Dat valt ook vies tegen. Zeker op zondagquote:
Op zondag is de rij zeker weten lang jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als de rij lang is kun je wel goed lang kijken..
Hmm, zal eens vragen jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien wil LoLa wel mee, juiste kleur uitzoeken en zo![]()
Neem dikke als ze ook moeten isoleren en je hele ramen laten bedekken. Beste is plafond tot vloer, maar je hebt de radiator onder de vensterbank he? Dan tot op de radiator.
Die meiden op de afdeling hebben veel meer tijd voor je inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt ook vies tegen. Zeker op zondag
[..]
Op zondag is de rij zeker weten lang ja
En anders maar zelf verzinnenquote:[..]
Hmm, zal eens vragen ja![]()
Radiator zit inderdaad onder de vensterbank
Ja preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die meiden op de afdeling hebben veel meer tijd voor je inderdaad.
[..]
En anders maar zelf verzinnen
Hebben ze rode tapijten ja? Naar welke IKEA ga je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@vin: ik was ook van plan een hoogpolige rode te nemen .. En dan een andere kleur bank
duiven en jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
Hebben ze rode tapijten ja? Naar welke IKEA ga je?
Bij 'n auto kijken en daarna zwemmen.quote:
Hmm ik zie het net op de site inderdaad.quote:
ik laat me rijdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij 'n auto kijken en daarna zwemmen.
[..]
Hmm ik zie het net op de site inderdaad.
Lol, denk dat ik ook naar Duiven ga. Zoals ik me nu voel heb ik geen zin om een eind te rijden
Dat duurde niet zo lang meer hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En vervolgens begon hij in KPD te klagen dat ie zo geil was..
waar ik wel van baal is dat de kleur bank die ik wil te duur is.. Ik ga nu denk ik voor donkerblauwquote:
Welke zou je willen dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waar ik wel van baal is dat de kleur bank die ik wil te duur is.. Ik ga nu denk ik voor donkerblauw
Er is een nieuw plaatje verschenen vandaag:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de svanby grijsquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is een nieuw plaatje verschenen vandaag:Motherfucking WheeljackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik ga zondag.. En het is echt tijd voor een vloerkleedje. En dus voor nieuwe hoezen op mn bankquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dat had wel beter bij het rode gepast ja.
Moet je nu al een keuze maken dan?
En een third party ontwikkelaar is bezig met de Protectobots. Maar die zijn 100,- per stuk, en niet eens zo mooi als je het mij vraagt...quote:
Oh well, you'll live.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga zondag.. En het is echt tijd voor een vloerkleedje. En dus voor nieuwe hoezen op mn bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |