Hebben wij ook thuis, een Croozerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef the_critic het volgende:
het eerste luiertje dat ik verschoonde... ging er meteen een plassertje alle kanten op en was mijn hele arm nat(daarna gelukkig niet meer gebeurd, maar was "bijzonder" memorable moment)
Wil zelf zo een fietskar achter de fiets als zoontje zelfstandig kan zitten.. (keer gezien ook, bij Gesink op Twitter)
Ik vergeet nooit meer dat mijn chef vertelde dat hij ook helemaal ondergekotst en gepist was tijdens het luierverschonen. En dat dat hem niet uitmaakte, want de lach op het gezichtje van zijn dochter deed 'm alles weer vergeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef the_critic het volgende:
het eerste luiertje dat ik verschoonde... ging er meteen een plassertje alle kanten op en was mijn hele arm nat(daarna gelukkig niet meer gebeurd, maar was "bijzonder" memorable moment)
Wil zelf zo een fietskar achter de fiets als zoontje zelfstandig kan zitten.. (keer gezien ook, bij Gesink op Twitter)
Vast beginnen met de eerste HGH en testosteron en zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:39 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, op deze foto is ze net zo knap als d'r vader...quote:
Haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, op deze foto is ze net zo knap als d'r vader...
Maar wel vertederend, deze laat ik aan m'n meisje zien, wedden dat ze dan zo om is... Zo'n lieve zorgzame papa!
Gefeliciteerd ouwe schurk![]()
Met Nicole ook alles goed gegaan?
Mooi dat alles goed gaat! Mijn vriendin liep 3 dagen na de keizersnee het ziekenhuis weer uit, had de verpleging ook niet vaak meegemaakt, fitheid scheelt inderdaad een stukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Haha.
Man, wat zijn ze lelijk als ze eruit komen. Trekt snel bij gelukkig't eerste wat ik dacht was: "Ik hoor haar het mooiste kind ooit te vinden. Dat vind ik niet. Wat nu.". Maar gelukkig had Nicole dat ook. Na een uur zien ze er al 10x beter uit.
Nicole gaat goed, moe, maar denk dat ze snel opknapt. Fitte dame, dat scheelt 1000%.
Ja precies, Als je dan te slap bent voor een dubbel moet je niet met zo'n wannebecrankstel gaan rijden en gewoon een triple kopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef kaasplankje het volgende:
Ja beetje jammer van die compact idd muzas.
vind het ook niks , een mix van klassiek en modern werkt hier niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef muzas het volgende:
Ik zal ongetwijfeld het historisch besef van een beschuitje hebben en de smaak van een sbs6-producent.... Maar ik vind 'm niet zo veel aan eigenlijk...
dat kan goed, die FM was daar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:59 schreef keesfietst het volgende:
Stond dat ding niet op de Zesdaagse?
Voor iemand met een Trek met Shitmanco heb ik wel smaak he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou ´m warm in de collectie verwelkomen. Prachtig diep nachtblauwe staal ros. Ik zou er alleen wel een full carbon vork in zetten met ahead stuurpen, dan is ze nog redelijk licht ook.
Ongeveer 7000.- Mja de wielen zijn al bijna de helft.
Gefeliciteerd trotse vader! Ziet er gezond uit en hopelijk is moeders ook weer gauw oben der Jan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:39 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de kenners is dat echt het orgastische summum! En eigenlijk zou ik hem best willen hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef muzas het volgende:
Ik zal ongetwijfeld het historisch besef van een beschuitje hebben en de smaak van een sbs6-producent.... Maar ik vind 'm niet zo veel aan eigenlijk...
Kaasplankje, zin in een soort van 3 daagse in het Noorden?quote:
ik rij nu door de regen heen en heb niet zo'n zin meerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:19 schreef No-P het volgende:
Van harte oksel!
Zit nu lekker in Egmond. Straks kijken bij EPE en morgen zelf de HM. Dit jaar biet ingeschreven voor de strandrace. Vind t nu eigenlijk wel jammer.
]quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik rij nu door de regen heen en heb niet zo'n zin meer
Regen maakt het juist extra heroïsch, jonguh!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Cool , welk startvak. Ik ga bij de strandopgang staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die Kleine Hein staat in de agenda, verder heb ik niet zoon goesting an een koersdriedaagse geloof ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kaasplankje, zin in een soort van 3 daagse in het Noorden?
Zaterdag 19 april: Omloop door het land van Kleine Hein (Emmen)
Zondag 20 april: 33e Knoop van Noordwolde
Maandag 21 april (2e paasdag): Ronde van Ureterp
Je kan bij ons wel pitten, neem je je vrouwtje mee gezellig voor mijn verzorgster en hebben we een masseuse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:35 schreef muzas het volgende:
.... als je langer dan 3 uur op de fiets zit. dus heb er nog niet veel last van gehad.
Zijn twee boutjes, al eens naar gekeken. Pen er uit gehaald, schoongemaakt en met carbon montagepasta weer teruggezet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:43 schreef Oksel het volgende:
Dat veroorzaakt geen tikken. Tikken kan ook in zadelpen zitten, check eens of dat boutje goed vastzit.
Ja en ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:53 schreef keesfietst het volgende:
Standaard Shimano/Giant wielen zeker? Ken meerdere mensen waarbij die velgen gescheurd zijn bij de spaken.
Als je uit je zadel komt, tikt het dan nog steeds? Dat is dé manier om uit te sluiten dat het uit je zadel/pen komt.
Wat staat er nou op die velg muzas? Made in Chi...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef muzas het volgende:
Mijn fiets eens wat nader bekeken en toen viel me dit op;
[ afbeelding ]
Héele kleine haarscheurtjes lijken het net. Op verschillende plekken langs de velg (altijd om/bij een spaak). De een wat duidelijker dan de ander. Mijn voorwiel heeft dit niet.
Is dit stuk? Of normaal?
Kan dit dan die eerder genoemde tik opleveren?
En zo ja, valt dit dan onder de garantie? Fiets is een half jaar. En de verkoper verzekerde me (mondeling) dat deze wielen me prima zouden houden, ook op klinkers.
...nook helikopters boven bagdad.quote:
Thanks!quote:
Ah, je stond bij castricum?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:53 schreef keesfietst het volgende:
Standaard Shimano/Giant wielen zeker? Ken meerdere mensen waarbij die velgen gescheurd zijn bij de spaken.
Als je uit je zadel komt, tikt het dan nog steeds? Dat is dé manier om uit te sluiten dat het uit je zadel/pen komt.
Ben even wezen kijken bij EPE, zag kano nog rennen maar te laat door dat hij het was om te roepen. Was lekker weer!
[ afbeelding ]
Vos (1e bij de vrouwen, 31e algemeen)
[ afbeelding ]
Langeveld en Rood (1e en 2e algemeen/mannen)
Mwah, uur in de regen/wind staan wachten tot de start is gewoon kut.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Regen maakt het juist extra heroïsch, jonguh!
Te laat, maar ik stond bij recreatief/cyclosportief.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef No-P het volgende:
[..]
Cool , welk startvak. Ik ga bij de strandopgang staan.
Heb ik ook met mijn fulcrum racing 5. Rij er ondertussen gewoon op door, nog geen gekke dingen gebeurd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef muzas het volgende:
Mijn fiets eens wat nader bekeken en toen viel me dit op;
[ afbeelding ]
Héele kleine haarscheurtjes lijken het net. Op verschillende plekken langs de velg (altijd om/bij een spaak). De een wat duidelijker dan de ander. Mijn voorwiel heeft dit niet.
Is dit stuk? Of normaal?
Kan dit dan die eerder genoemde tik opleveren?
En zo ja, valt dit dan onder de garantie? Fiets is een half jaar. En de verkoper verzekerde me (mondeling) dat deze wielen me prima zouden houden, ook op klinkers.
Ja zeg, ben kapot. Ga je hier over zeurenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:24 schreef muzas het volgende:
Leuk verslag!
[..]
Als je meer stijl wil, moet je de volgende keer in je smoking gaan
't was naast het water, dus zijn ervaring met kanoën zal wel geholpen hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:59 schreef Patroon het volgende:
Heeft Kano sneller gefietst dan MarcoD?
Misschien heeft hij lek gereden. En als je achteraan rijd heb je sowieso meer prutsers waar je langs moet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:59 schreef Patroon het volgende:
Heeft Kano sneller gefietst dan MarcoD?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:47 schreef Patroon het volgende:
Let maar op, als ik er moet staan sta ik er.langs de kant staan?! Fietsen moet je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
everyone's a critic...
even you ! !
Vriend van me reed niet al te snel, die stond in de file bij de afdaling van castricumquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef MarcoD het volgende:
Ja kano heeft sneller gereden als mij, ik was vrij laat met het ophalen van stuurbordje etc en daarna als een vd laatste in het startvak aangesloten (er stonden dus zo'n 1500 mensen tussen mij en kano in).
De 2 uur na de start alleen maar mensen ingehaald, verder kut strand en misschien moet ik ook maar een keer een uur van te voren het start vak in gaan.
Positief puntje bij dit uitgebreide verslag is dat ik 5u 20 heb getraind vandaag, de kop is eraf dus van dit fietsjaar!
Dat had ik vorig jaar. Ben je de hele weg bezig om te slalommen en bij de strand-op/afgangen is het zand helemaal naar de klote en sta je in de file.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef MarcoD het volgende:
Ja kano heeft sneller gereden als mij, ik was vrij laat met het ophalen van stuurbordje etc en daarna als een vd laatste in het startvak aangesloten (er stonden dus zo'n 1500 mensen tussen mij en kano in).
De 2 uur na de start alleen maar mensen ingehaald, verder kut strand en misschien moet ik ook maar een keer een uur van te voren het start vak in gaan.
Positief puntje bij dit uitgebreide verslag is dat ik 5u 20 heb getraind vandaag, de kop is eraf dus van dit fietsjaar!
Ik houd het gewoon op Limburg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen ga ik ff lekker Zeeland onveilig maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |