Hebben wij ook thuis, een Croozerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef the_critic het volgende:
het eerste luiertje dat ik verschoonde... ging er meteen een plassertje alle kanten op en was mijn hele arm nat(daarna gelukkig niet meer gebeurd, maar was "bijzonder" memorable moment)
Wil zelf zo een fietskar achter de fiets als zoontje zelfstandig kan zitten.. (keer gezien ook, bij Gesink op Twitter)
Ik vergeet nooit meer dat mijn chef vertelde dat hij ook helemaal ondergekotst en gepist was tijdens het luierverschonen. En dat dat hem niet uitmaakte, want de lach op het gezichtje van zijn dochter deed 'm alles weer vergeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef the_critic het volgende:
het eerste luiertje dat ik verschoonde... ging er meteen een plassertje alle kanten op en was mijn hele arm nat(daarna gelukkig niet meer gebeurd, maar was "bijzonder" memorable moment)
Wil zelf zo een fietskar achter de fiets als zoontje zelfstandig kan zitten.. (keer gezien ook, bij Gesink op Twitter)
Vast beginnen met de eerste HGH en testosteron en zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:39 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, op deze foto is ze net zo knap als d'r vader...quote:
Haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, op deze foto is ze net zo knap als d'r vader...
Maar wel vertederend, deze laat ik aan m'n meisje zien, wedden dat ze dan zo om is... Zo'n lieve zorgzame papa!
Gefeliciteerd ouwe schurk![]()
Met Nicole ook alles goed gegaan?
Mooi dat alles goed gaat! Mijn vriendin liep 3 dagen na de keizersnee het ziekenhuis weer uit, had de verpleging ook niet vaak meegemaakt, fitheid scheelt inderdaad een stukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Haha.
Man, wat zijn ze lelijk als ze eruit komen. Trekt snel bij gelukkig't eerste wat ik dacht was: "Ik hoor haar het mooiste kind ooit te vinden. Dat vind ik niet. Wat nu.". Maar gelukkig had Nicole dat ook. Na een uur zien ze er al 10x beter uit.
Nicole gaat goed, moe, maar denk dat ze snel opknapt. Fitte dame, dat scheelt 1000%.
Ja precies, Als je dan te slap bent voor een dubbel moet je niet met zo'n wannebecrankstel gaan rijden en gewoon een triple kopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef kaasplankje het volgende:
Ja beetje jammer van die compact idd muzas.
vind het ook niks , een mix van klassiek en modern werkt hier niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef muzas het volgende:
Ik zal ongetwijfeld het historisch besef van een beschuitje hebben en de smaak van een sbs6-producent.... Maar ik vind 'm niet zo veel aan eigenlijk...
dat kan goed, die FM was daar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:59 schreef keesfietst het volgende:
Stond dat ding niet op de Zesdaagse?
Voor iemand met een Trek met Shitmanco heb ik wel smaak he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou ´m warm in de collectie verwelkomen. Prachtig diep nachtblauwe staal ros. Ik zou er alleen wel een full carbon vork in zetten met ahead stuurpen, dan is ze nog redelijk licht ook.
Ongeveer 7000.- Mja de wielen zijn al bijna de helft.
Gefeliciteerd trotse vader! Ziet er gezond uit en hopelijk is moeders ook weer gauw oben der Jan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:39 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de kenners is dat echt het orgastische summum! En eigenlijk zou ik hem best willen hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef muzas het volgende:
Ik zal ongetwijfeld het historisch besef van een beschuitje hebben en de smaak van een sbs6-producent.... Maar ik vind 'm niet zo veel aan eigenlijk...
Kaasplankje, zin in een soort van 3 daagse in het Noorden?quote:
ik rij nu door de regen heen en heb niet zo'n zin meerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:19 schreef No-P het volgende:
Van harte oksel!
Zit nu lekker in Egmond. Straks kijken bij EPE en morgen zelf de HM. Dit jaar biet ingeschreven voor de strandrace. Vind t nu eigenlijk wel jammer.
]quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik rij nu door de regen heen en heb niet zo'n zin meer
Regen maakt het juist extra heroïsch, jonguh!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Cool , welk startvak. Ik ga bij de strandopgang staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die Kleine Hein staat in de agenda, verder heb ik niet zoon goesting an een koersdriedaagse geloof ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kaasplankje, zin in een soort van 3 daagse in het Noorden?
Zaterdag 19 april: Omloop door het land van Kleine Hein (Emmen)
Zondag 20 april: 33e Knoop van Noordwolde
Maandag 21 april (2e paasdag): Ronde van Ureterp
Je kan bij ons wel pitten, neem je je vrouwtje mee gezellig voor mijn verzorgster en hebben we een masseuse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:35 schreef muzas het volgende:
.... als je langer dan 3 uur op de fiets zit. dus heb er nog niet veel last van gehad.
Zijn twee boutjes, al eens naar gekeken. Pen er uit gehaald, schoongemaakt en met carbon montagepasta weer teruggezet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:43 schreef Oksel het volgende:
Dat veroorzaakt geen tikken. Tikken kan ook in zadelpen zitten, check eens of dat boutje goed vastzit.
Ja en ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:53 schreef keesfietst het volgende:
Standaard Shimano/Giant wielen zeker? Ken meerdere mensen waarbij die velgen gescheurd zijn bij de spaken.
Als je uit je zadel komt, tikt het dan nog steeds? Dat is dé manier om uit te sluiten dat het uit je zadel/pen komt.
Wat staat er nou op die velg muzas? Made in Chi...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef muzas het volgende:
Mijn fiets eens wat nader bekeken en toen viel me dit op;
[ afbeelding ]
Héele kleine haarscheurtjes lijken het net. Op verschillende plekken langs de velg (altijd om/bij een spaak). De een wat duidelijker dan de ander. Mijn voorwiel heeft dit niet.
Is dit stuk? Of normaal?
Kan dit dan die eerder genoemde tik opleveren?
En zo ja, valt dit dan onder de garantie? Fiets is een half jaar. En de verkoper verzekerde me (mondeling) dat deze wielen me prima zouden houden, ook op klinkers.
...nook helikopters boven bagdad.quote:
Thanks!quote:
Ah, je stond bij castricum?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:53 schreef keesfietst het volgende:
Standaard Shimano/Giant wielen zeker? Ken meerdere mensen waarbij die velgen gescheurd zijn bij de spaken.
Als je uit je zadel komt, tikt het dan nog steeds? Dat is dé manier om uit te sluiten dat het uit je zadel/pen komt.
Ben even wezen kijken bij EPE, zag kano nog rennen maar te laat door dat hij het was om te roepen. Was lekker weer!
[ afbeelding ]
Vos (1e bij de vrouwen, 31e algemeen)
[ afbeelding ]
Langeveld en Rood (1e en 2e algemeen/mannen)
Mwah, uur in de regen/wind staan wachten tot de start is gewoon kut.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Regen maakt het juist extra heroïsch, jonguh!
Te laat, maar ik stond bij recreatief/cyclosportief.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef No-P het volgende:
[..]
Cool , welk startvak. Ik ga bij de strandopgang staan.
Heb ik ook met mijn fulcrum racing 5. Rij er ondertussen gewoon op door, nog geen gekke dingen gebeurd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Héele kleine haarscheurtjes lijken het net. Op verschillende plekken langs de velg (altijd om/bij een spaak). De een wat duidelijker dan de ander. Mijn voorwiel heeft dit niet.
Is dit stuk? Of normaal?
En zo ja, valt dit dan onder de garantie? Fiets is een half jaar. En de verkoper verzekerde me (mondeling) dat deze wielen me prima zouden houden, ook op klinkers.
Ja zeg, ben kapot. Ga je hier over zeurenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:24 schreef muzas het volgende:
Leuk verslag!
[..]
Als je meer stijl wil, moet je de volgende keer in je smoking gaan
't was naast het water, dus zijn ervaring met kanoën zal wel geholpen hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:59 schreef Patroon het volgende:
Heeft Kano sneller gefietst dan MarcoD?
Misschien heeft hij lek gereden. En als je achteraan rijd heb je sowieso meer prutsers waar je langs moet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:59 schreef Patroon het volgende:
Heeft Kano sneller gefietst dan MarcoD?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:47 schreef Patroon het volgende:
Let maar op, als ik er moet staan sta ik er.langs de kant staan?! Fietsen moet je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
everyone's a critic...
even you ! !
Vriend van me reed niet al te snel, die stond in de file bij de afdaling van castricumquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef MarcoD het volgende:
Ja kano heeft sneller gereden als mij, ik was vrij laat met het ophalen van stuurbordje etc en daarna als een vd laatste in het startvak aangesloten (er stonden dus zo'n 1500 mensen tussen mij en kano in).
De 2 uur na de start alleen maar mensen ingehaald, verder kut strand en misschien moet ik ook maar een keer een uur van te voren het start vak in gaan.
Positief puntje bij dit uitgebreide verslag is dat ik 5u 20 heb getraind vandaag, de kop is eraf dus van dit fietsjaar!
Dat had ik vorig jaar. Ben je de hele weg bezig om te slalommen en bij de strand-op/afgangen is het zand helemaal naar de klote en sta je in de file.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef MarcoD het volgende:
Ja kano heeft sneller gereden als mij, ik was vrij laat met het ophalen van stuurbordje etc en daarna als een vd laatste in het startvak aangesloten (er stonden dus zo'n 1500 mensen tussen mij en kano in).
De 2 uur na de start alleen maar mensen ingehaald, verder kut strand en misschien moet ik ook maar een keer een uur van te voren het start vak in gaan.
Positief puntje bij dit uitgebreide verslag is dat ik 5u 20 heb getraind vandaag, de kop is eraf dus van dit fietsjaar!
Ik houd het gewoon op Limburg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen ga ik ff lekker Zeeland onveilig maken.
Heb ik ook 2 keer gehad met mijn wielen. 2 keer onder garantie vervangen. 1ste keer was binnen een jaar. 2de keer duurde het 1,5 jaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit stuk? Of normaal?
Dat klinkt hoopvolquote:Op zondag 12 januari 2014 01:46 schreef janatwork het volgende:
[..]
Heb ik ook 2 keer gehad met mijn wielen. 2 keer onder garantie vervangen. 1ste keer was binnen een jaar. 2de keer duurde het 1,5 jaar.
Ik zit nu aan een patatje met...quote:Op zondag 12 januari 2014 02:01 schreef janatwork het volgende:
[..]
Ach, goedkope wielen + wat overgewicht = kapot. Doe je niets aan.
En chef stuurlint toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ja en die tik zou ik er ook wel uitkrijgen. Toen ik bij de FM werkte stond ik bekend als "Chef Kraak".
Mooi verslag kanoboy.
Ik heb dezelfde velgen, maar die van mij hebben het probleem niet. Ook hebben we de fiets ongeveer even lang en evenveel kilometers erop gemaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit stuk? Of normaal?
Ok.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde velgen, maar die van mij hebben het probleem niet. Ook hebben we de fiets ongeveer even lang en evenveel kilometers erop gemaakt.
In Strava kan je gewoon bij analysis een stukje selecteren. Dan zie je rechtsboven de tijd, gemiddelde hr etc. over het geselecteerde stuk.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe kan ik van een gedeelte van een rit de gemiddelde hartslag bepalen?
Huh? Ik kom er niet uit. Ik ben geen premium member trouwens.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:16 schreef keesfietst het volgende:
[..]
In Strava kan je gewoon bij analysis een stukje selecteren. Dan zie je rechtsboven de tijd, gemiddelde hr etc. over het geselecteerde stuk.
kan zonder premiumquote:Op zondag 12 januari 2014 12:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh? Ik kom er niet uit. Ik ben geen premium member trouwens.
Dat van mij staat allemaal in de opslag nu...quote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben lekker bezig met bestek kopen, vehuizdozen inpakken en de berging uitzoeken
1 2 | http://www.youtube.com/watch?v=wlWCLulfJRo#t=56 Link ff kopieren in een nieuw tabblad |
Hoe kan je bij dit weer nou zeuren over de temp? Geen moment koud gehad. Mooie rit van 3uquote:Op zondag 12 januari 2014 13:37 schreef LethalP het volgende:
Heerlijk zonnetje net!
Wel wat jammer van de temperatuur maar dat mocht de pret niet drukken.
Weinig troep op de weg dus zonder modderfiets thuis =)
Sorry hoor. Misschien omdat we allebei in dat FOK! gebeuren zitten?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:49 schreef Patroon het volgende:
Ik krijg een kudo van iemand die mij niet volgt terwijl mijn profiel is afgeschermd. Hoe kan dat?
Tsja, het is ook maar alleen op de site afgeschermd, want als iemand de link naar je activity heeft kan iedereen het evengoed zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:49 schreef Patroon het volgende:
Ik krijg een kudo van iemand die mij niet volgt terwijl mijn profiel is afgeschermd. Hoe kan dat?
Hehe, geeft natuurlijk niet, maar vroeg me af hoe dat komt. Volgens mij zit ik niet in die fok ploeg. Wist niet dat jij het was, zal je ff volgenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Sorry hoor. Misschien omdat we allebei in dat FOK! gebeuren zitten?
Prima zeem idd! Bij broeken merk je dat echt. Duurder is gewoon beter.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:08 schreef poiuytr het volgende:
Gisteren Castelli broek met Kiss3 zeem binnen gekregen, vandaag er ongeveer 2,5 uur mee gefietst en wat een verschil met al mijn andere broeken die hoogstens 50¤ kosten.
Volgens mij wel, want ik zat in dat fok! team te kijken naar wie wat gefietst had... en daar zag ik je...quote:Op zondag 12 januari 2014 16:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hehe, geeft natuurlijk niet, maar vroeg me af hoe dat komt. Volgens mij zit ik niet in die fok ploeg. Wist niet dat jij het was, zal je ff volgen
Was ook rammend druk op de weg.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:14 schreef Patroon het volgende:
Zonnetje schijnt eens en gelijk allemaal nieuwe users in het topic.
Het is watquote:Op zondag 12 januari 2014 16:14 schreef Patroon het volgende:
Zonnetje schijnt eens en gelijk allemaal nieuwe users in het topic.
Ik kwam geen mens tegen behalve wat wandelaars in Zeeland vandaag. Maar wel Dop gemeet! Hij lijkt in het echt groter dan zijn avater.quote:
Ik vind die kleuren wel mooi hoor. Er moet alleen Campa op natuurlijk en een wit zadel en stuurlint.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:32 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto is het nog best wel een toffe fiets eik. Misschien is dit een geval: 'zo lelijk dat het weer mooi is'. Of gewoon nog even wennen..
Je kan ook fietsen omdat je dat leuk vindt. Hoef je geen stress voor te hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:28 schreef Oksel het volgende:
In je eentje 150km, met deze temperaturen. Netjes, respect. Is je relatie zo slecht tegenwoordig?![]()
Pas rondje van 2 uur alleen gedaan. Vind ik de max. voor wat ik alleen wil fietsen. Geen zak aan. Heb geen stress of weetikveel wat dat ik m'n hoofd leeg moet fietsen ofzo.
Dit.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef muzas het volgende:
Ze hadden dat celeste weg moeten laten en ook in belkin-groen moeten spuiten. Of andersom. Maar dit is echt afzichtelijk.
Liquigas heeft ook ooit zo'n gekleurde bianchi gehad toch?
Wilde net zeggen. Ik fiets 99% van de tijd alleen. Vind het heerlijk. Gebeurt genoeg om je heen zo op de weg.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je kan ook fietsen omdat je dat leuk vindt. Hoef je geen stress voor te hebben.
Barloworld had deze:quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef muzas het volgende:
Ze hadden dat celeste weg moeten laten en ook in belkin-groen moeten spuiten. Of andersom. Maar dit is echt afzichtelijk.
Liquigas heeft ook ooit zo'n gekleurde bianchi gehad toch?
Ik ook. Sterker nog, ik vind het alleen vaak leuker. Natuurlijk is het gezellig met een groepje, maar de organisatorische rompeslomp er omheen vind ik irritant. Als ik wil fietsen ga ik fietsen, als ik er geen zin in heb ga ik niet. Of een uur later. En dat kan met een groep niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Ik fiets 99% van de tijd alleen. Vind het heerlijk. Gebeurt genoeg om je heen zo op de weg.
Ja, kan. Maar ik vind fietsen niet leuk dan denk ik, maar de interactie er om heen, stukje presteren of dood gaan, stukje ouwehoeren en elkaar uit de wind houden.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je kan ook fietsen omdat je dat leuk vindt. Hoef je geen stress voor te hebben.
Dat denk ik ja. Kijk fietsen zelf verveeld snel. Maar het gevoel dat je lichamelijk lekker bezig bent, goed cadans en merken dat je hartslag steeds lager wordt bij dezelfde inspanning is heerlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:44 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, kan. Maar ik vind fietsen niet leuk dan denk ik, maar de interactie er om heen, stukje presteren of dood gaan, stukje ouwehoeren en elkaar uit de wind houden.
Vanaf R'da,m? Dat is een beste ronde!quote:Op zondag 12 januari 2014 17:45 schreef kaasplankje het volgende:
Er was nog rondje Markermeer waar veel jongens die ik ken ook aan mee deden. Maar als ik daar ook allemaal heen ga zie ik mevrouw kaas helemaal niet meer. Daarom vertrek ik s'winters van huis op de fiets. Volgende week ga ik weer met Ahoy mee, de WV alhier, maar die doen een rondje van 100km en vandaag wilde ik verder.
Nee vanaf Hoorn, 140km.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanaf R'da,m? Dat is een beste ronde!
Mountainbiken is dan wel een stukje toffer alleen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Kijk fietsen zelf verveeld snel. Maar het gevoel dat je lichamelijk lekker bezig bent, goed cadans en merken dat je hartslag steeds lager wordt bij dezelfde inspanning is heerlijk.
Maar met een ploeg fietsen is ook mooi. Vandaag met 5 man van de ploeg getraind. Maakt een duurrit wel wat makkelijker. Onze ploeg heeft zo'n whatsapp groep dus afspraak zo gemaakt.
https://twitter.com/ReinierHonig/status/422394848620990464quote:Op zondag 12 januari 2014 17:32 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto is het nog best wel een toffe fiets eik. Misschien is dit een geval: 'zo lelijk dat het weer mooi is'. Of gewoon nog even wennen..
Laurens ten Dam hequote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef kanovinnie het volgende:
We zagen gister onderweg naar Egmond nog iemand van de Belkin ploeg denk ik, Moet haast wel, want hij had zo'n helm, outfit en fiets. 't kan terpstra niet zijn, die zit in Spanje, Jetse bol ook en Rick Flens was het niet volgens 1 van mijn vrienden (die ging een tijdje met de zus van volgens mij). Iemand nog enig idee?
Nee, kan ook niet. Die zat in mijn wielquote:
Was vlakbij mijn woonplaatsquote:Op zondag 12 januari 2014 18:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Of zat hij op een racefiets? Want Ltd deed zelf mee.
Die tweet is van vandaag? Was gister dat ik diegene zag. En met zo'n "gladde" helm zegmaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef keesfietst het volgende:
Robert Wagner? Die deed ook mee en heeft vandaag ook nog in N-H getraind: https://twitter.com/Rober(...)752266076160/photo/1
de kalmte bij mij bedoel je?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef MarcoD het volgende:
Wat een contrast als ik zo de drukte bij jou vergelijk met de drukte toen ik daar stond..
Sjonnie snaptquote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
https://twitter.com/ReinierHonig/status/422394848620990464
Vergeet niet dat je ook weer omhoog moet trekken.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
Fietsen is ook niet voor academici, je duwt eerst je linkervoet naar beneden en dan je rechter. Enzovoorts. Niet ouwehoeren maar rijje.
Eens!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
Noem maar es 1 renner met zulke goddelijke benen als Sjonnie, zelfs onder het bloed zijn ze nog mooi.
Korte zit is mooi ja!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
Er zijn ook weinig coureurs in 't pak die net zo mooi als Sjonnie op de fiets zitten.
ghehe.. zei jij niet paar maandjes terug, dat jou dat niet zou overkomen?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef Oksel het volgende:
Ik heb lekker niet gefietst, en niet geslapen. Want huilend kindje, want honger. Man, ik was om uurtje of 3 écht chagarijnig..Nu maar slapen. Mijn km's komen nog wel.
Dacht dat sint en piet al weg warenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef MCH het volgende:
Flink gestrooid vanavond in mijn woonplaats.
ppfff Jalours!!!!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:13 schreef SuperWeber het volgende:
De jongste hier van 3 maanden die slaapt gewoon van 8 tot 8...
In eerste instantie wilde ik hem zo'n harde dreun verkopen zodat hij direct KO weer verder zou gaan slapen, maar dan zien de buren zijn blauwe plekken en dan krijg ik de kinderbescherming oid op mijn dak.quote:
Dus als je niks vraagt, worden het wielrenners, als je ze gaat betuttelen worden het voetballers.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
Om zijn kind gerust te stellen? Als ze huilen van pijn als er niet iemand in de kamer is hebben ze ook echt pijn.
Moet je maar eens opletten, als een kind valt/zich stoot oid en iemand vraagt "gaat het?" dan zie je ze eerst denken, dan huilen omdat ze het dan pas bedenken/realiseren. Als ze meteen huilen hebben ze dus echt pijn. En als je niets vraagt, maar zegt, hup, opstaan en doorspelen, dan doen ze dat vaak.
En dit. Beetje spartaans is niet erg.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Net als met eten, als je ze het idee geeft dat groente optioneel is, worden het zeikerds met eten. Bij ons lepelen ze de spruiten gewoon naar binnen. De ballet-puber probeert soms te doen alsof hij het niet lekker vindt, maar die onzin onderdrukken we gewoon, hij eet het al sinds hij kan kruipen namelijk![]()
En vanavond hebben ze kippelever met uien op het bord. Alleen papa niet, want die is vroeger door z'n ouders verpest op dit punt, dus ik lust dat niet
Heb niks gekregen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef Oksel het volgende:
Patroon is in de Whatsapp helemaal blij en trots als ik hem foto's stuur! Dus dat stoer doen hier hoeven jullie echt niet te geloven!
Heeft Patroon wel meteen iets unieks, de eerste donkere in Fryslan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef kaasplankje het volgende:
Neem dan een Afrikaantje dan kan ie zijn eigen fiets stelen.
/okselmodus
Dat is wel erg leluk ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:17 schreef keesfietst het volgende:
Vind dat pakje van Rabo Development niet om aan te gluren. Sowieso, een foto op een shirt
[ afbeelding ]
Die van Giant-Shimano is wel mooi ja.
Nu jij nogquote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef Oksel het volgende:
PPs. Mijn chick is straks weer keurig strak. Overal. No problem.
Gewoon uitleggen dat een kat nagels heft, en dat die bij de geboorte dus wel even in de doorgang worden gezet als je het het beest eruitperst. Wil ze vast geen katten meer barenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:44 schreef Tommeke het volgende:
Mijn chick wil geen kids. Voorlopig niet.
Ze wil nog wel een kat. Wil ik niet
Jij bent in ieder geval geen racist (meer). Ik vind het écht een heel mooi gebaar dat je je begint te verzoenen met de Marokkanen waar je voorheen altijd zo'n hekel aan had, door je kind zo'n mooie symbolische naam te geven!!!quote:
quote:Layla
Layla is een Arabische meisjesnaam. Het betekent `donkere schoonheid`. Extra info: Waar word het gebruikt? De naam Layla wordt voornamelijk gebruikt in Moslim landen. Wat zegt men in andere landen? Leila (In Moslim landen en in Engelstalige landen)
Gevonden op http://babybytes.nl/namen/meisjes/Layla
Heb m al geblock, geen kwijlende baby's meer op mijn tijdlijn. Jammer dat ik daardoor nu geen foto's van die Milf meer voorbij zie komen maarja, dat moeten we dan maar op de koop toe nemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Tommeke het volgende:
Gvd. M'n Facebook vol met babyfotos nu
Voeg je zijn vriendin toch toe?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Heb m al geblock, geen kwijlende baby's meer op mijn tijdlijn. Jammer dat ik daardoor nu geen foto's van die Milf meer voorbij zie komen maarja, dat moeten we dan maar op de koop toe nemen.
En wat voor pics zal die nu posten denk je.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voeg je zijn vriendin toch toe?
Ja, ontmoette haar pas. Moet grote zaak zijn, maar had er nooit van gehoord. Vond ze niet leuk.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:59 schreef poiuytr het volgende:
http://www.fiets.nl/2014/01/13/eerste-castelli-conceptstore/
Wellicht ook leuk voor Oksel, jij woont toch ook in het oosten van het land?
Toch maar nieuwe winterwielen denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef keesfietst het volgende:
Verdulleme, weer een spaak geknapt zie ik net. Is de vierde al in een half jaar tijd. Wielen hebben met bijna 30k hun beste tijd ook wel gehad, velgranden zijn flink ingesleten en ben bang dat ik 'm nu moeilijk recht ga krijgen.
Wat zouden jullie doen? Nieuw setje winterwielen kopen voor weinig (FR7?) of met m'n FR3 gaan rijden?
Scary, je wil wel niet dat ik haar naam noem, maar m'n dieet theorie spreek je niet tegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:58 schreef Patroon het volgende:
Ik vind het serieus eng als mijn vriendin zwanger wordt...ik hou niet zo van uitgelubberde vrouwen![]()
Gewoon lekker met je fr3's gaan rijden ?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef keesfietst het volgende:
Wat zouden jullie doen? Nieuw setje winterwielen kopen voor weinig (FR7?) of met m'n FR3 gaan rijden?
Wacht maar tot die eierstokken beginnen te rammelen...quote:Op maandag 13 januari 2014 15:44 schreef Tommeke het volgende:
Mijn chick wil geen kids. Voorlopig niet.
Ze wil nog wel een kat. Wil ik niet
inderdaad , wacht maar tot vriendinnen en/of zussen kindertjes krijgen, dan vind ze zichzelf in eens te oud, en wil ze liever gisteren als vandaag moeder worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wacht maar tot die eierstokken beginnen te rammelen...
Hmmm shit, de zus van mijn vriendin is zwangerquote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef dop het volgende:
[..]
inderdaad , wacht maar tot vriendinnen en/of zussen kindertjes krijgen, dan vind ze zichzelf in eens te oud, en wil ze liever gisteren als vandaag moeder worden.
komt Tommeke thuis van zijn krantenwijk, en word hij gelijk besprongen.
"Schat ik ovuleer nu , eten komt straks wel nu eerst laten zien dat je een man ben"
waar heeft die man het over ?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:12 schreef Gripper het volgende:
Wat zie ik nou ineens voor bebrilde held voorbij komen in een groen Rotterdam shirtje in de nieuwe Philips reclame![]()
Gaaf zeg!!!
Cool! Castelli is de bom!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:59 schreef poiuytr het volgende:
http://www.fiets.nl/2014/01/13/eerste-castelli-conceptstore/
Wellicht ook leuk voor Oksel, jij woont toch ook in het oosten van het land?
Hehehehehequote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Gewoon uitleggen dat een kat nagels heft, en dat die bij de geboorte dus wel even in de doorgang worden gezet als je het het beest eruitperst. Wil ze vast geen katten meer baren
Die vrouwen steken elkaar aan. M'n chick mag bij deze niet meer op training zijn als jouw chick daar isquote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hmmm shit, de zus van mijn vriendin is zwanger
Huh was tie op TV?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:12 schreef Gripper het volgende:
Wat zie ik nou ineens voor bebrilde held voorbij komen in een groen Rotterdam shirtje in de nieuwe Philips reclame![]()
Gaaf zeg!!!
Hebben mooie kleding jaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Cool! Castelli is de bom!
Anderzijds, waar ik werk hebben we ook wel bijna alles van Castelli hangen.
Vandaag nog een setje Diluvio overschoenen gescoord. Super soignee!
Tof!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef kaasplankje het volgende:
Nou toch zoon 2 seconden vol in beeld voor een heel nacht draaien.
gofedome , ben ik gisteren vergeten een handtekening te vragenquote:
Hehe, ik heb zo lopen schelden op die reclame dat ik er verder niet meer naar gekeken heb, en jou dus helemaal heb gemistquote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef kaasplankje het volgende:
Nou toch zoon 2 seconden vol in beeld voor een heel nacht draaien.
Gaaf zeg!quote:
Dat is balen zeg en als ik een beetje de dienstregeling bekijk in die hoek van België ben je sowieso lang onderweg terwijl je maar een relatief korte afstand reist.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren nog een stuk van de Vennbahn 200 aangepast. Op de terugweg ging het even mis. Ik had in Waimes zitten twijfelen of ik in het donker via de Baraque Michel wilde terugfietsen maar toch maar besloten in Trois Ponts de trein te pakken. Op tijd op het station, sta te wachten onder een lamp. Komt de trein aan. Voordat ik bij een goede plek ben voor de fiets fluit de conducteur al en de trein rijdt weg, de volgende trein ging pas twee uur later. Dus maar naar Spa gefietst via de Rosier en daar de trein gepakt,dat station is wat beter verlicht en uiteindelijk pas om 11 uur 's avonds thuis. Vanavond maar eens een mailtje aan de NMBS sturen. Komt vaker voor dat een conducteur een fietser niet ziet maar nog nooit met zo'n gevolgen.
quote:
Da's inderdaad geen rappe verbinding, enkelspoor en een bochtig traject.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is balen zeg en als ik een beetje de dienstregeling bekijk in die hoek van België ben je sowieso lang onderweg terwijl je maar een relatief korte afstand reist.
Je moet eens in de Ariége in Frankrijk gaan fietsen Cap dat is echt fraai qua dorpjes en natuur.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vond het wel typisch, toen ik een jaar of twee drie terug het (oude, smerige) boemeltje van Maastricht naar Luik pakte (rijdt die eigenljk nog Ivo, of is die vervangen door iets moderners?), zodra je over de grens naar Belgie bent zien de dorpjes gelijk een stuk havelozer en armoediger, je kan zien dat het niet de rijkste streek van Belgie is.
zeker een van de mooiste gebieden van Frankrijk , maar de Drôme is ook een aanrader en net iets vlakker voor de vakantie fietserquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet eens in de Ariége in Frankrijk gaan fietsen Cap dat is echt fraai qua dorpjes en natuur.
Ik heb een tas waar met enige moeite 1 biba, 2 lichters, Patroon (zo'n ding, niet de fok!ker), en een multitooltje in zit.. en die is echt al afzichtelijk groot. Lelijk ding ook van het merk Vaude.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:02 schreef LethalP het volgende:
2 biba's, lichters en een multitool in past. Verder evt nog een kettingpons + quicklink
http://www.giant-bicycles(...)ix.ultra/1728/48921/quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:02 schreef LethalP het volgende:
Heeft een van jullie soigneurs wellicht een tip voor een klein zadeltasje waar 2 biba's, lichters en een multitool in past. Verder evt nog een kettingpons + quicklink maar meer opsmuk hoeft er niet in.
Zonder teveel frotten uiteraard want in mn huidige zadeltasje past het nét niet.
En ja, ik weet dat een zadeltasje niet soignee is.
Dat zijn mijn triple crankstel en ongeschoren benen ook niet![]()
Mooie platen dop, tis niet heel hoog daar hé? Tot 1500m ongeveer?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:38 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
met de mannen in de Haute Ariege
[ afbeelding ]
als je kan klimmen is het prachtig fietsen maar ook heel mooi wandelgebied
de hoogste coll in de tour van vorig jaar ligt in de Ariege (col du pailheres)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooie platen dop, tis niet heel hoog daar hé? Tot 1500m ongeveer?
http://www.rose.nl/artikel/xtreme-mini-mouth-zadeltas/aid:24828quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:02 schreef LethalP het volgende:
Heeft een van jullie soigneurs wellicht een tip voor een klein zadeltasje waar 2 biba's, lichters en een multitool in past. Verder evt nog een kettingpons + quicklink maar meer opsmuk hoeft er niet in.
Zonder teveel frotten uiteraard want in mn huidige zadeltasje past het nét niet.
En ja, ik weet dat een zadeltasje niet soignee is.
Dat zijn mijn triple crankstel en ongeschoren benen ook niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |