Was een garpquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:06 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Of daar mag ik niet om lachen natuurlijk......wat erg.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:07 schreef BB-King het volgende:
Etenstijd, oftewel weer kans op ruzie!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef notturna het volgende:
Eerst eten en als ze terugkomen is de kas weggewaaid.
Te laat er is al in het zeil gesneden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef houdjemond het volgende:
Ze snappen het echt niet he.. draai dat zeil nou eens
Kan niet meer, het is inmddels verknipt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef houdjemond het volgende:
Neeeeeequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Te laat er is al in het zeil gesneden.
Nee, 1 keer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef Kriebelhoest het volgende:
Vreten ze nou 3x per dag warm voer?
Jazeker, want het brood wordt steeds gejat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef Kriebelhoest het volgende:
Vreten ze nou 3x per dag warm voer?
Genoeg voor iedereen. Niet genoeg voor iedereen + 1.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef Steinerized het volgende:
"Er is genoeg voor iedereen"
Maar als er over is en Emil steekt z'n hand op dan ontstaat er weer mot
Te laat, het is al afgesneden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef houdjemond het volgende:
Jaaaaa ideetje van Hakim. De kneus.quote:
Schnapje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef mootie het volgende:
Manse wat rochelen en spugen mogen wat mij betreft standrechtelijk geëxecuteerd worden. Zo ontzettend smerig.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef Tayu het volgende:
Oh "mjammie", Macaroni, wat ziet dat er weer heerlijk uit!![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop het zo!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef notturna het volgende:
Eerst eten en als ze terugkomen is de kas weggewaaid.
Arme Harold verlangt weer naar shoarma.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef Tayu het volgende:
Oh "mjammie", Macaroni, wat ziet dat er weer heerlijk uit!![]()
[ afbeelding ]
Harold heeft liever een kapsalon volgens mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
en Lot gaat zo weer pannenkoeken bakken. Het verbaast me niets als er geen eieren ook meer zijn morgen.
Daar staan ze nooit bij stil. Hahahaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
en Lot gaat zo weer pannenkoeken bakken. Het verbaast me niets als er geen eieren ook meer zijn morgen.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef Steinerized het volgende:
"Er is genoeg voor iedereen"
Maar als er over is en Emil steekt z'n hand op dan ontstaat er weer mot
Ow, okquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Was een garp
Heb nog nooit een voet gezet in Groningen
Ze hebben vanochtend al een halve kerkdienst gehouden.quote:
ze hebben de zender onderste bovenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:12 schreef Injetta het volgende:
WTF wat een lawaai. Dat gekletter op de borden is tien keer zo hard als het praten.....
Ik ga niet naar een gebied toe waar kans is op aardbevingenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ow, ok![]()
Intussen in Trutopia zijn ze aan het eten...weer.
omdat ze keihard werkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:13 schreef Dottey het volgende:
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet zo goed waarom er overdag warm gegeten moet worden...
das voor volgende week als ze zelf kaas makenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou mac and cheese hebben gemaakt
Onzin, je mot bidden voor macaroni.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:13 schreef BB-King het volgende:
Ze hebben vanochtend al een halve kerkdienst gehouden.
nee voor bruine bonen moet je bidden toch ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin, je mot bidden voor macaroni.
Hoeft alleen niet bij brune bon'nquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin, je mot bidden voor macaroni.
Fixedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin, je mot bidden voor macaroni. bruine bonen
Bartje niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee voor bruine bonen moet je bidden toch ?
Mag niet meer denk ik, het is de eo niet..zei Billy netquote:
Die weet hoe het gemaakt is.quote:
ik heb nog geen problemen gehad, geen enkel moment op de dag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:16 schreef Dottey het volgende:
Hoeveel personen zouden er nu streamen overdag?
Het is namelijk al de vierde keer in korte tijd dat ik "Door grote belangstelling voor de livestream is het niet mogelijk deze te bekijken."
Ik mag toch wel aannemen dat ze er nog wel wat aan gaan doen als "heel"Nederland zal gaan streamen
Die gaat straks zijn nieuwe apparatuur van de Hornbach op de kas uittesten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Paul is opvallend stil heeft zich niet bemoeit met die kas dernet
En hij staat (nog) Ik zie een verbandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
mooi juist als het niet goed is gaat paul tegen hakin te keerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heel FOK!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:16 schreef Dottey het volgende:
Het is namelijk al de vierde keer in korte tijd dat ik "Door grote belangstelling voor de livestream is het niet mogelijk deze te bekijken."
Ik mag toch wel aannemen dat ze er nog wel wat aan gaan doen als "heel"Nederland zal gaan streamen
Die kop van Harold geweldig het geluk straalt ervanafquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef BB-King het volgende:
Is Harold aan het bidden voor een bord shoarma?
20 euroquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:21 schreef Capaja het volgende:
zijn de dekens geleverd ? en hoe duur was dat dan ?
Ze wilde gisteren ook geen aardappelen eten, misschien eet ze koolhydraat arm? ( ik roep maar wat )quote:
Die waren ¤20quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:21 schreef Capaja het volgende:
zijn de dekens geleverd ? en hoe duur was dat dan ?
niemand komt gewoon uit haar huidquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Spooky4u het volgende:
Schakel net in, maar wie heeft zijn kwakje op Billies gezicht gegooid?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Spooky4u het volgende:
Grote smurf, aangezien zij smurfin isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Spooky4u het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Spooky4u het volgende:
Tot nu toe was bij haar alleen een spraakstoornis bekendquote:
Ook aan Lieve LekkereLindy? ze kan zo mooi huilen, net dat schilderijtje met dat ziguinerjongetjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef yvonne het volgende:
Nog even en ik heb aan iedereen een hekel
kleuterklasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef Injetta het volgende:
Wie zit er zo bloedirritant met zijn lepel in zijn bord te tikken.
Dit is toch niet normaal eten?
Ik wilde dezelfde grap makenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Tot nu toe was bij haar alleen een spraakstoornis bekend
Met name ook aangezien je vanaf volgende maand moet betalen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:16 schreef Dottey het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook aan Lieve LekkereLindy? ze kan zo mooi huilen, net dat schilderijtje met dat ziguinerjongetje
Nee , hij is jood, moslim,katholiek en boeddhistquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:21 schreef Steinerized het volgende:
Is Hakim trouwens moslim? Heb hem namelijk nog nooit gehoord over halal-voedsel,
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook aan Lieve LekkereLindy? ze kan zo mooi huilen, net dat schilderijtje met dat ziguinerjongetje
Die melding geeft alleen maar aan dat er (even) geen verbinding isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:16 schreef Dottey het volgende:
zelfs aan Lindyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef yvonne het volgende:
Nog even en ik heb aan iedereen een hekel
Die heeft zwaar een peuk nodigquote:
En wat anders als je begrijp wat ik bedoel.quote:
Jawel hoor, staat in de updates en streamverslagen en is hier ook gemeld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er was toch post mogen wij dat niet weten verder ?
oordruppels voor Lotquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er was toch post mogen wij dat niet weten verder ?
Bij mij is hij ook traag, en geeft duidelijk zichtbaar een lagere bitrate.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die melding geeft alleen maar aan dat er (even) geen verbinding is
Overbelast zijn ze zeker niet
En daarna die peukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
En wat anders als je begrijp wat ik bedoel.
Hihi een piemel, hihi.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
En wat anders als je begrijp wat ik bedoel.
Nee, ik bedoelde een arm om de schouder.quote:
Jammer dat ze op zaterdag en zondag geen uitzending hebben, anders konden ze een beetje in de buurt komen van de huidige stream beelden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Om die exits spannend te houden voor de kijkers zullen ze toch met de uitzendingen een stuk dichter naar de streams toe moeten op termijn.
Ik merk er nergens iets van, niet op mijn PC, laptop, telefoon en Mede8er setopboxquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij mij is hij ook traag, en geeft duidelijk zichtbaar een lagere bitrate.
volle zakquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:32 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Links Rechts Links Rechts
Ja, zo'n dag als ze morgen gepland hebben gaat het alleen maar lastiger maken, dat levert zo weer voor meer dan één uitzending aan materiaal op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jammer dat ze op zaterdag en zondag geen uitzending hebben, anders konden ze een beetje in de buurt komen van de huidige stream beelden.
Doet de NOS geen live verslag?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zo'n dag als ze morgen gepland hebben gaat het alleen maar lastiger maken, dat levert zo weer voor meer dan één uitzending aan materiaal op.
Ja, jammer. Hoeveel dagen zaten er bij DGK tussen streams en uitzending? Ook een week?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zo'n dag als ze morgen gepland hebben gaat het alleen maar lastiger maken, dat levert zo weer voor meer dan één uitzending aan materiaal op.
paulquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Isabelle daar last van heeft.
Lindyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Isabelle daar last van heeft.
dat is/was de primitieve douchequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:35 schreef sjampoeh het volgende:
wat zit er in die vuilniszak aan de schommel ?
Wel ongeveer volgens mij. Dat hebben ze aan het eind van het programma wel een beetje ingelopen. Ten tijde van de exit van Claire was dat nog maar een paar dagen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, jammer. Hoeveel dagen zaten er bij DGK tussen streams en uitzending? Ook een week?
is dat andreaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:35 schreef sjampoeh het volgende:
wat zit er in die vuilniszak aan de schommel ?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Weer geen afwashulp? Het gaat lekker met de corvee
volgens mij heeft Emil aan Vanessa gevraagd, maar zei ze nee dank je......quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Weer geen afwashulp? Het gaat lekker met de corvee
Op de persco werd gezegd dat ze gaan streven naar 3 à 5 dagen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel ongeveer volgens mij. Dat hebben ze aan het eind van het programma wel een beetje ingelopen. Ten tijde van de exit van Claire was dat nog maar een paar dagen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij denkt bijna iedereen ook wat een onzin die kas we bestellen toch gewoon alles bij de Jumbo
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij denkt bijna iedereen ook wat een onzin die kas we bestellen toch gewoon alles bij de Jumbo plus
ik vraag het me inderdaad ook afquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Certificaat voor een kettingzaag?
Dan kunnen een hoop mensen hem inleveren.
Ze heeft een zaag beetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:39 schreef Flow3r het volgende:
Aike staat overal wazig te kijken, actie ho maar
omdat ze het nu met de hand moest doen. Motorzaag heb je certificaat voor nodig.......quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy heeft er schijt aan en gaat dus zelf zagen. Dus vraagt ze Ruud om voor haar te gaan zagen.
Staat leuk voor TVquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij denkt bijna iedereen ook wat een onzin die kas we bestellen toch gewoon alles bij de Jumbo
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:40 schreef Injetta het volgende:
Peter naar de zenderkamer voor scriptbespreking.
Hakim is zijn ziekzijn morgen goec aan het voorbereiden.
Hij is zijn bed uit en ja dan knap je op of je wordt heel erg ziek. Hij wordt heel erg ziek en terwijl iedereen morgen in paniek bezig gaat met pannenkoeken ligt Hakim jammerend in bed en zal 100 keer roepen dat hij zich schuldig voelt bla bla bla.
Zondag begint hij weer een beetje op te knappem en maandag is hij wee live and kicking. En zal hij de hele week vertellen hoe het eigenlijk moet dat pannenkoeken.
Die certificering bestaat wel, maar is niet verplicht. Zeker niet voor privepersonen, wat de bewoners in feite zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik vraag het me inderdaad ook af
hoe wat waar certificaat
nooit van gehoord
Hakim is een slimme ondernemerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:40 schreef Injetta het volgende:
Peter naar de zenderkamer voor scriptbespreking.
Hakim is zijn ziekzijn morgen goec aan het voorbereiden.
Hij is zijn bed uit en ja dan knap je op of je wordt heel erg ziek. Hij wordt heel erg ziek en terwijl iedereen morgen in paniek bezig gaat met pannenkoeken ligt Hakim jammerend in bed en zal 100 keer roepen dat hij zich schuldig voelt bla bla bla.
Zondag begint hij weer een beetje op te knappem en maandag is hij wee live and kicking. En zal hij de hele week vertellen hoe het eigenlijk moet dat pannenkoeken.
Verdikke iemand heeft dus al het script gelezen.quote:
Dat is Charlottequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:40 schreef Tayu het volgende:
Isa stopt een tampon in haar oor:
[ afbeelding ]
Charlotte, zal wel voor de druppels zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:40 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
Is Hakim daar niet druk bezig?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Iedereen is de kas vergeten nu volgens mij
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Verdikke iemand heeft dus al het script gelezen.![]()
En nu gaat ze maar een rondje lopen om te kijken of er nog meer bomen zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:40 schreef danilel het volgende:
[..]
omdat ze het nu met de hand moest doen. Motorzaag heb je certificaat voor nodig.......
Is ze ongesteld?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:40 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
nee Hakim welquote:
Nee joh, er is geen beeld van de kas, dus is er niemand mee bezig en is dat ding in de vergetelheid geraakt.quote:
Ongetwijfeld, maar het blijft een tamponquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Charlotte, zal wel voor de druppels zijn.
Dat worden stoeltjes voor het pannenkoekenpaleis. Lekker met je kont op een natte stam zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:43 schreef Injetta het volgende:
Waar gaan ze voor zagen? Die halve loods ligt inmiddels vol met tig soorten hout in alle maten.
Blokken voor haard, vermoed ik. Daar heb je nooit genoeg van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:43 schreef Injetta het volgende:
Waar gaan ze voor zagen? Die halve loods ligt inmiddels vol met tig soorten hout in alle maten.
Absoluut. Maar voor Billy maak ik graag een uitzondering.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mensen met onkunde moet je ook niet met ketingzagen laten werken
5 bier voor de houtzagerij!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mensen met onkunde moet je ook niet met ketingzagen laten werken
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
5 bier voor de houtzagerij!![]()
[ afbeelding ]
welke van de 3 ?quote:
En als ze die tampon laat drogen kan ze hem nog een keer gebruiken. Dat is pas duurzaam.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, maar Charlotte weet tampons optimaal te gebruiken.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:47 schreef Injetta het volgende:
Kan er iets anders in beeld dan alleen maar zagende mensen?
Bij hem geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:48 schreef beequeen het volgende:
Ruud vertelde vanochtend dat hij dronken was toen hij zijn certificaat haalde.
Kan natuurlijk ook een sterk verhaal zijn.
Er staan er al een aantal binnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:47 schreef mootie het volgende:
Als Ruud krukjes aan het zagen is vind ik ze verdomd laag. Dan zit je gehurkt.
Ik niet. Er is geen instructeur die een beschonken gast een kettingzaag in handen geeft. No way.quote:
Aha het zijn denk ik, stapelkrukjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staan er al een aantal binnen.
Werd vannacht gespeculeerd over overmatig GHB en drankgebruik. En dat hij afkickverschijnselen had. De ekte ekte alcoholisten kunnen dronkenschap best goed verbergen. Maar het is wel een sterk verhaal. Uiterst domme actie ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik niet. Er is geen instructeur die een beschonken gast een kettingzaag in handen geeft. No way.
En dan maken ze een bijpassende tafel van 60 cm hoog?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staan er al een aantal binnen.
ze hebben alles over voor de kabouters !quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan maken ze een bijpassende tafel van 60 cm hoog?
Dat ging over Paul, neem ik aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:50 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Werd vannacht gespeculeerd over overmatig GHB en drankgebruik. En dat hij afkickverschijnselen had. De ekte ekte alcoholisten kunnen dronkenschap best goed verbergen. Maar het is wel een sterk verhaal. Uiterst domme actie ook.
Ja want dan kun je die pannenkoek zo naar binnen schuiven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan maken ze een bijpassende tafel van 60 cm hoog?
Inderdaad. En indien waar, echt dom. Een klein foutje en je zaagt je eigen poot er af.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:50 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Werd vannacht gespeculeerd over overmatig GHB en drankgebruik. En dat hij afkickverschijnselen had. De ekte ekte alcoholisten kunnen dronkenschap best goed verbergen. Maar het is wel een sterk verhaal. Uiterst domme actie ook.
Haha, ik vermoedde al zoietsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:52 schreef beequeen het volgende:
Aha, Lindy verklapt dat er een boilerkamertje zit achterin de loods. Vandaar die douche.
Peter vindt het niet slim dat ze dat zegt.
Sorry. Ik haal de namen door elkaar. Mijn excuses.quote:
Aha daar zit de mysterieuze douche dusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:52 schreef beequeen het volgende:
Aha, Lindy verklapt dat er een boilerkamertje zit achterin de loods. Vandaar die douche.
Met een echte zaag zeker. Niet met dat gemotoriseerde botermesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:52 schreef naamloos.txt het volgende:
Wat een geklooi met die handzaag zeg... Dat is voor droog hout.
5 minuten wachten op de kettingzaag en binnen 10 seconden klaar
Wat achterlijk !quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:53 schreef Capaja het volgende:
[..]
Aha daar zit de mysterieuze douche dus
zit daar ook het stopcontact voor de laders van de accuboor ?
belachelijk!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:53 schreef Capaja het volgende:
[..]
Aha daar zit de mysterieuze douche dus
de gaten dichten in de open haard ?quote:
Dit vind ik dan toch een afknapper, hoor. Natuurlijk is niet alles echt maar dit gaat me toch echt net een stap te ver.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:52 schreef beequeen het volgende:
Aha, Lindy verklapt dat er een boilerkamertje zit achterin de loods. Vandaar die douche en het gordijn.
Dus toch... Vanaf de eerste week was het al zo raar dat ze het regelmatig hadden over effe douchen en dan na spoorloos te zijn verdwenen ineens rondliepen met natte haren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:52 schreef beequeen het volgende:
Aha, Lindy verklapt dat er een boilerkamertje zit achterin de loods. Vandaar die douche en het gordijn.
Die zit wrs gewoon in de zenderkamer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:53 schreef Capaja het volgende:
Eensch, maar nu is het douche-mysterie wel opgelost.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit vind ik dan toch een afknapper, hoor. Natuurlijk is niet alles echt maar dit gaat me toch echt net een stap te ver.
Die accus worden gewoon opgeladen dat had ik al heel snel doorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:55 schreef Abed het volgende:
SNAP JE?
Zou die mongol het zelf niet door hebben dat hij het zo goed als iedere zin zegt.
Vooral raar dat niemand dat een keer tegen hem zegt, verschrikkelijk irritant.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:55 schreef Abed het volgende:
SNAP JE?
Zou die mongol het zelf niet door hebben dat hij het zo goed als iedere zin zegt.
Heb het over Hakim en zijn stopwoordjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die accus worden gewoon opgeladen dat had ik al heel snel door
sorry verkeerde quotequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Heb het over Hakim en zijn stopwoordje
Kon ook niet anders, accuboormachines die het een week volhouden zonder opladen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die accus worden gewoon opgeladen dat had ik al heel snel door
Tja er zit bij Hakim een oliebol in zijn kop. Zie daar maar eens mee na te denken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vooral raar dat niemand dat een keer tegen hem zegt, verschrikkelijk irritant.
High Five!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:56 schreef RVer het volgende:
Wat top, wat stoer dat je dat kan, helemaal top, echt top
Vind ik ook. Tuurlijk moet er wel iets zijn van controle en afspraken, maar... Dit soort dingen is toch onnodig? Ze kunnen prima zonder douche.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit vind ik dan toch een afknapper, hoor. Natuurlijk is niet alles echt maar dit gaat me toch echt net een stap te ver.
Dat dus...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vind ik ook. Tuurlijk moet er wel iets zijn van controle en afspraken, maar... Dit soort dingen is toch onnodig? Ze kunnen prima zonder douche.
Maar met al die luxe onzichtbaar voor ons, is er toch geen noodzaak om echte prioriteiten te stellen? Dan is bijna alles nep toch?
alleen de streamers zijn echt !quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vind ik ook. Tuurlijk moet er wel iets zijn van controle en afspraken, maar... Dit soort dingen is toch onnodig? Ze kunnen prima zonder douche.
Maar met al die luxe onzichtbaar voor ons, is er toch geen noodzaak om echte prioriteiten te stellen? Dan is bijna alles nep toch?
We zijn gewoon geTalpa'dquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
De bank heeft gebeld vandaag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:58 schreef Tayu het volgende:
Wat mij vandaag opvalt... Ik heb nog niemand zien bellen? Normaal gesproken hangen ze de godganse dag aan de telefoon om van alles te bestellen?
Ik snap niet dat ze dit soort dingen verborgen proberen te houden. Had dat gewoon prominent laten zien want nu ga ik me alleen maar afvragen wat voor verborgen luxe er nog meer verstopt zit in die loods.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
boodschappen zijn besteld (waaronder wijn en chips)quote:
eris wel gebeld door vanessa voor boodschappenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:58 schreef Tayu het volgende:
Wat mij vandaag opvalt... Ik heb nog niemand zien bellen? Normaal gesproken hangen ze de godganse dag aan de telefoon om van alles te bestellen?
Misschien staat er ook wel een wasmachine, een droger, een strijkplank, een zonnebank en een magnetron.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
De noodzakelijke boodschappen dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
boodschappen zijn besteld (waaronder wijn en chips)
die zonnebank durf ik te betwijfelen....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien staat er ook wel een wasmachine, een droger, een strijkplank, een zonnebank en een magnetron.
Vannessa heeft twee keer gebeld voor de boodschappen. Drank, chips, koffie, dingen voor de pannenkoeken, schrijfblokken en 1 netje mandarijnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:58 schreef Tayu het volgende:
Er komen waarschijnlijk een stel Japanse toeristen met de bus. Als enige bezoekers.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:47 schreef mootie het volgende:
Als Ruud krukjes aan het zagen is vind ik ze verdomd laag. Dan zit je gehurkt.
plasma tv, PS4, jacuzziquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien staat er ook wel een wasmachine, een droger, een strijkplank, een zonnebank en een magnetron.
thanx, ben ik weer op de hoogtequote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vannessa heeft twee keer gebeld voor de boodschappen. Drank, chips, koffie, dingen voor de pannenkoeken, schrijfblokken en 1 netje mandarijnen.
Peter is aan het bellen geweest over zijn idee voor een feestavond.
De ABNAMRO heeft gebeld over hun bankrekening.
De 'wijven' hebben geen internet, lampie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom gaan die wijven niet achter de webcam zitten, miss kunnen zij daar geld mee verdienen.
Heel voorzichtigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:02 schreef renevanlaaren het volgende:
hoe moet ik mijn partner nou vertellen dat ik morgen echt niet weg kan![]()
anders mis ik alles
kijk stream van vanochtend terugquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:02 schreef renevanlaaren het volgende:
anders mis ik alles
ik denk dat ik voor morgen ook maar even 2 flessen wijn en chips ga halenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vannessa heeft twee keer gebeld voor de boodschappen. Drank, chips, koffie, dingen voor de pannenkoeken, schrijfblokken en 1 netje mandarijnen.
Peter is aan het bellen geweest over zijn idee voor een feestavond.
De ABNAMRO heeft gebeld over hun bankrekening.
Die wasmachine zou nog wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
kijk stream van vanochtend terug
en doe alsof je ziek bent !
Gewoon vertellen dat je vreemd bent gegaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:02 schreef renevanlaaren het volgende:
anders mis ik alles
kijk dat word wel geloofdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:03 schreef RVer het volgende:
[..]
Gewoon vertellen dat je vreemd bent gegaan
bronquote:AMSTERDAM -
Voor Andrea Tolson, één van de vijftien Utopianen, is het vandaag een zware dag.
Andrea (52), massagetherapeute. Ziet zichzelf als een vrouw met een uitgesproken mening
Andrea en haar mede-kandidaten herdenken Andrea's stiefdochter, die afgelopen maandag overleed aan borstkanker.
"Ik heb veel verdriet in mijn hart", zei de gelovige massagetherapeute in een gebed. "Dat wij onze liefde willen verenigen in Utopia."
Andrea was eigenlijk van plan om de begrafenis van haar stiefdochter bij te wonen, maar dat werd haar woensdag afgeraden door de makers van Utopia. Andrea zou namelijk te veel publiek kunnen trekken.
Isabella beklaagde zich vandaag al dat als ze naar binnen ging mensen zag nietsen en anderen niets anders doen dan een wasje draaien. Dat vond ik al zo'n aparte benaming van kleren met de hand wassen. Nu klinkt het wat logischer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:03 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die wasmachine zou nog wel eens kunnen.
Er hangen telkens tig-dingen aan de drooglijn, maar je ziet ze vrijwel nooit dit alles wassen.
Om met de hand dagelijks zoveel was te hebben, zouden we toch minimaal elke iemand een uurtje of twee moeten zien zitten wassen in de waskuip.
Heel Nederlandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef Itisbangin het volgende:
Die boilerkamer met douche. Dat kan echt niet. Wie proberen ze voor de gek te houden?
o.a. Jou natuurlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef Itisbangin het volgende:
Die boilerkamer met douche. Dat kan echt niet. Wie proberen ze voor de gek te houden?
Dat lijkt me logisch bij een begrafenisplechtigheid jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
Utopia's Andrea herdenkt stiefdochter
[..]
bron
Zal de massage met happy end zijn trouwens?
We zullen het weten ook dat die verslaggever nauwe banden heeft met de Zweeffamilie..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
bron
Dat zou wel erg zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef Itisbangin het volgende:
Als je kickt op bidden wel ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |