Eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:09 schreef Stickertje het volgende:
TT is toepasselijk voor Dan Brown boeken
Die had daar net een klein stijfje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef Tem het volgende:
Die directeur is ook een enorme ijdeltuit natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef Stickertje het volgende:
Klinkt misschien raar, maar ik vind de verzonnen complottheorieën van Dan Brown kunstverkrachting. In plaats van dat sommige mensen een goed schilderij zien, zien ze een of andere idiote theorie.
Beetje jammer.
Dat had Mr. Bean.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zult op zo'n moment maar een enorme niesbui krijgen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zult op zo'n moment maar een enorme niesbui krijgen.
Ik zit gewoon om 19u nog te etenquote:
Naar binnen proppen en kijken.quote:
Nee ik mis de helft wel gewoon.quote:
Ik vind het zo'n typisch musicalkutje. Maar als je daar van houdt, prima.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef OProg het volgende:
Gelukkig zie ik op de achtergrond Noortje zitten.
Helemaal niks mis mee. De knieën zijn ook niet echt scherp.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n typisch musicalkutje. Maar als je daar van houdt, prima.
Oh wat is het?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit met mijn bord voor de tv. Heb een experiment gemaakt, het is wel lekker
Wat, ik wil weten wat het experiment is, dan kan ik het namaken.quote:
Pasta met champignon mix met ui en kookroom en een hele lading kaasquote:
Matthijs wil het wel proeven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pasta met champignon mix met ui en kookroom en een hele lading kaas
Het is de avond van de pulp blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:19 schreef Uccie het volgende:
Ramses, Dan Brown...nou het is wel mijn avond.
Oh klinkt lekker, al kan ik die champignons niet eten...maar ik houd het in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pasta met champignon mix met ui en kookroom en een hele lading kaas
Niks mis met Nasi Rames.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Spangas was geweldig![]()
Ramsesvanmiddag op de radio ook al.
Die had je 40 jaar terug echt niet afgewezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Blijft wel een lekker wijf die Liesbeth List.
Alleen nu ziet ze er uit alsof ze al 4x herrezen is uit de dood.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Die had je 40 jaar terug echt niet afgewezen.
Weet je dat zeker of moet ik het nog een keer zeggen?quote:
Dood gaan met 27 heeft zo zijn voordelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen nu ziet ze er uit alsof ze al 4x herrezen is uit de dood.
Als je haar in het dagelijks leven tegenkomt schijn je haar niet te herkennen, ze maakt zich expres zo excentriek op. Dat ze een dagje ouder wordt heb ik geen probleem mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Dood gaan met 27 heeft zo zijn voordelen.
Ze lijkt echt op Uma vind ik.quote:
Afgekeken van Dionne.quote:
Ach, daar hebben ze tegenwoordig plastische chirurgen voor.quote:
Vredig zonder zorgen: Korsakov.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef OProg het volgende:
Hij lag gewoon laveloos de zwerver uit te hangen met de stank om hem heen.
Beau natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
Zit er nog iemand buiten Dieuwke te wachten op Ramses?
Prachtig toch, gewoon hoe die dat deed met z'n mond en allesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
Heel mooiHij zat een Snicker te eten...
Het is ook gewoon Dominee Gremdaat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef Stickertje het volgende:
Die kerel klinkt soms een beetje als Bert van Bert & Ernie
Veel zuipen en dan bereik je iets in je leven.quote:
Die komt straks.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef Stickertje het volgende:
Ja iddquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef Stickertje het volgende:
Ergens denk ik niet alleen wijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Vandaar dat hij zoveel wijven versleet zeker, vrouwen vallen op klootzakken (zeggen ze).
Helaas kom je er vaak pas laat achter dat iemand een klootzak is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Vandaar dat hij zoveel wijven versleet zeker, vrouwen vallen op klootzakken (zeggen ze).
Tja liefde maakt blind, dat ik nog iets zie is een wonder.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaas kom je er vaak pas laat achter dat iemand een klootzak is.
Hij was toch homosueel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Met oogkleppen op krijg je dat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaas kom je er vaak pas laat achter dat iemand een klootzak is.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja liefde maakt blind, dat ik nog iets zie is een wonder.
Karina zei het beter.quote:
[..]
De echte kutmuziek komt zo meteen pas.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
Het is ook echt extreem matige muziek.
[..]
Komt op precies hetzelfde neer.quote:
Leek net of ze net naar de boezem van die andere presentatrice zat te kijken.quote:
Beter!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leek net of ze net naar de boezem van die andere presentatrice zat te kijken.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben ze de dag erna af moeten maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef Karina het volgende:
Die rammen hadden goede weken denk ik met zoveel vrouwtjes.
Ook nog eens een zeer brede interesse.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef OProg het volgende:
Dit moet een goede Willy op kunnen leveren.
Je moet het maar niet kunnen onthouden.quote:
het is nog niet eens rap, hij zegt het gewoon op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Stickertje het volgende:
Ik dacht even dat hij daadwerkelijk ging zingen![]()
Rap![]()
Nee het is een beetje Lnge Frans niveau en dat vind ik ook niets.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Stickertje het volgende:
Ik dacht even dat hij daadwerkelijk ging zingen![]()
Rap![]()
Ik gun hem een stembandverwijdering.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De sint zat te denken wat hij Gers Pardoel zou schenken.
Daar rijmt niks op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik gun hem een stembandverwijdering.
Hij heeft zijn kind Goud genoemd...een hersentransplantatie kan hij ook wel gebruiken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik gun hem een stembandverwijdering.
Nee hoor, hoogtepunt komt aan het eind van de uitzending maar voor luckytvquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Vatta het volgende:
Ze zullen wel blij zijn met die extra kijkertjes allemaal. DWDD zelf is allang over zijn ''hoogtepunt'' heen.
Lucky TV is dan ook het enige boeiende samen met de funny videos. Daar hebben we van Nieuwkerk en de rest van dat enge mensen clubje niet voor nodig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee hoor, hoogtepunt komt aan het eind van de uitzending maar voor luckytv
Tegen Christenen mag je alles zeggen tegenwoordig, maar jongens, bekritiseer eens een andere groep.quote:
Onder of boven?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Lucille heeft echt een volle bos haar.
Karina is jaloers.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Lucille heeft echt een volle bos haar.
Te voorspelbaar. Onder gaan we 1 juni zien op de nudistendag.quote:
Mooie boogjes geschilderd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Ze heeft een beetje aparte wenkbrauwen.
Heroine, geen prettig verhaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar hoe gaat het met François?
Ik zie niets vreemds?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Ze heeft een beetje aparte wenkbrauwen.
Die is Bakker tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar hoe gaat het met François?
Nederland in bewegingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:48 schreef Stickertje het volgende:
Lucille zou een heel ander programma moeten presenteren dan stoffige Lingo
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Oh, hij woont gewoon een paar kilometer van mij af
Is hij in het echt ook zo grappig?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Je kan de groupie uit gaan hangen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Jodengrappen zijn not dun in de grachtengordel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Matthijs is vandaag wat stil bij de show van Pietertje.
Haha. Wel waar, dit over sesamstraat.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een kind van 3 moet vast lachen om Pietertje![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een kind van 3 moet vast lachen om Pietertje![]()
Doe eens normaal over Pietertjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
100x leuker dan PietertjeSow die gaat mee naar Sotchi.
Oh sorry Johannes. BIJNA net zo leuk als Pietertje natuurlijk, dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal over Pietertje
Wilde je er nog heen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef Specularium het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met het uitverkocht zijn van de shows van Pieter?
Veel mensen vinden hem heel relaxed overkomen?quote:Pieter Derks: ‘Kapot van zenuwen bij DWDD’
Geplaatst op Sat 11 Jan 2014 om 14:52
Foto: NCRV
Pieter Derks is nog altijd zeer gespannen voor zijn wekelijkse cabaretblok in De Wereld Draait Door. Dat vertelt de komediant in Veronica Magazine. Derks besluit het programma elke week met een aaneenschakeling van grapjes en dat is volgens hem niet eenvoudig. “De Wereld Draait Door is ontzettend eng om te doen. Als ik een aflevering terugkijk, zie ik dat aan de manier waarop ik praat of dat ik te veel woorden nodig heb om mijn verhaal te vertellen.“
De zenuwen zitten hem soms in de weg. “Veel mensen vinden mij heel relaxed overkomen op televisie en denken dat ik een beetje aan het improviseren ben, terwijl ik daar wel degelijk kapotga van de zenuwen. Op tv ben je heel kwetsbaar.”
Door DWDD is hij een bekende Nederlander geworden. “Het meest bizarre wat i op dat gebied heb meegemaakt, was in Costa Rica, waar ik in mei twee weken op huwelijksreis was. Ik had twee dagen lang door the middle of nowhere gereden met een auto en stapte daarna in een bootje om de jungle in te gaan.”
“Maar op dat bootje zat een Nederlands stelletje. Ze feliciteerden mijn vrouw en mij met ons huwelijk, wat ze hadden meegekregen via De Wereld Draait Door. Het was wel bizar om daar, midden in de rimboe, ineens herkend te worden.“
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |