Dat valt ook vies tegen. Zeker op zondagquote:
Op zondag is de rij zeker weten lang jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als de rij lang is kun je wel goed lang kijken..
Hmm, zal eens vragen jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien wil LoLa wel mee, juiste kleur uitzoeken en zo![]()
Neem dikke als ze ook moeten isoleren en je hele ramen laten bedekken. Beste is plafond tot vloer, maar je hebt de radiator onder de vensterbank he? Dan tot op de radiator.
Die meiden op de afdeling hebben veel meer tijd voor je inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt ook vies tegen. Zeker op zondag
[..]
Op zondag is de rij zeker weten lang ja
En anders maar zelf verzinnenquote:[..]
Hmm, zal eens vragen ja![]()
Radiator zit inderdaad onder de vensterbank
Ja preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die meiden op de afdeling hebben veel meer tijd voor je inderdaad.
[..]
En anders maar zelf verzinnen
Hebben ze rode tapijten ja? Naar welke IKEA ga je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@vin: ik was ook van plan een hoogpolige rode te nemen .. En dan een andere kleur bank
duiven en jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
Hebben ze rode tapijten ja? Naar welke IKEA ga je?
Bij 'n auto kijken en daarna zwemmen.quote:
Hmm ik zie het net op de site inderdaad.quote:
ik laat me rijdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij 'n auto kijken en daarna zwemmen.
[..]
Hmm ik zie het net op de site inderdaad.
Lol, denk dat ik ook naar Duiven ga. Zoals ik me nu voel heb ik geen zin om een eind te rijden
Dat duurde niet zo lang meer hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En vervolgens begon hij in KPD te klagen dat ie zo geil was..
waar ik wel van baal is dat de kleur bank die ik wil te duur is.. Ik ga nu denk ik voor donkerblauwquote:
Welke zou je willen dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waar ik wel van baal is dat de kleur bank die ik wil te duur is.. Ik ga nu denk ik voor donkerblauw
Er is een nieuw plaatje verschenen vandaag:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de svanby grijsquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is een nieuw plaatje verschenen vandaag:Motherfucking WheeljackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik ga zondag.. En het is echt tijd voor een vloerkleedje. En dus voor nieuwe hoezen op mn bankquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dat had wel beter bij het rode gepast ja.
Moet je nu al een keuze maken dan?
En een third party ontwikkelaar is bezig met de Protectobots. Maar die zijn 100,- per stuk, en niet eens zo mooi als je het mij vraagt...quote:
Oh well, you'll live.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga zondag.. En het is echt tijd voor een vloerkleedje. En dus voor nieuwe hoezen op mn bank
Meh.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
En een third party ontwikkelaar is bezig met de Protectobots. Maar die zijn 100,- per stuk, en niet eens zo mooi als je het mij vraagt...
ja, zoveel heb ik niet. Ik heb 250 voor de hoezen op mn stoel en bank, en voor een vloerkleedjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die is mooi, heeft LoLa ook geloof ik![]()
Maar wel duur ja
Heel misschien dat ik morgen iets later ben hoor. Moet eerst even een surfplankje ophalenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh.
Maarja, ik ga ze toch niet kopen.
Oh ja, Varken, je zwarte pluizig beest was het toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar jonsboda blauw lijkt wel een beetje op spijkerbroek. Dat kan ik nog wel waarderen, dit rode ding is 1keer gewassen en nu dus geen rood meer. En er zitten rullen aan door Varken. En een scheur in de stoel in de naad omdat ie gekrompen is in de was
Logischquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zoveel heb ik niet. Ik heb 250 voor de hoezen op mn stoel en bank, en voor een vloerkleedje
Geen punt, iedereen is later.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel misschien dat ik morgen iets later ben hoor. Moet eerst even een surfplankje ophalen
zwart is veel te besmettelijk met die ratten van mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Logisch
Overigens denk ik dat Idemo zwart er beter bij staat.
Ja. En dan is het Kippetje er ook nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:13 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, Varken, je zwarte pluizig beest was het toch?
Haha, en hoe mag die er wel niet uit zien?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. En dan is het Kippetje er ook nog
Hmm ja oke.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zwart is veel te besmettelijk met die ratten van mij
Een over-achter-nichtje van Kippetje maakt dat wij geen bank hebben op het moment...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. En dan is het Kippetje er ook nog
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, en hoe mag die er wel niet uit zien?
vertel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een over-achter-nichtje van Kippetje maakt dat wij geen bank hebben op het moment...
Whut?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die is mooi, heeft LoLa ook geloof ik![]()
Maar wel duur ja
Morgen nog een dag...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:13 schreef fietsie het volgende:
Zow.... nog effies werken aan een smoes voor het doen van de vaat...
We apologize something seems to have gone wrongquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze kleur: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90264949/#/20168512
inmiddels meer, sinds ze geholpen isquote:
mooi is ze wel.quote:
Hmm, apart. Svanby grijze hoes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We apologize something seems to have gone wrong
Nice, dan kan ik veilig tenminste veilig op de bank zittenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
inmiddels meer, sinds ze geholpen is
Pics van je poesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij schijnt dat heel makkelijk voor elkaar te krijgen jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb ik je nu alweer aan het blozen gekregen?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pics van je poes![]()
Ik gok dat de poezen waarnaar jij op zoek bent, iets minder furry zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle met stof beklede objecten in huis worden ondergekotst zo nu en dan, uitgebreid en volledig.quote:
wat een leuk ding!quote:
Beetje haar mag welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gok dat de poezen waarnaar jij op zoek bent, iets minder furry zijn.
Ja over de bank inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat het over de bank Vinniiee?
Ik heb een zwarte. Ik had wel grijze svanby kussens. Maar dat werd saai nu heb ik streepjes
hmm.. Fucked up. De dames van mij doen dat meestal onder de bankquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alle met stof beklede objecten in huis worden ondergekotst zo nu en dan, uitgebreid en volledig.
Sort of like...
Ik snap dat niet. Zo'n bitch ben ik nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij schijnt dat heel makkelijk voor elkaar te krijgen ja
Deze is 13, en dr tweelingzus is al hemelen. Dus we wachten tot deze ook op stap gaat die kant op...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Fucked up. De dames van mij doen dat meestal onder de bank
die van mij zijn niet geïnteresseerd in holletjes. Die hebben samen een fauteuil.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef STING het volgende:
[..]
Echt wel, en hij maakt er erg veel gebruik van.
kan nog lang duren. De kat van mn ouders is 23 geworden. Die van mn oma 25quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze is 13, en dr tweelingzus is al hemelen. Dus we wachten tot deze ook op stap gaat die kant op...
Hmm ik app ff een fotoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja over de bank inderdaad.
Oja nu je het zegt kan ik het me weer voor de geest halenAlleen die streepjes niet geloof ik
Tot die tijd een klein leren 2-zittertje waar ze wonderbaarlijk genoeg niet eens op durft te gaan zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan nog lang duren. De kat van mn ouders is 23 geworden. Die van mn oma 25
ah.. Arm ding..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tot die tijd een klein leren 2-zittertje waar ze wonderbaarlijk genoeg niet eens op durft te gaan zitten.
Nee je bent juist lievquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Zo'n bitch ben ik nou ook weer niet...
Haha, ik kreeg zojuist te horen van iemand die mij dagelijks spreekt dat ik niet persé lief ben...quote:
Misschien BEN je wel lief, maar DOE je niet altijd liefquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha, ik kreeg zojuist te horen van iemand die mij dagelijks spreekt dat ik niet persé lief ben...
Thank God It's Fridayquote:
Ha! Te laat!quote:
Soms moet je ook stout zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha, ik kreeg zojuist te horen van iemand die mij dagelijks spreekt dat ik niet persé lief ben...
Hou er maar rekening mee dat wij er pas rond een uur of 19.30 zijn. Op zeg maar gewoon een schappelijke tijdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen punt, iedereen is later.
Teringquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Hou er maar rekening mee dat wij er pas rond een uur of 19.30 zijn. Op zeg maar gewoon een schappelijke tijd
Ja, ik dacht: dan lig ik niet te laat in bed enzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:45 schreef Myraela het volgende:
Die rare middag meets de laatste tijd ook.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering
Nouja, dan is het lang rustig
sowieso nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ja jij als jonge blom, daar kan ik niet tegenop natuurlijk
Doe maar een middagdutje met de mensen die vroeg zijn dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: dan lig ik niet te laat in bed enzo.
Wat dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:43 schreef STING het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van lief is stout....?
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:43 schreef STING het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van lief is stout....?
Waarom heb ik nu een verwijfde stem hierbij in mn hoofd?quote:
Zo laat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Hou er maar rekening mee dat wij er pas rond een uur of 19.30 zijn. Op zeg maar gewoon een schappelijke tijd
Dat zal wel door de meerdere r's komenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een verwijfde stem hierbij in mn hoofd?
of omdat het van jou afkomt. Ik twijfel nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zal wel door de meerdere r's komen
Ik zou zeggen, neem je tijdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of omdat het van jou afkomt. Ik twijfel nog
Dat is een vreemde specifieke vraagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dans jij ook weleens zoals de zanger van dit nummer?
I see what you did there.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe maar een middagdutje met de mensen die vroeg zijn dan.
sowiesoquote:
dan neem je er een?quote:
Alleen thuis, kleine in bed.quote:
nee snap ik wel. Vind ik wel een goed ietsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen thuis, kleine in bed.
Dan drink ik uit principe eigenlijk niet, tot er een andere volwassene thuis is.
Raar he?
Nee, niet raar. Verstandig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen thuis, kleine in bed.
Dan drink ik uit principe eigenlijk niet, tot er een andere volwassene thuis is.
Raar he?
Dan verdeel je ze over twee. Óf je kiest je favorieten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:02 schreef fietsie het volgende:
Zit uit verveling maar MP3 cdrommetjes voor in de auto te bakken.
Maar niet al mijn Metallica albums passen op 1 schijffie...
Goed zo Fax.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok
Dan mest ik de gasten alvast vet met m'n kaneelcake
geen usbding?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:02 schreef fietsie het volgende:
Zit uit verveling maar MP3 cdrommetjes voor in de auto te bakken.
Maar niet al mijn Metallica albums passen op 1 schijffie...
Daar is auto net te oud voorquote:
Uit welk jaar komt die dan? Ook geen cd-wisselaar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:05 schreef fietsie het volgende:
Moet ook nog Vai en Badu diskjes
[..]
Daar is auto net te oud voor
Behalve de gordels ben je geen rare dingen meer tegen gekomen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, die zat alleen als optie op een luxere uitvoeringquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uit welk jaar komt die dan? Ook geen cd-wisselaar?
Nee; de garage stuurt me een nieuwe gordelsluiting met de post, dat zou het probleem moeten oplossen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Behalve de gordels ben je geen rare dingen meer tegen gekomen?
Zondequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, die zat alleen als optie op een luxere uitvoering
kan er ook geen andere in?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee geintegreerd systeem met de hele rest van de auto electronica.quote:
en ook nog niet geflitst wegens ontbrekende motorherrie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee; de garage stuurt me een nieuwe gordelsluiting met de post, dat zou het probleem moeten oplossen.
hmm.. Bummerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee geintegreerd systeem met de hele rest van de auto electronica.
Of eigenlijk is dat een fout antwoord: dat kan wel, maar dat wordt niet charmant....
Trustenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef Buurpoes het volgende:
Welterusten allen. Ik ga de buurkater opzoeken in ons mandje.
Trustuhquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef Buurpoes het volgende:
Voor het eerst dat ik het met je eens ben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef twi het volgende:
Heb wel een CD-wisselaar in mijn 15 jaar oude autootje. Maar die speelt geen MP3, en ik heb überhaupt geen CD-R'sGewoon 3FM, geen gezeik.
De bak die hier voor de deur staat, kan geen CD's spelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef twi het volgende:
Heb wel een CD-wisselaar in mijn 15 jaar oude autootje. Maar die speelt geen MP3, en ik heb überhaupt geen CD-R'sGewoon 3FM, geen gezeik.
Mjah van 3FM krijg ik uitslag, jeuk en andere irritaties. Meestal staatie om Omrop Fryslan om mijn inburgeringsproces wat verder te vervolmaken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef twi het volgende:
Onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah van 3FM krijg ik uitslag, jeuk en andere irritaties. Meestal staatie om Omrop Fryslan om mijn inburgeringsproces wat verder te vervolmaken.
Ik ben op dieetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er flink wat glazuur overheen gedaan
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk
Je bent gewoon bang voor nieuwe muziek.
Dat heet autisme
Weltrustequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef Buurpoes het volgende:
Nee dat heet een hekel hebben aan waar jij de woorden "nieuwe muziek" voor gebruikt, maar met name aan de Groenlinkserende presentatoren daar....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk
Je bent gewoon bang voor nieuwe muziek.
Dat heet autisme
En wat draaien ze dan op dat friesia omroep?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee dat heet een hekel hebben aan waar jij de woorden "nieuwe muziek" voor gebruikt, maar met name aan de Groenlinkserende presentatoren daar....
Over Giel Beelen snap ik dat een beetje, maar Koen & Sander en Timur & Ramon maken gewoon ongekleurde entertainment.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:19 schreef fietsie het volgende:
Nee dat heet een hekel hebben aan waar jij de woorden "nieuwe muziek" voor gebruikt, maar met name aan de Groenlinkserende presentatoren daar....
Je moet ook naar Heloef luisteren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef twi het volgende:
[..]
Over Giel Beelen snap ik dat een beetje, maar Koen & Sander en Timur en Ramon maken gewoon ongekleurde entertainment.
Coenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef twi het volgende:
[..]
Over Giel Beelen snap ik dat een beetje, maar Koen & Sander en Timur & Ramon maken gewoon ongekleurde entertainment.
Is heloef al nationaal dan? Amsterdam FM heb ik hier niet hoor. Rotterdam, je weetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet ook naar Heloef luisteren.
Een mengsel van vanalles, van jaren '60 tot nu, Engels, Frans, minderheidstalen, muziek in dialect en een flinke portie Friestalig (de 2e officiele landstaal in dit land he... )quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat draaien ze dan op dat friesia omroep?
Dat het officieel is betekent niet dat het minder lachwekkend is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een mengsel van vanalles, van jaren '60 tot nu, Engels, Frans, minderheidstalen, muziek in dialect en een flinke portie Friestalig (de 2e officiele landstaal in dit land he... )
Gelukkig kan ik het niet ontvangen hierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een mengsel van vanalles, van jaren '60 tot nu, Engels, Frans, minderheidstalen, muziek in dialect en een flinke portie Friestalig (de 2e officiele landstaal in dit land he... )
Alles dat uit Friesland komt is walgelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat hij nu doet bij BNN.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Is heloef al nationaal dan? Amsterdam FM heb ik hier niet hoor. Rotterdam, je weet
Fixed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles dat uit Hellevoetsluis komt is walgelijk.
Leugens. Ik ken een leuk Fries meisje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles dat uit Friesland komt is walgelijk.
Picsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens. Ik ken een leuk Fries meisje.
Nee Tijn, ik ga geen foto's van anderen hier op zetten.quote:
In Wolluk, in Wolluk, daar woontquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat ik een Brabander ben toch?
Slecht volluk!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Wolluk, in Wolluk, daar woont
Het hoeft toch ook niet naakt, maar het mag welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Tijn, ik ga geen foto's van anderen hier op zetten.
Ik zal even kijken of ik nog een lekkere alcoholische appel versnapering kan scoren morgen.quote:
Heb sowieso geen naaktfoto's van haar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet naakt, maar het mag wel
Ik moet rijdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik nog een lekkere alcoholische appel versnapering kan scoren morgen.
[..]
Heb sowieso geen naaktfoto's van haar.
Ik zou er geen nee tegen zeggen.
Jeetje, jij ook alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet rijdenAl kan ik wel een slokje proeven
Ja, Mirne moet verdomme haar rijbewijs eens gaan halen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, jij ook al
Dan zit ik straks met allemaal alcohol alleen
Inderdaad!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, Mirne moet verdomme haar rijbewijs eens gaan halen!
Ja en?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, jij ook al
Dan zit ik straks met allemaal alcohol alleen
Dan dwingt men mij tot alcoholisme.quote:
Heb morgen nog een uurtje over, zal kijken of ik het kan vinden.quote:
Nodig een leuke dame uitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan dwingt men mij tot alcoholisme.
Ik ben een noob op dat gebiedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:45 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet hoe je het in een ballon krijgt.
Denken dat er geen leuke dame komtquote:
Je bent een Fok!ker nuff saidquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een noob op dat gebied
[..]
Denken dat er geen leuke dame komt
Om dat te kunnen zeggen moet ik haar eerst beter leren kennenquote:
Hm, ik zie nu waar ik benodigdheden moet kopen, en dat gaat morgen niet meer lukken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ooit moeten we onze maagdelijkheid verliezen he.
Je kent Myra nog niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om dat te kunnen zeggen moet ik haar eerst beter leren kennen
Ik wil ze ook wel halen, maar ik dacht dat er alleen patronen nodig waren. Die slagroomspuit dingen zijn best duur denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hm, ik zie nu waar ik benodigdheden moet kopen, en dat gaat morgen niet meer lukken.
Sorry. Volgende keer dan.
Neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hm, ik zie nu waar ik benodigdheden moet kopen, en dat gaat morgen niet meer lukken.
Sorry. Volgende keer dan.
Ik zal me bewaren voor jou
[..]
Je kent Myra nog niet goed genoeg?
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel halen, maar ik dacht dat er alleen patronen nodig waren. Die slagroomspuit dingen zijn best duur denk ik.
Je post al jaren met haar. En hebt haar ook gemeet toch?quote:
Gelukkig vind ik het geen straf om langs de kookwinkel te gaan, doen we morgen wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht ik ook
Ik denk dat mijn zusje wel zo'n spuit heeft, op zich.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik het geen straf om langs de kookwinkel te gaan, doen we morgen wel.
Ik zou jullie bijna allemaal daten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Eén na leukste. Maarja, ik ben een man dus ik tel niet mee.
Jij bent de expert, ja?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb zo'n ding om de lachgas in een ballon te doen
Noujaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie je al met je chloroform staan als je dit zegt.
Haiquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen met de fiets kom.
Kun je iig wel wodka drinkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat rap hoor, gewoon over de snelweg.
Leuk dat je Loefje meeneemt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, kom op mijn zwarte hengst he.
Ik weet hoe het werkt en shit. Maakt mij dat expert?quote:
Relatief gezien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt en shit. Maakt mij dat expert?
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je hem wel gefeliciteerd vandaag?
Dank je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoezo?
Jij bent wel jarig he boefje, feli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooow wordt nog een echte baas.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Maar Loefje is jarig.Hij is 20 geworden.
Nee, hij kan niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooow wordt nog een echte baas.
Komt hij ook?
haha ojaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet.
Waarschijnlijk zijn verjaardag
Aaaw jammer dat ik er niet bij kan kruipen hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is koud in mijn bedje, Mu
Enorm.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aaaw jammer dat ik er niet bij kan kruipen he
Dan moet je zorgen dat er iemand bij komt liggenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is koud in mijn bedje, Mu
Maar sinds Mu een meisje heeft, komt hij niet meer naast me liggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat er iemand bij komt liggen
Welk bord?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem dat bord mee, trouwens.
Beter laat hij geen bord hier staan. Gaat hij hier straks ook intrekken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm heb ik eindelijk dat bord voor zijn kop weggehaald, moet ik hem retourneren.
Zou wat zijn ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter laat hij geen bord hier staan. Gaat hij hier straks ook intrekken.
Lekker toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou wat zijn ja.
Elke week een cake/brownie/zoetigheid.
Niet echtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu de tandarts is blij met jou.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:29 schreef muhahaha het volgende:
Heb je er wel een laagje glazuur overheen gespoten? [ afbeelding ]
Leuke site, dat jebentzelfeen.nl. Maar helaas heeft het één grote taalfout, namelijk: "je bent zelf een standaard oplossing." Dit hoort "standaardoplossing" te zijn, aan elkaar dus.quote:
Natuurlijk niet. En waarom moet dat aan elkaar?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 06:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Leuke site, dat jebentzelfeen.nl. Maar helaas heeft het één grote taalfout, namelijk: "je bent zelf een standaard oplossing." Dit hoort "standaardoplossing" te zijn, aan elkaar dus.
Jij hebt toevallig geen affiliatie met die website en/of zijn/haar beheerder zodat het verbeterd kan worden?
Jammerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 06:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En waarom moet dat aan elkaar?
Ik denk dat het twee aparte woorden zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 06:53 schreef Drxx het volgende:
[..]
JammerLag al de hele nacht wakker, nu wordt het slapen mij helemaal onmogelijk gemaakt.
En omdat het één woord is. Of nou ja, een samenvoeging van twee woorden dat dan één woord vormt
Het zijn ook twee aparte woorden, maar hier worden ze gevormd tot één nieuw woord. Althans, ik kan geen andere betekenis bedenken van "standaard oplossing".quote:Op zaterdag 11 januari 2014 06:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het twee aparte woorden zijn.
Ik lees net dat het beide kanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 06:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het zijn ook twee aparte woorden, maar hier worden ze gevormd tot één nieuw woord. Althans, ik kan geen andere betekenis bedenken van "standaard oplossing".
Net als paplepel bijvoorbeeld, dat bestaat uit de woorden "pap" en "lepel".
Oh, dat vind ik interessant! Kun je me laten zien waar "standaard oplossing" gebruikt wordt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lees net dat het beide kan
Standaard oplossing
Standaardoplossing
oplossing van een stof in een oplosmiddel in een vaste verhouding ter vergelijking met andere oplossingen
Wat dacht je van het woord "droeftoeter" danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:03 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe vaker je oplossing leest hoe stommer het woord.
Ben nou meer dan 30 uur wakker en kan niet slapen. Ik heb werkelijk niets beters te doen.quote:Eigenlijk vind ik dat het te vroeg is om hier over te discussiëren.
Ik denk dat je zelf dat wel kan bedenken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:03 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik interessant! Kun je me laten zien waar "standaard oplossing" gebruikt wordt?
Droeftoeter is een mooi woord.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:05 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat dacht je van het woord "droeftoeter" dan
[..]
Ben nou meer dan 30 uur wakker en kan niet slapen. Ik heb werkelijk niets beters te doen.
En dat in SEX
Ik bedoelde eigenlijk waar wordt er verteld dat "standaard oplossing" óók goed is?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf dat wel kan bedenken.
Ik gebruik de standaard oplossing. Iets wat voor jou de gebruikelijke oplossing is
Standaard. Normaal.
In jouw ogen dan.
Snap je
Oh, nou. Dan zijn we verschillende meningen toebedeeldquote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Droeftoeter is een mooi woord.
Balen dat je niet kan slapen. Hoe komt het?
Nergens maar het wordt gewoon gebruikt in de Nederlandse taal?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk waar wordt er verteld dat "standaard oplossing" óók goed is?
Ja sorry, maar nu blijft het spoken en moet ik het weten ook
[..]
Oh, nou. Dan zijn we verschillende meningen toebedeeld
Geen idee. Dit is nu al een week gaande zo.
Nou ja, er wordt zoveel gebruikt door Nederlanders. Maar dat maakt het nog niet correct Nederlandsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nergens maar het wordt gewoon gebruikt in de Nederlandse taal?
Een week? Dat is ook niet gezond.
Ja dat snap ik. Ik vond er alleen niks verkeerds aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:14 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt zoveel gebruikt door Nederlanders. Maar dat maakt het nog niet correct Nederlands
Ach, het is ook weleens erger geweest. Dus kan het wel hebben. Alleen jammer dat dan net nu de tentamenweek eraan komt.
Leuke plannen voor het weekend verder?
Oh, opvallend tijdstip inderdaad. Toevallig de verjaardag van een kleintje?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik vond er alleen niks verkeerds aan
Nee geen leuke plannen. Heb vanmiddag een verjaardag. Tussen een stomme tijd ( 16:00 en 19:00)
Dus ff heen. Verder niks.
Nee vriendin van mijn broer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oh, opvallend tijdstip inderdaad. Toevallig de verjaardag van een kleintje?
Nou ja, veel plezier alvast!
Ah, okéquote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vriendin van mijn broer.
Dank je.
Jij gaat voornamelijk aan de studie dit weekend?
Gezelligquote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ah, oké![]()
Dat zal wel moeten ja. Hoop deadlines van verslagen, en projecten ook nog erbij. Heerlijk... Not.
Tweede pas. Dus zit er nog zeker wel een paar jaar aan vast. Maar ja, veel vrije tijd en een flexibele dagindelingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig
Welk jaar zit je van welke opleiding?
Er zitten voordelen en nadelen aan natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:35 schreef Drxx het volgende:
[..]
Tweede pas. Dus zit er nog zeker wel een paar jaar aan vast. Maar ja, veel vrije tijd en een flexibele dagindeling9 tot 5 voorlopig nog even uitstellen
Studeer jij ook?
Niemand is te oud of te laat met lerenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zitten voordelen en nadelen aan natuurlijk
Uhm nee ik studeer niet. Maar leer wel elke dag. Wijs he?
Precies.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Niemand is te oud of te laat met leren
ook moe. Kwart over 6 klaar wakker zijn lag niet in de planningquote:
Bleh vervelend is dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook moe. Kwart over 6 klaar wakker zijn lag niet in de planning
Eerste week school he. Alle ziektekiemen weer bij elkaar.quote:
Aaaw germquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerste week school he. Alle ziektekiemen weer bij elkaar.
K. verkouden en dat slaat op zijn longetjes. Hoesten dus.
Zeehondje. Vroeg wakker. Mama dus ook
Ik riep gisteren enthiousiast ja en later bedacht ik me dat ik nogal wat grote spullen mee wilde nemen dus ik twijfel of dat uberhaupt wel gaat passen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks!
Lekker motor rijden dit weekend?
Op buienradar ziet het er nu nog stom uit
Affreus en abject.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:26 schreef Faxie het volgende:
Kaneel ik heb gezondigd
Heb al de cake voorgeproefd
Grote spullen? Zoals je piemel?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik riep gisteren enthiousiast ja en later bedacht ik me dat ik nogal wat grote spullen mee wilde nemen dus ik twijfel of dat uberhaupt wel gaat passen.
Die wilde ik lafjes in de tank hangen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grote spullen? Zoals je piemel?
Beetje de zuigwerking ervaren. Nice.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die wilde ik lafjes in de tank hangen.
Haha en soms voor een extra boost zorgen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje de zuigwerking ervaren. Nice.
Je hebt je sig weer veranderd, boefje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha en soms voor een extra boost zorgen.
Ja, zag dat jij hem had aangepast.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt je sig weer veranderd, boefje.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zag dat jij hem had aangepast.
Niemand wilde me geld geven ervoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:25 schreef Myraela het volgende:
Als jullie niets voor mij over hebben.
Op dieet, ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:27 schreef Myraela het volgende:
Pff amateurs. Zouja, gelukkig ben ik op dieet en had ik het toch niet mogen eten.
Je had niet zoveel moeten halen. Gek.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op dieet, ja?
Jeetje, dan blijf ik met veel zitten straks.
Heb ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:29 schreef Myraela het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op dieet, ja?
Jeetje, dan blijf ik met veel zitten straks.
Je had niet zoveel moeten halen. Gek.
Ik heb wel teveel vet.quote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:30 schreef Myraela het volgende:
Oh gelukkig, je liet me al schuldig voelen.
Moet ik mijn baard weer laten staan denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is voor de aankomende hongerwinter alleen maar fijn.
Heb je weer een of andere prijsvraag gewonnen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:33 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een beetje afvallen, beetje ruimte maken voor wanneer ik straks allemaal gratis eten krijg thuisgestuurd.
Ja ik heb het ook koud ja!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik mijn baard weer laten staan denk ik.
En vetjes zijn ook wel handig zodat je minder hoeft te stoken.
Ik loop hier in mijn t-shirt rond terwijl alle gasten het altijd koud hebben
Nee, ik werd benaderd of mijn blog op de perslijst wil van bepaalde merken. En dan krijg ik thuis de nieuwe producten toegestuurd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je weer een of andere prijsvraag gewonnen?
Geweldigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik werd benaderd of mijn blog op de perslijst wil van bepaalde merken. En dan krijg ik thuis de nieuwe producten toegestuurd.
Moet je maar dicht tegen mij aankruipenquote:
Dacht dat ik niet in je range viel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet je maar dicht tegen mij aankruipen
Maar ik ben liefde. Dus warm.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat ik niet in je range viel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |