Lol. Voor het cijfer ergens een linkje naar hier:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
Profielwerkstukken nakijken. Leerlingen die denken dat een werkstuk van scholieren.com door googke translate gooien niet wordt opgemerkt door de juf![]()
Ik had ze van de week bij de Jumbo, 2,99 voor 150 gramquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik was bij de tuinen vanmiddag om te kijken of ze gojibessen hadden. 5,19 voor een zakje had ik er niet voor over op het moment.
Je zal maar net de juf hebben die er niet zo goed naar kijkt. Net zoals het echt niet opvalt als je je verslag van een vriendje overschrijft... En dat vriendje dan pislink is, want die ander had toch echt beloofd om alleen maar te kijken hoe het er ongeveer uit moest zien..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
Profielwerkstukken nakijken. Leerlingen die denken dat een werkstuk van scholieren.com door googke translate gooien niet wordt opgemerkt door de juf![]()
mwah, eindversie laat ik ook inleveren via de ELO, dan gaat er nog een automatische controle met heel NL en het hele internet overheen. maar deze zinnen waren zo overduidelijk letterlijk uit het engels dat ik niet anders kon dan even de bron googelen... zucht...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Je zal maar net de juf hebben die er niet zo goed naar kijkt. Net zoals het echt niet opvalt als je je verslag van een vriendje overschrijft... En dat vriendje dan pislink is, want die ander had toch echt beloofd om alleen maar te kijken hoe het er ongeveer uit moest zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ah dat zal ik daar van de week ook eens kijken. Bij welke producten liggen ze ongeveer?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik had ze van de week bij de Jumbo, 2,99 voor 150 gram
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mwah, eindversie laat ik ook inleveren via de ELO, dan gaat er nog een automatische controle met heel NL en het hele internet overheen. maar deze zinnen waren zo overduidelijk letterlijk uit het engels dat ik niet anders kon dan even de bron googelen... zucht...
plusJa, daar kwamen ze er bij mij ook altijd wel uit. Dit zijn altijd de groepjes waar ik heel blij ben als ze klaar zijn. En die dan vaak het examen ook niet doorkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die van mij op een aparte krat bij de groente/fruitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ah dat zal ik daar van de week ook eens kijken. Bij welke producten liggen ze ongeveer?
Ik ga hopen dat ze ze hier bij de jumbo ook hebben!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bij die van mij op een aparte krat bij de groente/fruit
Ik hoop het ook voor je! Ik vind ze eigenlijk best lekker. En sinds mijn man weet dat het libido verhogend werkt, zet 'ie iedere keer het bakje met goji bessen voor m'n neusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ga hopen dat ze ze hier bij de jumbo ook hebben!
http://www.goji-bes.nl/Goede_redenen_om_Goji_bessen_te_eten.htmlquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:35 schreef Mirjam het volgende:
zijn die goji bessen ook nog ergens anders goed voor, behalve het libido?
Ja maar dat is een geval ' wij van wc-eend' ... Zijn er ook onderbouwde gegevens?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
http://www.goji-bes.nl/Goede_redenen_om_Goji_bessen_te_eten.html
Geen idee eerlijk gezegd. Maar ik probeer gewoon 1 zo'n potje. Als ik geen verschil merk, dan koop ik er niet nog 1quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar dat is een geval ' wij van wc-eend' ... Zijn er ook onderbouwde gegevens?
Ik vrees dat ik onderweg ben naar een goede verkoudheidquote:
Mijn tweede hotel afgelopen week had gewoon een schaaltje bij het ontbijt bij de granen etc. staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef Mirjam het volgende:
als ik ze eens voor een acceptabel bedrag zal ik ze ook proberen, al snap ik niet waarom ze zo idioot duur zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |