Dan moet ik ook natuurlijk. Bij dezen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef alexisbest het volgende:
ja hoor de eerste mensen hebben al gereageerd om een legendarische status te verwerven bij FOK!
goed gedaan
Ik ben dan ook legendarischquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef alexisbest het volgende:
ja hoor de eerste mensen hebben al gereageerd om een legendarische status te verwerven bij FOK!
goed gedaan
Ik zie geen vraagtekens dus meer een stelling denk ik. Misschien gewoon een stukje zelfreflectie van TS. Op je 16 weet je nog niet goed welke gedachten je moet uiten en welke niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:29 schreef Oognip het volgende:
En je vraag is hoe je je dikke buik weg kan werken?
Misschien heeft TS wel een abnormaal groot hoofd waardoor ie wiebelt als ie loopt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:35 schreef Bombvis het volgende:
Hoe kunnen wij, als reageerders, nou in hemelsnaam met deze info bepalen of jij een ongebalanceerd lichaam hebt?
Ik vind 67 best weinig, mag nog best wel wat gewicht bij, in spierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:24 schreef alexisbest het volgende:
ik ben 16 jaar, 1,79 lang en ik weeg 67 kilo. Op zich een perfect gewicht toch, maar ik heb nogal wat vet in mn buik en billen. Komt dit doordat ik een ongebalanceerd lichaam heb, want ik heb normale benen armen etc.
quote:
Ben ik blij dat ik het al verworven heb, maar bij deze mijn comment voor jou:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef alexisbest het volgende:
goed gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |