Na bedoel je?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:41 schreef KneusTeun het volgende:
alleen voor '87 moet nu betalen
Rest is vrijgesteld
Was grapje... aangezien alle oldtimers wel die brief hebben gehad.quote:
wij? Ik zag dat dieselspoor liggen toen ik voor het verkeerslicht stond te wachten. Wel meteen even overstekende agenten erop gewezenquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:50 schreef handboek het volgende:
Zo vandaag was bijna mijn laatste dag....
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:07 schreef Salatrel het volgende:
Moeder alle dieselvlekken net op de weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Vorige keer wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Salatrel het volgende:
Ga je anders wel op je bek bij achtje dan?
Ik zag de vlek overigens liggen toen ik voor het verkeerslicht stond te wachten niet omdat ik bijna om ging
Was overigens niet zo zeer een vlek maar een spoor van een meter of 30
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[..]
[..]14.gif
Ik vind het dan ook best wel knap om bij het achtje op je bek te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik kan 'm inkoppen, maar dat is bad karmaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook best wel knap om bij het achtje op je bek te gaan
Ik moest gewoon even vertrouwen dat ik die motor best plat kan gooien op (juist niet te) lage snelheidquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook best wel knap om bij het achtje op je bek te gaan
Boel trekkend houden en dan is er geen probleem.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even vertrouwen dat ik die motor best plat kan gooien op (juist niet te) lage snelheid
Zolang je inderdaad de handel trekkend houdt en dus niet vermindert in snelheid, kun je in theorie zelfs stapvoets rijdend de steppies aan de grond leggenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even vertrouwen dat ik die motor best plat kan gooien op (juist niet te) lage snelheid
Eigen schuld van die gozer hoor. Koekblikkerts verwachten niet dat jij met Mach 1 aan komt rijden, en daarnaast blijf je heel lang heel klein als motorrijder op zo'n kruispunt. Pas als het te laat is wordt je ineens héél snel héél groot.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:58 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.skoften.net/vi(...)_van_dood_verwijderd
Oeffffffffffffff
Het is van beide niet slim, auto kijkt misschien niet goed en de motorrijder had beter moeten weten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eigen schuld van die gozer hoor. Koekblikkerts verwachten niet dat jij met Mach 1 aan komt rijden, en daarnaast blijf je heel lang heel klein als motorrijder op zo'n kruispunt. Pas als het te laat is wordt je ineens héél snel héél groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |