Daar lijkt het wel op hè.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:59 schreef Babela het volgende:
of is dit een gevalletje van piemel derin en wegwezen..
Hij was juist diegene die ons bij elkaar bracht!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:07 schreef datismijnmening het volgende:
Je broer is er achter gekomen
En waarom heb je dan meteen een kut leven? volgens mij ben je ongeveer 15 jaar? gewoon vergeten en doorgaan met je leven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:05 schreef Babela het volgende:
Dacht dat ik hem kon vertrouwen.. Hij is ook nog een goede vriend van mijn broerdacht misschien dat ie me dan niet naait..
En vandaag nog wel zeggen dat hij me leuk vind blablabla
Nee. Lees mn post history maar door. Heb echt nooit geluk..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
En waarom heb je dan meteen een kut leven? volgens mij ben je ongeveer 15 jaar? gewoon vergeten en doorgaan met je leven.
Hmm maandag he. Toevallig dat Utopia toen ook begonnen is. Wil zeker geen gezeik aan z'n kop als hij de streams aan het kijken is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:08 schreef Babela het volgende:
[..]
Hij was juist diegene die ons bij elkaar bracht!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:08 schreef Babela het volgende:
[..]
Hij was juist diegene die ons bij elkaar bracht!
Ben geen hopeloos geval hoor haha. Maar ben gewoon via mijn broer hem tegen gekomenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Hoe oud ben je? En waarom ben je zo'n hopeloos geval dat je broer je moet koppelen?
Gelezen, oorontsteking door sperma, nog steeds last van?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Babela het volgende:
[..]
Nee. Lees mn post history maar door. Heb echt nooit geluk..
Haha ja echt. Nee 5 jaar relatie gehad, 2 x bedonderd, 1 keer gedumpt voor een ander. mishandeling, zowel verbaal als lichamelijk. Verder nog wat drugs en game verslavingen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:15 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Gelezen, oorontsteking door sperma, nog steeds last van?
oh en je tweede teen is langer dan je grote teen, tja, dan heb je echt een kut leven
Fokkers zijn normaal, genoeg singles op Fok, kijk gerust rondquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef Babela het volgende:
[..]
Haha ja echt. Nee 5 jaar relatie gehad, 2 x bedonderd, 1 keer gedumpt voor een ander. mishandeling, zowel verbaal als lichamelijk. Verder nog wat drugs en game verslavingen..
Dacht eindelijk een leuke simpele jongen gevonden te hebben maar nee..
quote:ik heb een kutleven
Echt... Als je hierdoor vindt dat je een kutleven hebt dan zou ik zeggen: tel je zegeningen. Is het het waard om hierom je leven kut te vinden!?quote:En toen was het maandag. Kreeg amper wat uit m. En dit hield zich vol tot aan vanmiddag. Wou hij opeens zijn ketting terug. Want het ging te snel. Maar hij wou nog wel verder met me. En sindsdien praat hij kortaf, geen lieve dingen meer. Hij praat als een vage kennis..
Heel goed dat die dingen achter de rug zijn. Klinkt voor mij alsof je leven er juist beter op is geworden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef Babela het volgende:
[..]
Haha ja echt. Nee 5 jaar relatie gehad, 2 x bedonderd, 1 keer gedumpt voor een ander. mishandeling, zowel verbaal als lichamelijk. Verder nog wat drugs en game verslavingen..
Dacht eindelijk een leuke simpele jongen gevonden te hebben maar nee..
Subtielquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:20 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Fokkers zijn normaal, genoeg singles op Fok, kijk gerust rond
Ja natuurlijk zijn er ergere dingen op de wereld en zit ik zwaar in een dip door alles. Maar merkte net juist dat ik hem echt leuk vond. Tbh gewoon smoorverliefd. Wat ik lang niet meer durfde en dan dit.. En ben een vrouw en dramaqueen maar iig voelt het gewoon naar niet een leuke normale jongen te kunnen vinden, terwijl ik net dacht hem gevonden te hebben..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:25 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Echt... Als je hierdoor vindt dat je een kutleven hebt dan zou ik zeggen: tel je zegeningen. Is het het waard om hierom je leven kut te vinden!?
[..]
Heel goed dat die dingen achter de rug zijn. Klinkt voor mij alsof je leven er juist beter op is geworden.
En als deze jongen niet de goede blijkt te zijn, dan heb je dat vanzelf wel door en kun je het nog altijd uitmaken wanneer je wil. Je bent toch niet afhankelijk van anderen?
Wat beteft je posthistory: Fair dues, maar voor mensen die je topics niet kennen is het misschien handig een kleine samenvatting van het verleden te posten. Ik zie dat je namelijk aardig wat (understatement) topics op je naam hebt staan!
Wat ik er in ieder geval uit kan halen is dat je (ex?)vriend WoW verslaafd was, dat hij seksueel misbruikt was, en dat je een oorontsteking hebt opgelopen.
Nogmaals, waardoor komt dat gevoel dat jouw leven kut is?
Mijn excuses als ik belangrijke details heb gemist.
De problemen zijn nog niet eens een week oud als ik de OP goed lees. Wie weet maakt hij een moeilijke of stressvolle periode door?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:31 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn er ergere dingen op de wereld en zit ik zwaar in een dip door alles. Maar merkte net juist dat ik hem echt leuk vond. Tbh gewoon smoorverliefd. Wat ik lang niet meer durfde en dan dit.. En ben een vrouw en dramaqueen maar iig voelt het gewoon naar niet een leuke normale jongen te kunnen vinden, terwijl ik net dacht hem gevonden te hebben..
LIF / Tweede teen is langer dan de grote teen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Babela het volgende:
[..]
Nee. Lees mn post history maar door. Heb echt nooit geluk..
Nee heb ik verder geen contact mee, verder wel goed met zijn vriendengroep.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:37 schreef Drxx het volgende:
[..]
De problemen zijn nog niet eens een week oud als ik de OP goed lees. Wie weet maakt hij een moeilijke of stressvolle periode door?
Ben je in contact met zijn ouders of eventuele broer/zus waarmee je misschien kan praten? Die zullen hem wellicht vaker zien en het doorhebben als hij zich thuis ook anders gedraagt?
Het klinkt cliché, maar leg dit (dus wat in jouw OP staat) eens voor aan hem wanneer jullie een hele dag samen zijn. Hoe vaak zie je hem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |