Oh, grappig. Overigens kom ik nu achter dat er hier in Den Haag ook eentje is, maar die krengen zijn wel schaars in Nederland.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
Badhoevedorp bij de afslag van de A9 2 stuks, aan iedere kant van de snelweg 1.
Vast wel, al zou ik zo snel effe niet weten waar.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hebben we in Nederland eigenlijk nog tweebaans rotondes zonder stoplichten(dus niet de turborotondes, maar echt meerdere banen voor een richting/afslag)?
Nijmegen ligt ergens een rotonde die 3 baans breed is naar geen banen of lijnen heeft, echt een klote ding. Kom alleen ff niet op de naam.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hebben we in Nederland eigenlijk nog tweebaans rotondes zonder stoplichten(dus niet de turborotondes, maar echt meerdere banen voor een richting/afslag)?
Je doelt waarschijnlijk op het Keizer Karelplein, maar die heeft wel stoplichtenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nijmegen ligt ergens een rotonde die 3 baans breed is naar geen banen of lijnen heeft, echt een klote ding. Kom alleen ff niet op de naam.
Maar die heeft stoplichten als je eraf gaat. Vlak achter het station.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nijmegen ligt ergens een rotonde die 3 baans breed is naar geen banen of lijnen heeft, echt een klote ding. Kom alleen ff niet op de naam.
Die heb je genoeg in heel Nederlandquote:Op maandag 13 januari 2014 00:22 schreef Pastapipos het volgende:
Zoiets?
52.217655,6.002145
Ik weet niet hoe je het in een linkje krijgt, maar dit kan je iig invullen op google maps
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
in Zwolle bij de ABN AMRO toren.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Snap je de woorden "zonder stoplichten" eigenlijk wel?quote:
Een stoplicht bestaat niet hé, het zijn verkeerslichtenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:07 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Snap je de woorden "zonder stoplichten" eigenlijk wel?
Daarnaast is het in Zwolle ook gewoon een turborotonde, wel driebaans, maar als je vóór de rotonde de goede rijbaan kiest kom je vanzelf bij de goeie afslag er weer af.
Turborotonde is naar mijn weten een rotonde met een soort vangrail in de weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:07 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Snap je de woorden "zonder stoplichten" eigenlijk wel?
Daarnaast is het in Zwolle ook gewoon een turborotonde, wel driebaans, maar als je vóór de rotonde de goede rijbaan kiest kom je vanzelf bij de goeie afslag er weer af.
En?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:37 schreef Braddie het volgende:
Hoop echt dat ik maandag mijn theorie wél haal!
Dan ga ik me toch een partij lessen plannen
Over afrijden gesproken, dan moet het toch zeker wel lukken om binnen Maart af te rijden ?
Een stoplicht bestaat wel degelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:15 schreef Doorzettertje het volgende:
[..]
Een stoplicht bestaat niet hé, het zijn verkeerslichten
Haha oke das waar, maar dat is iets anders dan die vertrouwde groen, oranje rood dingenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Een stoplicht bestaat wel degelijk.
[ afbeelding ]
Hoe is het gegaan met je nieuwe instructeur? Of moet je zo nog?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:56 schreef Doorzettertje het volgende:
[..]
Haha oke das waar, maar dat is iets anders dan die vertrouwde groen, oranje rood dingen
Die heeft nog steeds niet gebeld voor een afspraak.. dus wacht vol zenuwen..quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met je nieuwe instructeur? Of moet je zo nog?
Ik was ook al benieuwd.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:24 schreef delano.888 het volgende:
BRADDIE BEN JE GESLAAGD VOOR THEORIE?????
Als hij vandaag niets post waarschijnlijk nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |