Daar is toch heul niks te doenquote:
Geen vette hap heyquote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga er eten en dan ga ik weer weg
En een Appie en broodje donerquote:Op zondag 12 januari 2014 23:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon bammetjes mee. volgens mij heb je daar op dat station alleen eenburger king
Gewoon 500 meter verder goed eten in centrumquote:
Kloptquote:Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
appie zou nog een optie zijn maar die doner is net zo slecht als de bk
die heeft het wel slecht sinds donercompany in de tunnel zitquote:Op zondag 12 januari 2014 23:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
KloptKonak bij jullie achter dat is wel een goede tent moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik slik in het weekend standaard niet tegenwoordig; morgenvroeg weer lekker aan de smarties, anders wordt het helemaal niksquote:Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, mijn score valt ook laag uit
Gecrasht: 1
Ambulance gebeld: 10
Bewusteloos geweest: 10
Met loeiende sirenes afgevoerd: 15
Het nieuws gehaald: 15
Per jankende omstander: 1 x 5
Per veroorzaakte km file: 3 x 5
71
Maar mstx wint inderdaad.En ik vind dat SD ook wei bonuspunten krijgt met revalideren
Ik had vanmiddag het briljante idee opgevat om eens eigenwijs te zijn en geen pillen te slikken omdat ik wilde voelen in hoeverre alles hersteld was. Dat was geen goed plan
godverdomme zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik slik in het weekend standaard niet tegenwoordig; morgenvroeg weer lekker aan de smarties, anders wordt het helemaal niksHad even een wtf momentje daarna had ik door dat het over medicatie gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
I see what you did therequote:Op maandag 13 januari 2014 06:36 schreef Sounddragon het volgende:
Meer bier laaien jongens, dan lijkt het net of er Anne staat
6 punten, maar ik vind dat ik nog punten verdien voor een hersenschuddingquote:Op zondag 12 januari 2014 11:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
We kunnen ook een soort highscore archievement lijstje gaan bijhouden natuurlijk.
Gecrashd: 1 punt
Motor total loss: 5 punten
Kentekenplaat verloren: 5 punten
Ambulance gebeld: 10 punten
In de sloot beland: 10 punten
Bewusteloos geweest: 10 punten
Met loeiende sirenes afgevoerd: 15 punten
Het nieuws gehaald: 15 punten
Traumaheli: 25 punten
En dan nog verder optellen:
Per nachtje ziekenhuis: 7,5 punt
Per botbreuk: 7,5 punt