niks mis meequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Pino112 het volgende:
Blaudzun in de high rotation
Gavin ook.
Dan ben ik tegen 22.00 uur weer terug denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
klopt. jammer wel. als ik muziek wil horen zet ik wel een cd op. ik wil geouwehoer, kutspelletjes en stomme items!
Eens... Dan maar wachten op Stenders...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt. jammer wel. als ik muziek wil horen zet ik wel een cd op. ik wil geouwehoer, kutspelletjes en stomme items!
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 19:14:38WWWWWEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKEEEEEEEEEENNNNNNDDDDDDDDD!!!!!! http://t.co/yaFic1BSvM reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Dan ben ik tegen 22.00 uur weer terug denk ik.
ik geef het iig een paar keer de kans om te groeien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens... Dan maar wachten op Stenders...
Komt er ook nog actie vanwege het conflict tussen Timur en Rob
Slam!FM (toch?)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Misschien is de Avondploeg er wel op 538. Lekker keten.
Ik heb je moeder geneukt!!!!1!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Misschien is de Avondploeg er wel op 538. Lekker keten.
3FM Huisband, je weet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:15 schreef Cee het volgende:
Dat nummer van Blaudzun is echt zo geweldig.![]()
Jett Rebel wordt een beetje overrated met dat gehype nu.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
uitstekende muzikant en maakt prima liedjes
Timur nam zijn telefoon niet op toen Stenders hem belde. (of hij nam op en deed net alsof en hing op oid)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik geef het iig een paar keer de kans om te groeien.
en welk conflict ook weer?
Naar 538 verhuist.quote:
zijn overgestapt naar 538 en op vrijdagavond zit Frank Dane trouwens op 538 met de Frank en Vrij showquote:
Datquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik heb je moeder geneukt!!!!1!
DeTamaar spreekt.twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 19:16:09Mensen. Dat weekend tweeten hoorde bij Ekstra Weekend. Laat Timur lekker zijn ding doen #3fm reageer retweet
Het orakel heeft gesproken.twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 19:10:22Timur draait wel fijne muziek
reageer retweet
ow ja! dat was vorige week jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Timur nam zijn telefoon niet op toen Stenders hem belde. (of hij nam op en deed net alsof en hing op oid)
We zijn verziekt dat we beiden naar Tweets van haar gaan zoeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Pino112 het volgende:
DeTamaar spreekt.twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 19:16:09Mensen. Dat weekend tweeten hoorde bij Ekstra Weekend. Laat Timur lekker zijn ding doen #3fm reageer retweet
Maar, maar, maar... Was het dan vroeger op Slam? Was toch met EkStra Weekend genomineerd en won niet!?quote:
Wat is deze Tamara? (ik weet dat je mee leest)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Nee, dat is interesse tonen in de grootste 3FM-fansquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
We zijn verziekt dat we beiden naar Tweets van haar gaan zoeken.
Ja maar 538 kaapt gewoon alle DJ's weg bij hun kleinere broertjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... Was het dan vroeger op Slam? Was toch met EkStra Weekend genomineerd en won niet!?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... Was het dan vroeger op Slam? Was toch met EkStra Weekend genomineerd en won niet!?
En wie zijn dat nog meer dan alleen Tamara? (behalve de mensen op FOK! dan...)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat is interesse tonen in de grootste 3FM-fans
Misschien houden ze bij 538 niet van tracks.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]538 had een goede avondsjow nodig. Eigenlijk hadden ze Domien moeten kopen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat is deze Tamara? (ik weet dat je mee leest)
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:19 schreef Qunix het volgende:
Met dit nummer is er nu evenveel muziek uitgezonden als bij EW in 1 uur.
Klopt, De avondploeg was vroeger op Slam fm. Ze waren in 2011 en 2012 genomineerd voor de gouden radioring, maar ze wonnen hem toen niet. In 2011 won Ekstra Weekend en in 2012 won Effe Ekdom.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dezen:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En wie zijn dat nog meer dan alleen Tamara? (behalve de mensen op FOK! dan...)
quote:
Ik mis ene Freek... Verder wel compleet lijstje van uber autisten.quote:
quote:
Dat paste er niet opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik mis ene Freek... Verder wel compleet lijstje van uber autisten.
Want dan zijn alle twitteraars weer laaiend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
niet bashen pino anders komt danny zometeen weer langs!!
Ga er maar niet van uit. Bij de presentatie werd al duidelijk dat het echt een muziekprogramma zou worden dat haaks staat op EW.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat gaat wel over... Timur moet zijn weg vinden en duurt een aantal afleveringen. Ik hoop alleen dat hij meer gaat praten of items introduceert.
Precies, Timur doet het uitstekend tot nu toequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit. Bij de presentatie werd al duidelijk dat het echt een muziekprogramma zou worden dat haaks staat op EW.
Klopt, probleem is dat als Timur iets als Ekstra Weekend zou gaan maken men dat tot in lengte van jaren zal blijven vergelijken, en door de cultstatus van dat programma wordt het zo goed als onmogelijk om dat te toppen. Vandaar totaal iets anders.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit. Bij de presentatie werd al duidelijk dat het echt een muziekprogramma zou worden dat haaks staat op EW.
Oh. Woow.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zeker, maar niet mijn smaak. En net als de rest van de programmering, luister ik niet voor de muziek eigenlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Precies, Timur doet het uitstekend tot nu toe
Timur heeft ook niet echt een personality om een een hele show te dragen alleen. Daarom doet hij het heel erg goed, en heeft hij goed gekozen voor een strak muziek programmaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh. Woow.
Dan doe ik wat anders. Muziek wat ze uitzenden is bagger en zet liever mijn eigen playlist op.
Dan kom ik 22:00 alleen voor één programma terug.
Maar Sir, ik vraag me nu af he? worden jullie daar in H'sum ook niet eens moe van zulke figuren die nu WEEKEND roepen op hashtag #3fm?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, probleem is dat als Timur iets als Ekstra Weekend zou gaan maken men dat tot in lengte van jaren zal blijven vergelijken, en door de cultstatus van dat programma wordt het zo goed als onmogelijk om dat te toppen. Vandaar totaal iets anders.
En dat is zeker goed. Maar meer items en zo is (vind ik) beter dan precies hetzelfde als werkdagprogrammering.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, probleem is dat als Timur iets als Ekstra Weekend zou gaan maken men dat tot in lengte van jaren zal blijven vergelijken, en door de cultstatus van dat programma wordt het zo goed als onmogelijk om dat te toppen. Vandaar totaal iets anders.
Mensen die dit niet snappenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
nja, dat is waar, maar op de 1 of andere manier heb ik niet het idee dat je als1 3fm-dj vreugde haalt uit klakkeloos een paar plaatjes wegdraaien....dan hadden ze er ipv Timur net zo goed DJ Free neer kunnen zetten...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Natuurlijk, denk zelfs dat Ekdom en Veenstra dat ook 'haatte'. Maar als je dat zegt graaf je je eigen grafquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar Sir, ik vraag me nu af he? worden jullie daar in H'sum ook niet eens moe van zulke figuren die nu WEEKEND roepen op hashtag #3fm?
Ook verkeerde tijd ervoor. Overdag prima, maar nu mag er wel wat anders komen. Meer muziek dan EW is prima, maar graag minder dan de werkdagprogrammering.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat is waar, maar op de 1 of andere manier heb ik niet het idee dat je als1 3fm-dj vreugde haalt uit klakkeloos een paar plaatjes wegdraaien....dan hadden ze er ipv Timur net zo goed DJ Free neer kunnen zetten...
nja, iig een paar leuke items...geen idee wat precies en natuurlijk geen EW-dingen, maar nieuwe leuke gezellige itemsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ook verkeerde tijd ervoor. Overdag prima, maar nu mag er wel wat anders komen. Meer muziek dan EW is prima, maar graag minder dan de werkdagprogrammering.
Was te verwachten dat mensen 't gaan vergelijken met EW, inclusief die WEEKEEEEEEEND-tweets. Gaat over een paar weken vanzelf wel verdwijnen denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar Sir, ik vraag me nu af he? worden jullie daar in H'sum ook niet eens moe van zulke figuren die nu WEEKEND roepen op hashtag #3fm?
Die zit 24/7 bij skyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat is waar, maar op de 1 of andere manier heb ik niet het idee dat je als1 3fm-dj vreugde haalt uit klakkeloos een paar plaatjes wegdraaien....dan hadden ze er ipv Timur net zo goed DJ Free neer kunnen zetten...
Eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, iig een paar leuke items...geen idee wat precies en natuurlijk geen EW-dingen, maar nieuwe leuke gezellige items
Dat is Giel al. Die heeft ook al een FIRE-jingle.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop trouwens niet dat Timur ooit een Gerard wordt die constant en maandenland dezelfde "grappige" jingles gebruikt.
Nee man. Timur is een COMPLEET ander soort DJ.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop trouwens niet dat Timur ooit een Gerard wordt die constant en maandenland dezelfde "grappige" jingles gebruikt.
Vrijdag avond is altijd keten-avond. En niet alleen bij 3FM.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Natuurlijk, iedereen vergelijkt het nu (terecht) met EW. Maar wat wil je, na 7 jaar (en daarvoor Lantinga en Swijnenberg) keten op de vrijdagavond en dan zo'n cultuuromslag.
ja, die doet ook ja. gebruikt ie ook nog steeds die Frankrijkjingle? en bestaat geile goedemorgen eigenlijk nog?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is Giel al. Die heeft ook al een FIRE-jingle.
Ik zeker ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Markeerstift het volgende:
Vind het wel prima hoor.. Was al ff klaar met het EW format.
wat zat er eigenlijk voor Coen en Sander op de vrijdagavond?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vrijdag avond is altijd keten-avond. En niet alleen bij 3FM.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die doet ook ja. gebruikt ie ook nog steeds die Frankrijkjingle? en bestaat geile goedemorgen eigenlijk nog?
en de SMS zweep jingle?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die doet ook ja. gebruikt ie ook nog steeds die Frankrijkjingle? en bestaat geile goedemorgen eigenlijk nog?
Magic Friendsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat zat er eigenlijk voor Coen en Sander op de vrijdagavond?
Precies, mag Timur wel. Toen ik in 2010 voor het Glazen Huis in Eindhoven stond, zat hij tv reportages te maken en heeft hij mijn hart gestolen met zijn soms autistische uitstralingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man. Timur is een COMPLEET ander soort DJ.
Die twee moeten ze sowieso eens een week lang hun geluidseffecten afpakken. Kijken wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is Giel al. Die heeft ook al een FIRE-jingle.
ok....is die man niet een keer aan vernieuwing toe? je kunt toch ook niet gelukkig worden van al jaaaaren dezelfde jinglegrappen maken? aan de andere kant...ik vertel ook al jaren dezelfde kutgrappenquote:
Geile goedemorgen bestaat nog steeds. Maar het is inmiddels zo erg gewend dat het je je niet eens opvalt dat Giel het lef heeft om een meisje van 6 te vragen om even hees 'goeiemorgen' te zeggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een week??? een leven!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Die twee moeten ze sowieso eens een week lang hun geluidseffecten afpakken.
Deze van 1D is echt leuk. Ik schrok een beetje toen ik hoorde van wie het was.
Over 1D is er nog een leuk artikel in de Hitkrant deze week.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
Deze van 1D is echt leuk. Ik schrok een beetje toen ik hoorde van wie het was.
en daarom vind ik Timur Open Radio zo leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef Markeerstift het volgende:
Overigens heb je voor schijtlol wel een sidekick/djpartner / gast nodig.. dus dit was wel te verwachten?
Ik ook, dat mijn favo programmaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarom vind ik Timur Open Radio zo leuk
Rick en Niels zijn dan ook goud waard voor Edwin Eversquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef Markeerstift het volgende:
Overigens heb je voor schijtlol wel een sidekick/djpartner / gast nodig.. dus dit was wel te verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |