.
Lijkt wel een wispelturige vrouw :') of gewoon "een vrouw" :')
pi_135345549
gevalletje piemel erin en wegwezen, heeft ie toch goed voor elkaar gekregen.
.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 02:04:18 #5
399352 vufunzela
ik ben een aardige man
pi_135345558
kut voor je, en dat bedoel ik niet sarcastisch
max. 4 regels
pi_135345570
Dump die gast oa omdat zijn onzekerheid jou persoonlijk beïnvloed

En met de jaren leer me relativeren en de boel niet zo extreem op te blazen.
pi_135345576
Lijkt wel een loverboy met een geweten..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zaterdag 11 januari 2014 @ 02:05:57 #8
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_135345579
Dacht dat ik hem kon vertrouwen.. Hij is ook nog een goede vriend van mijn broer :( dacht misschien dat ie me dan niet naait..

En vandaag nog wel zeggen dat hij me leuk vind blablabla
pi_135345590
Je broer is er achter gekomen :Y
-XOXO-
  zaterdag 11 januari 2014 @ 02:08:39 #10
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_135345603
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:07 schreef datismijnmening het volgende:
Je broer is er achter gekomen :Y
Hij was juist diegene die ons bij elkaar bracht!
pi_135345605
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:05 schreef Babela het volgende:
Dacht dat ik hem kon vertrouwen.. Hij is ook nog een goede vriend van mijn broer :( dacht misschien dat ie me dan niet naait..

En vandaag nog wel zeggen dat hij me leuk vind blablabla
En waarom heb je dan meteen een kut leven? volgens mij ben je ongeveer 15 jaar? gewoon vergeten en doorgaan met je leven.
.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 02:09:56 #12
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_135345617
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

En waarom heb je dan meteen een kut leven? volgens mij ben je ongeveer 15 jaar? gewoon vergeten en doorgaan met je leven.
Nee. Lees mn post history maar door. Heb echt nooit geluk..
pi_135345624
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:08 schreef Babela het volgende:

[..]

Hmm maandag he. Toevallig dat Utopia toen ook begonnen is. Wil zeker geen gezeik aan z'n kop als hij de streams aan het kijken is.

Maar eigenlijk wel sneu voor je hoor.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_135345625
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:08 schreef Babela het volgende:

[..]

:')
Hoe oud ben je? En waarom ben je zo'n hopeloos geval dat je broer je moet koppelen? :')
-XOXO-
  zaterdag 11 januari 2014 @ 02:12:50 #15
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_135345638
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:10 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

:')
Hoe oud ben je? En waarom ben je zo'n hopeloos geval dat je broer je moet koppelen? :')
Ben geen hopeloos geval hoor haha. Maar ben gewoon via mijn broer hem tegen gekomen
pi_135345667
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Babela het volgende:

[..]

Gelezen, oorontsteking door sperma, nog steeds last van?
oh en je tweede teen is langer dan je grote teen, tja, dan heb je echt een kut leven :P
.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 02:17:37 #17
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_135345681
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:15 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Gelezen, oorontsteking door sperma, nog steeds last van?
oh en je tweede teen is langer dan je grote teen, tja, dan heb je echt een kut leven :P
Haha ja echt. Nee 5 jaar relatie gehad, 2 x bedonderd, 1 keer gedumpt voor een ander. mishandeling, zowel verbaal als lichamelijk. Verder nog wat drugs en game verslavingen..

Dacht eindelijk een leuke simpele jongen gevonden te hebben maar nee..
pi_135345703
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef Babela het volgende:

[..]

Haha ja echt. Nee 5 jaar relatie gehad, 2 x bedonderd, 1 keer gedumpt voor een ander. mishandeling, zowel verbaal als lichamelijk. Verder nog wat drugs en game verslavingen..

Fokkers zijn normaal, genoeg singles op Fok, kijk gerust rond ^O^
.
pi_135345742
quote:
ik heb een kutleven
quote:
En toen was het maandag. Kreeg amper wat uit m. En dit hield zich vol tot aan vanmiddag. Wou hij opeens zijn ketting terug. Want het ging te snel. Maar hij wou nog wel verder met me. En sindsdien praat hij kortaf, geen lieve dingen meer. Hij praat als een vage kennis..
Echt... Als je hierdoor vindt dat je een kutleven hebt dan zou ik zeggen: tel je zegeningen. Is het het waard om hierom je leven kut te vinden!?

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef Babela het volgende:

[..]

Heel goed dat die dingen achter de rug zijn. Klinkt voor mij alsof je leven er juist beter op is geworden.

En als deze jongen niet de goede blijkt te zijn, dan heb je dat vanzelf wel door en kun je het nog altijd uitmaken wanneer je wil. Je bent toch niet afhankelijk van anderen?

Wat beteft je posthistory: Fair dues, maar voor mensen die je topics niet kennen is het misschien handig een kleine samenvatting van het verleden te posten. Ik zie dat je namelijk aardig wat (understatement) topics op je naam hebt staan!

Wat ik er in ieder geval uit kan halen is dat je (ex?)vriend WoW verslaafd was, dat hij seksueel misbruikt was, en dat je een oorontsteking hebt opgelopen.

Nogmaals, waardoor komt dat gevoel dat jouw leven kut is?

Mijn excuses als ik belangrijke details heb gemist.
pi_135345744
Ik zeg ook altijd dat ik een relatie wil en blablabla, 3 weken later ben ik er klaar mee en zoek ik een smoes om het uit te maken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_135345745
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:20 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Fokkers zijn normaal, genoeg singles op Fok, kijk gerust rond ^O^
Subtiel :D
-XOXO-
  zaterdag 11 januari 2014 @ 02:31:58 #22
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_135345788
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:25 schreef Drxx het volgende:

[..]

[..]

Echt... Als je hierdoor vindt dat je een kutleven hebt dan zou ik zeggen: tel je zegeningen. Is het het waard om hierom je leven kut te vinden!?

[..]

Heel goed dat die dingen achter de rug zijn. Klinkt voor mij alsof je leven er juist beter op is geworden.

En als deze jongen niet de goede blijkt te zijn, dan heb je dat vanzelf wel door en kun je het nog altijd uitmaken wanneer je wil. Je bent toch niet afhankelijk van anderen?

Wat beteft je posthistory: Fair dues, maar voor mensen die je topics niet kennen is het misschien handig een kleine samenvatting van het verleden te posten. Ik zie dat je namelijk aardig wat (understatement) topics op je naam hebt staan!

Wat ik er in ieder geval uit kan halen is dat je (ex?)vriend WoW verslaafd was, dat hij seksueel misbruikt was, en dat je een oorontsteking hebt opgelopen.

Nogmaals, waardoor komt dat gevoel dat jouw leven kut is?

Mijn excuses als ik belangrijke details heb gemist.
Ja natuurlijk zijn er ergere dingen op de wereld en zit ik zwaar in een dip door alles. Maar merkte net juist dat ik hem echt leuk vond. Tbh gewoon smoorverliefd. Wat ik lang niet meer durfde en dan dit.. En ben een vrouw en dramaqueen maar iig voelt het gewoon naar niet een leuke normale jongen te kunnen vinden, terwijl ik net dacht hem gevonden te hebben..
pi_135345835
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:31 schreef Babela het volgende:

[..]

Ja natuurlijk zijn er ergere dingen op de wereld en zit ik zwaar in een dip door alles. Maar merkte net juist dat ik hem echt leuk vond. Tbh gewoon smoorverliefd. Wat ik lang niet meer durfde en dan dit.. En ben een vrouw en dramaqueen maar iig voelt het gewoon naar niet een leuke normale jongen te kunnen vinden, terwijl ik net dacht hem gevonden te hebben..
De problemen zijn nog niet eens een week oud als ik de OP goed lees. Wie weet maakt hij een moeilijke of stressvolle periode door?

Ben je in contact met zijn ouders of eventuele broer/zus waarmee je misschien kan praten? Die zullen hem wellicht vaker zien en het doorhebben als hij zich thuis ook anders gedraagt?

Het klinkt cliché, maar leg dit (dus wat in jouw OP staat) eens voor aan hem wanneer jullie een hele dag samen zijn. Hoe vaak zie je hem?
pi_135346044
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Babela het volgende:

[..]

LIF / Tweede teen is langer dan de grote teen.
Inderdaad ernstig.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 03:06:18 #25
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_135346066
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:37 schreef Drxx het volgende:

[..]

De problemen zijn nog niet eens een week oud als ik de OP goed lees. Wie weet maakt hij een moeilijke of stressvolle periode door?

Ben je in contact met zijn ouders of eventuele broer/zus waarmee je misschien kan praten? Die zullen hem wellicht vaker zien en het doorhebben als hij zich thuis ook anders gedraagt?

Het klinkt cliché, maar leg dit (dus wat in jouw OP staat) eens voor aan hem wanneer jullie een hele dag samen zijn. Hoe vaak zie je hem?
Nee heb ik verder geen contact mee, verder wel goed met zijn vriendengroep.

We hebben niet echt dagen dat we elkaar zien, eerst zagen we elkaar bijna elke dag op zijn uitnodiging. Maar dat ligt nu ook stil.. Hij moet zijn kettinkje terug dus misschien zeg ik het dan wel. Geen idee wanneer dat is eigenlijk :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')