quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja het vak op
Koude tepels
Insmeren met vaseline, dan worden ze niet stijf
Whehehehehehequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik zal een potje purol meenemen de volende keer
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Toverheks het volgende:
Nou we weten dus al wie erin komt, een meid die respectloos was een KUT wijf volgens Ruud en ze is nog een vieze slet ook, en Bibi die met Ruud de wild mee was
Verheerlijk Jah Jah Heere roepen, met een kwijltje uit je bek 3x buigend achteruit wegwezen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Haslam het volgende:
[..]
Denk dat ik bij de rondleiding al gauw zou stranden bij die 2.
Bibi van Oh Oh Cherso, van dat ene programma zeiden zequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Bibi van oh oh cherso of van Ruude de Wild? Die van Ruud mag er wel in ja!
Paul d'r uit, Bibi d'r in. Die mag best met Lotje in badjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Rickk_ het volgende:
Bibi schouten? Mogen we foto's van haar hier posten, want die mag er gerust in ja.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Rickk_ het volgende:
Bibi schouten? Mogen we foto's van haar hier posten, want die mag er gerust in ja.
Heel heel hard...ik snap je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
jemig Hakim is echt fucking irritant man. ik wil hem slaan, in zijn gezicht, met een pan.
wie is dat dan? Ik google op bibiquote:
Hoop het niet, dat is echt een aandachtshoerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bibi van Oh Oh Cherso, van dat ene programma zeiden ze
altijd meenemen in de tas toch ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehehehe
Zullen de dames daarom vaseline nodig hebben? Ruud vroeg dat net
Ze mag van mij alle camera aandacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoop het niet, dat is echt een aandachtshoer
Best een kut kop als je goed kijktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |