huh?quote:
Ik snap je beredenatie niet, leg eens uitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, wat doe jij hier tegenwoordig eigenlijkSingles bestaat niet meer hoor
Jij hing toch altijd rond in de singles SC?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap je beredenatie niet, leg eens uit
Nog een keer tussen de schuifdeur? Of een nieuwe stunt?quote:
Nieuwe stuntquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog een keer tussen de schuifdeur? Of een nieuwe stunt?
Heb je een snelknop voor BT aan/uit op je telefoon? Ik zet die ook altijd uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:30 schreef fietsie het volgende:
Dus ik zit een heul epistel te tiepen over het ook niet snappen want BT zou uit moeten zijn met contact uitgeschakeld, maar ik zie op mijn foon een connectie.
Maar foutmelding als ik er op klik..
Als je zo doorgaat, haal je morgen niet meerquote:
Daar heb ik o.a. rondgehangen, dussss?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hing toch altijd rond in de singles SC?
Nou, je bent niet welkomquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik o.a. rondgehangen, dussss?
Hier zag ik je nooit rondhangen tot deze weekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik o.a. rondgehangen, dussss?
Maar geen bloed, pijn, letsel, huisartsenposten en andere narigheid?quote:
Hij snapt de hint niet echtquote:
Heel af en toe streek ik hier al neer, als SC zijnde met een aantal van de gesjellige mensen die ik ken van vroegahquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier zag ik je nooit rondhangen tot deze week
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Heel af en toe streek ik hier al neer, als SC zijnde met een aantal van de gesjellige mensen die ik ken van vroegah
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Heel af en toe streek ik hier al neer, als SC zijnde met een aantla van de gesjellige mensen die ik ken van vroegah
Dat is dan jammerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, haal je morgen niet meer
wat was het deze keer?
Ik heb soms nog steeds nachtmerries van die ene nacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Heel af en toe streek ik hier al neer, als SC zijnde met een aantal van de gesjellige mensen die ik ken van vroegah
Vertel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb soms nog steeds nachtmerries van die ene nacht.
ooh joh, dat gebeurt toch wel vaker? Of was het van 10 trappen af?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is dan jammer
Gevallen met steppen
oh joh ja wat maakt het uit, niks aan de handquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh joh, dat gebeurt toch wel vaker? Of was het van 10 trappen af?
Zit onder de lidtekens van toen ik klein(er) wasen ook nog wel wat recente
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb soms nog steeds nachtmerries van die ene nacht.
Wie dronk nog snel een kop koffie voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Jij kon niet slapen, en moest zonodig ons wakker houden.
You bastard
Wasn't mequote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie dronk nog snel een kop koffie voor het slapen gaan?
Edit, niet goed gelezen: in wat voor webshop mag je iets uitkiezen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:49 schreef Myraela het volgende:
Waarom is kiezen zo lastig. Ik mag iets uitzoeken op een webshop en ik kan gewoon geen keuze maken.
Was het wel zo erg dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh joh ja wat maakt het uit, niks aan de hand
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was het wel zo erg dan?Mijn moeder vond nooit iets erg eigenlijk, maar kan ook komen omdat ze altijd op de Eerste Hulp had gewerkt in het ziekenhuis, heb haar nog nooit zien schrikken eigenlijk om iets wat wij deden.
Tjah, die ene keer per jaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:51 schreef rolklem het volgende:
Damn, waarom vergeet ik altijd mijn Belastingdienst-login
Omdat je die maar 1 keer per jaar nodig hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:51 schreef rolklem het volgende:
kookpunt.nlquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Edit, niet goed gelezen: in wat voor webshop mag je iets uitkiezen?
Gewoon je Digid?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:51 schreef rolklem het volgende:
Ik heb een slechte moederquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Ontaarde moeder
Huh? Dat gaat toch allemaal met DigiD?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:54 schreef rolklem het volgende:
[..]
Nee, iets met mijn BSN maar er moet nog iets voor en/of achter en dat weet ik nooit
Zakelijk niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Huh? Dat gaat toch allemaal met DigiD?
Dit niet helaas...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Huh? Dat gaat toch allemaal met DigiD?
Okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:54 schreef rolklem het volgende:
[..]
Nee, iets met mijn BSN maar er moet nog iets voor en/of achter en dat weet ik nooit
Nee hij ligt ergens bij mijn post, maar ik moet het nog opruimen (al ruim een jaar) en daar ben ik te lui voor. Zo doorzoeken werkt ook voor geen meter want dat heb ik al geprobeerd. Op mijn computer zetten doe ik niet aan :pquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Okestaat die niet ergens in je mail? Anders in een beveiligd bestand zetten of zo.
Dan op een briefje onder je toetsenbordquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:56 schreef rolklem het volgende:
[..]
Nee hij ligt ergens bij mijn post, maar ik moet het nog opruimen (al ruim een jaar) en daar ben ik te lui voor. Zo doorzoeken werkt ook voor geen meter want dat heb ik al geprobeerd. Op mijn computer zetten doe ik niet aan :p
Oude desktop kapot, nieuwe nog niet binnen (en laat ik nou net juist daarvan de btw terug willen...).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan op een briefje onder je toetsenbord(eerste plek waar iedereen kijkt)
Nee, op de brief van de belastingdienst waarin je SoFinummer bekend gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan op een briefje onder je toetsenbord(eerste plek waar iedereen kijkt)
Die weet ik wel, zit ook in je portomonnee als het goed is, bij de pas van je zorgverzekering.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, op de brief van de belastingdienst waarin je SoFinummer bekend gemaakt wordt.
Bij mij niet, zo'n vodje van toen ik 12 werd geloof ik. Lijkt wel of het nog op een matrixprinter is uitgeprint...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:59 schreef rolklem het volgende:
[..]
Die weet ik wel, zit ook in je portomonnee als het goed is, bij de pas van je zorgverzekering.
Jeej, ik weet die brief nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, op de brief van de belastingdienst waarin je SoFinummer bekend gemaakt wordt.
Het staat bij mij ook op de pas van mn zorgverzekering, mn rijbewijs, mn paspoort en vast nog wel op andere plekken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:59 schreef rolklem het volgende:
[..]
Die weet ik wel, zit ook in je portomonnee als het goed is, bij de pas van je zorgverzekering.
Zou best kunnen, nooit op gelet :pquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het staat bij mij ook op de pas van mn zorgverzekering, mn rijbewijs, mn paspoort en vast nog wel op andere plekken.
BSN staat echt overal op.. is echt verbijsterend hoeveel systemen ze (kunne) koppelen door middel van BSN.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zou best kunnen, nooit op gelet :p
De mijne komt zo op bezoek.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
Moeders aan de telefoon, dan weet je het wel
half uur verder
Heb ik met 1 van mijn zussen. Bel ik om kort iets door te geven, kost het nog bijna 3 minuten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
half uur verder
Ik stuurde mijn moeder een sms ! of ze nog naar de verjaardag van de vriendin van mijn broer ging.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik met 1 van mijn zussen. Bel ik om kort iets door te geven, kost het nog bijna 3 minuten.
Diequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik met 1 van mijn zussen. Bel ik om kort iets door te geven, kost het nog bijna 3 minuten.
Herkenbaar dit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
half uur verder
zo herkenbaar. Ben blij dat de mijne nu in het buitenland zit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar dit.
De eerste 5 minuten vind ik het nog leuk en daarna ben ik het wel zat maar stopt ze niet meer.
Ik koppel liever door middel van BDSMquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
BSN staat echt overal op.. is echt verbijsterend hoeveel systemen ze (kunne) koppelen door middel van BSN.
Nog een reden om niet naar jou af te reizen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik koppel liever door middel van BDSM
Ik kan ook nooit zelf iets vertellenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar dit.
De eerste 5 minuten vind ik het nog leuk en daarna ben ik het wel zat maar stopt ze niet meer.
"KCHHHHGGGGGKKKKCCCCCHHHHHHKKKKCCCCCHHHHH!!!!!!!!!" Sorry mam ik rijd door een tunnel!!!! "KKKKKKCCCCCHHHHHKKKCHHHHHHCCCCCCHHHHH!!!!!" Ik bel later nog wel!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nog een reden om niet naar jou af te reizen...
Gaat een beetje lastig met de huistelefoonquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
"KCHHHHGGGGGKKKKCCCCCHHHHHHKKKKCCCCCHHHHH!!!!!!!!!" Sorry mam ik rijd door een tunnel!!!! "KKKKKKCCCCCHHHHHKKKCHHHHHHCCCCCCHHHHH!!!!!" Ik bel later nog wel!
Jij doet geen gebonden vrouwen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:19 schreef Dven het volgende:
Weegt niet op tegen alle voordelen die het heeft om wel af te reizen!
We kunnen toch gewoon een vriendschappelijke relatie onderhouden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij doet geen gebonden vrouwen...
Dan wordt er meestal wel doorheen geprikt jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig met de huistelefoon![]()
Fysieke afspraken zijn niet mogelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
We kunnen toch gewoon een vriendschappelijke relatie onderhouden?
Daarvoor hoef ik toch niet naar je af te reizen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
We kunnen toch gewoon een vriendschappelijke relatie onderhouden?
Gezellig samen op een terrasje een drankje drinken, beetje babbelen, beetje zonnen, beetje wandelen in de bergenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik toch niet naar je af te reizen?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezellig samen op een terrasje een drankje drinken, beetje babbelen, beetje zonnen, beetje wandelen in de bergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |