quote:
Dat lijkt mee te vallen

Economisch wel, da's duidelijk, maar in tegenstelling tot wat mij door de heren in blauw is verteld, lijkt het frame nog gewoon recht en is de vork alleen fucktarded aan de onderkant. Wel zodanig dat het voorwiel vast zit en linksaf de enige mogelijkheid is, maar dan nog. De rest is schaafplekken, een deuk in de tank, beschadigingen aan het motorblok, etc. Scheur in het carter waar ze het over hadden is een scheur in het carterdeksel dus dat valt wel te overzien.
Dus, een nieuwe voorkant erop en een nieuw carterdeksel. Dan heeft ie nog wel aanzienlijke schade maar wel rijdbaar. De Bandit waar ik zo ff naar ga kijken heeft ook leuke schade maar op andere punten als de mijne. Dus als ik daarvan de voorkant, tank, cockpit en eventueel het motorblok kan overlepelen naar de mijne, ben ik aanzienlijk goedkoper uit. Probleem is, dat ik nog een paar maanden met A2 zit

En de fiets die ik nu gecrasht heb staat als lichte motor op kenteken. De andere niet, dus ik wil eigenlijk de voorkant van die andere op de mijne zetten en eventueel het motorblok even begrenzen en omlepelen. Dan kan ik in ieder geval weer rijden, ondertussen de andere mooi opknappen en een mooie paintjob geven (ik wil nu een groene en een rode gaan combineren namelijk

) en als die beperking er dan af is het motorblok weer terugplaatsen. Dan ga ik op die verder (kmstand is dan wel 40k, bijna 30k meer dan nu

) en verkoop ik wat er dan nog overblijft in onderdelen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!