quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja het vak op
Koude tepels
Insmeren met vaseline, dan worden ze niet stijf
Whehehehehehequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik zal een potje purol meenemen de volende keer
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Toverheks het volgende:
Nou we weten dus al wie erin komt, een meid die respectloos was een KUT wijf volgens Ruud en ze is nog een vieze slet ook, en Bibi die met Ruud de wild mee was
Verheerlijk Jah Jah Heere roepen, met een kwijltje uit je bek 3x buigend achteruit wegwezen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Haslam het volgende:
[..]
Denk dat ik bij de rondleiding al gauw zou stranden bij die 2.
Bibi van Oh Oh Cherso, van dat ene programma zeiden zequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Bibi van oh oh cherso of van Ruude de Wild? Die van Ruud mag er wel in ja!
Paul d'r uit, Bibi d'r in. Die mag best met Lotje in badjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Rickk_ het volgende:
Bibi schouten? Mogen we foto's van haar hier posten, want die mag er gerust in ja.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Rickk_ het volgende:
Bibi schouten? Mogen we foto's van haar hier posten, want die mag er gerust in ja.
Heel heel hard...ik snap je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
jemig Hakim is echt fucking irritant man. ik wil hem slaan, in zijn gezicht, met een pan.
wie is dat dan? Ik google op bibiquote:
Hoop het niet, dat is echt een aandachtshoerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bibi van Oh Oh Cherso, van dat ene programma zeiden ze
altijd meenemen in de tas toch ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehehehe
Zullen de dames daarom vaseline nodig hebben? Ruud vroeg dat net
Ze mag van mij alle camera aandacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoop het niet, dat is echt een aandachtshoer
Best een kut kop als je goed kijktquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoop het niet, dat is echt een aandachtshoer
Dit is Bibiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie is dat dan? Ik google op bibi
Komt van deze sit:
http://justbibi.nl/home.html
Ja die inderdaad, ze mag dan wel knap zijn. Het is en blijft een media junkiequote:
Dat doe ik meestal ook met mn anusje, je weet maaar noooitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon van te voren insmeren
¤1200 om vervroegt Billy d'r uit te kicken. Mijn ¤10 heb je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef theemonster het volgende:
Paul denkt morgen 1200¤ binnen te halen, grapjurk
godverdommequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal ook met mn anusje, je weet maaar noooit
bah,kinderachtig godverdomme
aha duidelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef iBenny het volgende:
Er is (contractueel) vastgelegd dat de bewoners 1x per 24 uur recht hebben op een douche / verfrissing. Das puur voor tv en om geen stinkboel te hoeven hebben in dat hok (hygiene). Tuurlijk kun je dat niet zeggen als je meldt dat bewoners zelf alles moeten regelen en een samenleving moeten creeëren (dat past dan gewoonweg niet in het plaatje. Want zeg je dat... dan zullen mensen denken dat er nog meer dingen gebeuren waarvan ze geen weet van hebben), maar we moeten niet vergeten dat er tv wordt gemaakt.
Zodra er een goeie douche/bad in dat hok aanwezig is, zal daar gewoon gebruik van gemaakt worden. Nu is het gewoon iets onmogelijks om daar in die vage douche te douchen.
Toen ik voor BNN meedeed aan de wereldrecordpoging tv kijken werden wij ook verplicht(!) om eens in de 24 uur jezelf op te verfrissen. Anders werd het een onsmakelijk iets voor tv. Daar werd weliswaar geen geheim van gemaakt, maar was wel puur voor de hygiene van de rest en omgeving.
Tuurlijk moeten ze doen alsof ze alleen daar buiten douchen/badderen, maar das tv... Kan ik ze niet echt kwalijk nemen enzo.
Ik snap umquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef iBenny het volgende:
Er is (contractueel) vastgelegd dat de bewoners 1x per 24 uur recht hebben op een douche / verfrissing. Das puur voor tv en om geen stinkboel te hoeven hebben in dat hok (hygiene). Tuurlijk kun je dat niet zeggen als je meldt dat bewoners zelf alles moeten regelen en een samenleving moeten creeëren (dat past dan gewoonweg niet in het plaatje. Want zeg je dat... dan zullen mensen denken dat er nog meer dingen gebeuren waarvan ze geen weet van hebben), maar we moeten niet vergeten dat er tv wordt gemaakt.
Zodra er een goeie douche/bad in dat hok aanwezig is, zal daar gewoon gebruik van gemaakt worden. Nu is het gewoon iets onmogelijks om daar in die vage douche te douchen.
Toen ik voor BNN meedeed aan de wereldrecordpoging tv kijken werden wij ook verplicht(!) om eens in de 24 uur jezelf op te verfrissen. Anders werd het een onsmakelijk iets voor tv. Daar werd weliswaar geen geheim van gemaakt, maar was wel puur voor de hygiene van de rest en omgeving.
Tuurlijk moeten ze doen alsof ze alleen daar buiten douchen/badderen, maar das tv... Kan ik ze niet echt kwalijk nemen enzo.
Ze kunnen zich toch douchen in hun eigen gemaakte douche en in bad gaan? Daar worden ze heus wel schoon van... Ik vindt dat verhaal van die douche wel misleiding hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef iBenny het volgende:
Anders 'werkt' ie voor niks.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:48 schreef theemonster het volgende:
Momenteel klinkt Harold de enige verstandige 'we moeten gereserveerd zijn, het kan tegenvallen'
Nog niet, tenzij de sherry in de kip net niet verdampt was... dan welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
godverdomme
Heb je gezopen ofzo
Had er dan op z'n minst 'koud douchen' van gemaaktquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef iBenny het volgende:
Er zitten daar 15 mensen. Als die allemaal elke dag (want elke dag verfrissing is verplicht) gaan douchen gaat er een hoop (mogelijke) tv-tijd verloren, want met 15 man heb je daar gewoon een (halve) dagtaak aan (emmertjes en dingen).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ze kunnen zich toch douchen in hun eigen gemaakte douche en in bad gaan? Daar worden ze heus wel schoon van... Ik vindt dat verhaal van die douche wel misleiding hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |