huh?quote:
Ik snap je beredenatie niet, leg eens uitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, wat doe jij hier tegenwoordig eigenlijkSingles bestaat niet meer hoor
Jij hing toch altijd rond in de singles SC?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap je beredenatie niet, leg eens uit
Nog een keer tussen de schuifdeur? Of een nieuwe stunt?quote:
Nieuwe stuntquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog een keer tussen de schuifdeur? Of een nieuwe stunt?
Heb je een snelknop voor BT aan/uit op je telefoon? Ik zet die ook altijd uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:30 schreef fietsie het volgende:
Dus ik zit een heul epistel te tiepen over het ook niet snappen want BT zou uit moeten zijn met contact uitgeschakeld, maar ik zie op mijn foon een connectie.
Maar foutmelding als ik er op klik..
Als je zo doorgaat, haal je morgen niet meerquote:
Daar heb ik o.a. rondgehangen, dussss?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hing toch altijd rond in de singles SC?
Nou, je bent niet welkomquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik o.a. rondgehangen, dussss?
Hier zag ik je nooit rondhangen tot deze weekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik o.a. rondgehangen, dussss?
Maar geen bloed, pijn, letsel, huisartsenposten en andere narigheid?quote:
Hij snapt de hint niet echtquote:
Heel af en toe streek ik hier al neer, als SC zijnde met een aantal van de gesjellige mensen die ik ken van vroegahquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier zag ik je nooit rondhangen tot deze week
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Heel af en toe streek ik hier al neer, als SC zijnde met een aantal van de gesjellige mensen die ik ken van vroegah
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Heel af en toe streek ik hier al neer, als SC zijnde met een aantla van de gesjellige mensen die ik ken van vroegah
Dat is dan jammerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, haal je morgen niet meer
wat was het deze keer?
Ik heb soms nog steeds nachtmerries van die ene nacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Heel af en toe streek ik hier al neer, als SC zijnde met een aantal van de gesjellige mensen die ik ken van vroegah
Vertel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb soms nog steeds nachtmerries van die ene nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |