Vanavond weerquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef Klapskaats het volgende:
Alle deelnemers eruit, en het hele programma deleten. Opgelost.
Is Ruud begonnen met het "bouwen" van Utopia camping?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef jovencita01 het volgende:
ruud gaat als hij klaar is met "bouwen"
Vandaag die ruzie tussen Hakim en Isabella op tv geweest.quote:
Dat is het nadeel als je geen stream kijkt, je mist hele delen. Maar ondanks dat het erg kinderachtig is van Isabella om zo te reageren, is Hakim gisteren veel te ver gegaan. Puur pestgedrag, tot het graatje bloed onder de nagels vandaan willen halen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:34 schreef eigendeegcookie het volgende:
Hehe, kan ik eindelijk weer stemmen.
Isabella.
Dat lucht op.
citaat uit streamverslagen:
'Boer Klaver is ondertussen samen met Isabella in de stal, voer is bijna op, ja ik had geen dienst he vanmorgen antwoord Isabella,'
Gemeen kreng!
Ze maakt er n wedstrijd van wie t beste voor de koeien zorgt,
ten koste van de koeien.
En nou heeft ze als enige de verantwoording voor de koeien!
dat vind ik zielig!
Ik zeg Hakim eruit doet niks alleen ouwelullen en de boel opnaaien..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
Billy staat bovenaan? Misschien terecht... ik poep op dr, maar ik hoop dat ze er nog lang in zal blijven. Puur omdat het anders saai(er) wordt
Eens. Nou ja, gedeeltelijk. Hakim & Paul graag blijven. Isabella mag er wel uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:32 schreef FooRancid het volgende:
In ieder geval niet Hakim, die speelt het spel met Paul heel goed, van mij mag Emil, Isabel of Nico eruit, retesaaie mensen, als zij in beeld verschijnen ga ik altijd naar de andere stream!!
Absoluutquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef HiDiHo het volgende:
Poll: Gaat Rienk nog sex hebben dit jaar?
• Ja
• Nee
• Geen idee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanonne wat is ze ook mooi en wat moest ik om haar lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:53 schreef glasshole het volgende:
Ik ga voor Nina maar had Nena ook wel leuk gevonden.
[ afbeelding ]
De meerderheid van de inwoners blijkt het bij stemming eens met deze poll. De shoot gaat niet door.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:38 schreef Gert het volgende:
Poll gemaakt door Boca_Raton, op verzoek gekopieerd:
Poll: Moeten ze in zee gaan met de Playboy of niet?
• Ja, doen
• Nee, niet doen
• Weet niet/geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Was een moeilijke deze keer.quote:
Ik blijf ook op Andrea stemmen, tot ze weg isquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:14 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Was een moeilijke deze keer.
Kon niet echt kiezen tussen lot of andrea, maar ben toch voor andrea gegaan.
Zonder geld geen utopia?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef dbox307 het volgende:
Ruud moet er gewoon uit, hij past gewoon niet in Utopia.
De andere bewoners doen alles ervoor om geld in de la te krijgen, maar wat doet Ruud hij besteeld de groep door achter hun rug de tracktor te verkopen, terwijl deze in een evenement van Emil nodig is. Dat lijkt toch nergens op als hij mede Utopiaan is ?
Dus eruit met die gast.
Billy is zo smerig om te zien dat ik het niet meer aan kan zien. Omdat Ruud te veel zelfvertrouwen geeft aan Billy moet hij er uit, ook al ben ik het met je eens dat deze types nodig zijn om het leuk te houden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:30 schreef Pavement het volgende:
man man man, stem die Joey/Laura eruit die geen reet doen, maar toch niet de mensen die het programma leuk maken om naar te kijken. Ook al erger je eraan het is wel zo dat hun het programma leuk maken in de cos etc.
Zonder Ruud Billy Lot Vanas Andrea etc kan je toch beter gewoon naar de Streamlocks kijken of de koeien. Als je mensen eruit stemt die wat doen is er geen reet meer aan.
Vergeet niet dat het een programma is wat moet leven en niet een achtergrond muziekje moet worden waar geen reet in gebeurt.
Ruud moet blijven kom op!
Als je Aike en Giorgio hoort is er voldoende geld in kas, waar de andere Utopianen hard voor werken, maar wat doet Ruud met dat geld hij geeft het gewoon Weg zonder met de groep overleg te voeren. Als je toch met mensen samenwerkt behoor je dat toch in overleg te doen ?quote:
Vind ik wel fijn, want ik mis wel eens wat in de COS.quote:Op zondag 20 april 2014 22:24 schreef Dottey het volgende:
Ohw.. ik wist niet dat het hier ook in hoorde
Optioneel, LS doet het ook nietquote:Op zondag 20 april 2014 22:24 schreef Dottey het volgende:
Ohw.. ik wist niet dat het hier ook in hoorde
Vergeef me, als ik het vergeet (wat vast gaat gebeuren)quote:Op maandag 21 april 2014 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Optioneel, LS doet het ook niet
Is wel makkelijk terugzoeken
lol ja hoorquote:Op maandag 21 april 2014 01:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vergeef me, als ik het vergeet (wat vast gaat gebeuren)
quote:Op maandag 21 april 2014 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol ja hoor
en wat mensen die niet inloggen vroegen erom want spoilers konden ze niet zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Zoals ik dinsdag hier al zei:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |