abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:51:47 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135370550
:o Avondeten schoot er bij in want op een verjaardag maar ik moest weg voor het klaar was.
Toen soundcheck met de band, maar daarna naar huis want we spelen pas om 00.15.
Dus hup, huis bezorgd, pizza bestellen want ik had verder niks gepland voor vandaag en geen zin in alleen brood.

Open ik dit topic, denk ik ineens 'oh ja kut... Ik had me voorgenomen om lekker kwark met wat muesli/crueslie/bessen te eten.' :{ Dus... :o Wat suf zeg... Gewoon op de autopilot een pizza bestellen omdat ik stik van de honger. Weliswaar pizza pollo, maar toch...
pi_135370588
Profielwerkstukken nakijken. Leerlingen die denken dat een werkstuk van scholieren.com door googke translate gooien niet wordt opgemerkt door de juf :') :'(
Kwak
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:58:25 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135370928
:D
pi_135371206
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
Profielwerkstukken nakijken. Leerlingen die denken dat een werkstuk van scholieren.com door googke translate gooien niet wordt opgemerkt door de juf :') :'(
Lol. Voor het cijfer ergens een linkje naar hier:
http://www.watbenjedan.nl/
pi_135371732
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik was bij de tuinen vanmiddag om te kijken of ze gojibessen hadden. 5,19 voor een zakje had ik er niet voor over op het moment.
Ik had ze van de week bij de Jumbo, 2,99 voor 150 gram :)
And so the lion fell in love with the lamb
pi_135374614
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
Je zal maar net de juf hebben die er niet zo goed naar kijkt. Net zoals het echt niet opvalt als je je verslag van een vriendje overschrijft... En dat vriendje dan pislink is, want die ander had toch echt beloofd om alleen maar te kijken hoe het er ongeveer uit moest zien.. :')
pi_135374936
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Je zal maar net de juf hebben die er niet zo goed naar kijkt. Net zoals het echt niet opvalt als je je verslag van een vriendje overschrijft... En dat vriendje dan pislink is, want die ander had toch echt beloofd om alleen maar te kijken hoe het er ongeveer uit moest zien.. :')
mwah, eindversie laat ik ook inleveren via de ELO, dan gaat er nog een automatische controle met heel NL en het hele internet overheen. maar deze zinnen waren zo overduidelijk letterlijk uit het engels dat ik niet anders kon dan even de bron googelen... zucht...

plus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_135374978
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:11 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik had ze van de week bij de Jumbo, 2,99 voor 150 gram :)
Ah dat zal ik daar van de week ook eens kijken. Bij welke producten liggen ze ongeveer?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135375038
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mwah, eindversie laat ik ook inleveren via de ELO, dan gaat er nog een automatische controle met heel NL en het hele internet overheen. maar deze zinnen waren zo overduidelijk letterlijk uit het engels dat ik niet anders kon dan even de bron googelen... zucht...

plus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar kwamen ze er bij mij ook altijd wel uit. Dit zijn altijd de groepjes waar ik heel blij ben als ze klaar zijn. En die dan vaak het examen ook niet doorkomen.
pi_135375196
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:20 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ah dat zal ik daar van de week ook eens kijken. Bij welke producten liggen ze ongeveer?
Bij die van mij op een aparte krat bij de groente/fruit :)
pi_135375552
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:25 schreef Bamba het volgende:

[..]

Bij die van mij op een aparte krat bij de groente/fruit :)
Ik ga hopen dat ze ze hier bij de jumbo ook hebben!
pi_135375614
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ga hopen dat ze ze hier bij de jumbo ook hebben!
Ik hoop het ook voor je! Ik vind ze eigenlijk best lekker. En sinds mijn man weet dat het libido verhogend werkt, zet 'ie iedere keer het bakje met goji bessen voor m'n neus :')
pi_135375649
zijn die goji bessen ook nog ergens anders goed voor, behalve het libido?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_135375681
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:35 schreef Mirjam het volgende:
zijn die goji bessen ook nog ergens anders goed voor, behalve het libido?
http://www.goji-bes.nl/Goede_redenen_om_Goji_bessen_te_eten.html
pi_135375848
quote:
Ja maar dat is een geval ' wij van wc-eend' ... Zijn er ook onderbouwde gegevens? :@
pi_135375890
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ja maar dat is een geval ' wij van wc-eend' ... Zijn er ook onderbouwde gegevens? :@
Geen idee eerlijk gezegd. Maar ik probeer gewoon 1 zo'n potje. Als ik geen verschil merk, dan koop ik er niet nog 1 :D
pi_135376003
Er schijnen veel anti-oxidanten in de zitten Mirjam. Verder denk ik dat je er veel info over vind als je zoekt op superfoods.
pi_135376026
als ik ze eens voor een acceptabel bedrag zal ik ze ook proberen, al snap ik niet waarom ze zo idioot duur zijn.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 22:45:20 #194
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135376123
Na een bokkend, steigerend paard en net geen vliegreisje voor mij op het laatste moment een ander paardje van stal geplukt. Had er al maanden niet op gereden en had een minuut of vijf om warm te rijden... Resultaar: 4e van de 9 met 186 punten :) Ik ben tevreden. Nu lekker slapen, was een hele lange dag.

Het lijstje was minder:
O: 1 volkorencracker.
S: 1 uur paardrijden.
Prelunch: 2 volkoren bth. 1 rookvlees, 1 30+kaas met komkommer. 3 volkoren crackers, 1 lv smeerkaas, 2 pindakaas.
Prediner: IJsbergsla, zongedroogde tomaat, pbpitjes, lv feta en wat saus.
S: Wedstrijd, zie boven.
T: Met vriendlief een bakje frietjes gedeeld. Glas champagne.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135377843
Ik had het idee dat ik verschrikkelijk slecht heb gegeten vandaag maar al met al valt het eigenlijk niet zo heel hard tegen.

O smoothie van kwark, kruisbessap, banaan, bosvruchten en lijnzaad
T eierkoek
L omelet van 3 eieren met spinazie, tomaat en Italiaanse kruiden
T koekje, croissant en een halve fles AH mango/ananassap
A Indiaas besteld bij vrienden: kip curry met linzen, een paar stukjes naan, raita en wat stukjes lam en kip tikka masala
T 3 theelepels honing in de thee want keelpijn
Spoilers!
pi_135378518
Ik ben hartstikke verkouden vandaag. :(
pi_135378816
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef HiZ het volgende:
Ik ben hartstikke verkouden vandaag. :(
Ik vrees dat ik onderweg ben naar een goede verkoudheid :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 12-01-2014 09:41:35 ]
Spoilers!
  zondag 12 januari 2014 @ 02:04:03 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135384166
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef Mirjam het volgende:
als ik ze eens voor een acceptabel bedrag zal ik ze ook proberen, al snap ik niet waarom ze zo idioot duur zijn.
Mijn tweede hotel afgelopen week had gewoon een schaaltje bij het ontbijt bij de granen etc. staan. :D _O_ Hip hoor! :Y
pi_135387021
Ik ben ook mega verkouden. Niet heel fijn als je om kwart over 6 op een zondag op moet om te werken. Hopelijk is het snel over want voel me echt niet super.
pi_135387074
Qwea, noten zijn duur, maar het loont wel echt om ze bij de notenboer te halen! Veel lekkerder.En je moet er toch niet te veel van eten. Walnoten en cashewnoten van de supermarkt vind ik nog wel acceptabel.

Gezond eten is duidelijk niet goed voor mijn portemonnee. De kwark die ik nu eet, vind ik ook behoorlijk duur. Maar het is wel een groot succes trouwens! Pas at ik eens muesli met magere yoghurt omdat m'n kwak op was en ik vond het veel minder lekker.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')