ik kijk morgen wel terug. Geen zin om te verhuizen naar andere kamerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
UTO / De uitzending van vrijdag 10 januari #1
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die
Al gok ik dat die van jou ook welkom zijn hier
vertelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef iBenny het volgende:
Mag ik trouwens douche-gate goed praten?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan heb je c_a nog niet gezien !
ihaho, sorry ca, kusje
Je leven op Fok! hangt aan een zijden draadje ...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Stranger het volgende:
Ah hallo yvonne.. Is Andrea familie van jou? Ze doet me een beetje aan je denken
ze roken gewoon peukjes in de zender kamerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef waxmask het volgende:
Voiceover is weer geniaal.... Voor haar humeur hoeft ze het niet te doen...over stoppen roken Vanes.
Wat is er de 31e ?quote:
ja maar, ik zie jullie amper daarquote:
Ja klopt maar toen hing het zwaard van Damocles nog boven het hoofd in de uitzending.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ze roken gewoon peukjes in de zender kamer
Neeeeeeeeeeeje heb je mij ooit zien bidden? Whahahahaha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Stranger het volgende:
Ah hallo yvonne.. Is Andrea familie van jou? Ze doet me een beetje aan je denken
Ik kan me wel een schilderijtje herinneren met knipperende schapenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeje heb je mij ooit zien bidden? Whahahahaha.
Denk dat ik bij de rondleiding al gauw zou stranden bij die 2.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Houten letters gustsen met nietsnutten, een workshop aangeboden door Rienk en Sidekick Lindy..
Het gefröbel mag gratis mee want aan Geld hebben ze niets!![]()
[ afbeelding ]
jij wel jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan zoek ik je gewoon op. Ik kom je meestal gedag zeggen hoor
[ afbeelding ]
ja en Bibi van Oh Oh Chersoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Rickk_ het volgende:
Volgens Andrea zat er ook een playboy model bij de casting.. laat maar komen.
het enige wat die kan toevoegen is 'uhhh' en 'derp'quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij wel ja
en dan staan we weer even te lachenEn over koude tepels te praten
en dan moet je weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |