Was een garpquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:06 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Of daar mag ik niet om lachen natuurlijk......wat erg.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:07 schreef BB-King het volgende:
Etenstijd, oftewel weer kans op ruzie!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef notturna het volgende:
Eerst eten en als ze terugkomen is de kas weggewaaid.
Te laat er is al in het zeil gesneden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef houdjemond het volgende:
Ze snappen het echt niet he.. draai dat zeil nou eens
Kan niet meer, het is inmddels verknipt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef houdjemond het volgende:
Neeeeeequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Te laat er is al in het zeil gesneden.
Nee, 1 keer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef Kriebelhoest het volgende:
Vreten ze nou 3x per dag warm voer?
Jazeker, want het brood wordt steeds gejat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef Kriebelhoest het volgende:
Vreten ze nou 3x per dag warm voer?
Genoeg voor iedereen. Niet genoeg voor iedereen + 1.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef Steinerized het volgende:
"Er is genoeg voor iedereen"
Maar als er over is en Emil steekt z'n hand op dan ontstaat er weer mot
Te laat, het is al afgesneden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef houdjemond het volgende:
Jaaaaa ideetje van Hakim. De kneus.quote:
Schnapje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef mootie het volgende:
Manse wat rochelen en spugen mogen wat mij betreft standrechtelijk geëxecuteerd worden. Zo ontzettend smerig.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef Tayu het volgende:
Oh "mjammie", Macaroni, wat ziet dat er weer heerlijk uit!![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop het zo!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef notturna het volgende:
Eerst eten en als ze terugkomen is de kas weggewaaid.
Arme Harold verlangt weer naar shoarma.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef Tayu het volgende:
Oh "mjammie", Macaroni, wat ziet dat er weer heerlijk uit!![]()
[ afbeelding ]
Harold heeft liever een kapsalon volgens mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
en Lot gaat zo weer pannenkoeken bakken. Het verbaast me niets als er geen eieren ook meer zijn morgen.
Daar staan ze nooit bij stil. Hahahaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
en Lot gaat zo weer pannenkoeken bakken. Het verbaast me niets als er geen eieren ook meer zijn morgen.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef Steinerized het volgende:
"Er is genoeg voor iedereen"
Maar als er over is en Emil steekt z'n hand op dan ontstaat er weer mot
Ow, okquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Was een garp
Heb nog nooit een voet gezet in Groningen
Ze hebben vanochtend al een halve kerkdienst gehouden.quote:
ze hebben de zender onderste bovenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:12 schreef Injetta het volgende:
WTF wat een lawaai. Dat gekletter op de borden is tien keer zo hard als het praten.....
Ik ga niet naar een gebied toe waar kans is op aardbevingenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ow, ok![]()
Intussen in Trutopia zijn ze aan het eten...weer.
omdat ze keihard werkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:13 schreef Dottey het volgende:
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet zo goed waarom er overdag warm gegeten moet worden...
das voor volgende week als ze zelf kaas makenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou mac and cheese hebben gemaakt
Onzin, je mot bidden voor macaroni.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:13 schreef BB-King het volgende:
Ze hebben vanochtend al een halve kerkdienst gehouden.
nee voor bruine bonen moet je bidden toch ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin, je mot bidden voor macaroni.
Hoeft alleen niet bij brune bon'nquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin, je mot bidden voor macaroni.
Fixedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin, je mot bidden voor macaroni. bruine bonen
Bartje niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee voor bruine bonen moet je bidden toch ?
Mag niet meer denk ik, het is de eo niet..zei Billy netquote:
Die weet hoe het gemaakt is.quote:
ik heb nog geen problemen gehad, geen enkel moment op de dag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:16 schreef Dottey het volgende:
Hoeveel personen zouden er nu streamen overdag?
Het is namelijk al de vierde keer in korte tijd dat ik "Door grote belangstelling voor de livestream is het niet mogelijk deze te bekijken."
Ik mag toch wel aannemen dat ze er nog wel wat aan gaan doen als "heel"Nederland zal gaan streamen
Die gaat straks zijn nieuwe apparatuur van de Hornbach op de kas uittesten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Paul is opvallend stil heeft zich niet bemoeit met die kas dernet
En hij staat (nog) Ik zie een verbandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
mooi juist als het niet goed is gaat paul tegen hakin te keerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heel FOK!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:16 schreef Dottey het volgende:
Hoeveel personen zouden er nu streamen overdag?
Het is namelijk al de vierde keer in korte tijd dat ik "Door grote belangstelling voor de livestream is het niet mogelijk deze te bekijken."
Ik mag toch wel aannemen dat ze er nog wel wat aan gaan doen als "heel"Nederland zal gaan streamen
Die kop van Harold geweldig het geluk straalt ervanafquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef BB-King het volgende:
Is Harold aan het bidden voor een bord shoarma?
20 euroquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:21 schreef Capaja het volgende:
zijn de dekens geleverd ? en hoe duur was dat dan ?
Ze wilde gisteren ook geen aardappelen eten, misschien eet ze koolhydraat arm? ( ik roep maar wat )quote:
Die waren ¤20quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:21 schreef Capaja het volgende:
zijn de dekens geleverd ? en hoe duur was dat dan ?
niemand komt gewoon uit haar huidquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Spooky4u het volgende:
Schakel net in, maar wie heeft zijn kwakje op Billies gezicht gegooid?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Spooky4u het volgende:
Grote smurf, aangezien zij smurfin isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Spooky4u het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Spooky4u het volgende:
Tot nu toe was bij haar alleen een spraakstoornis bekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |