nee hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:17 schreef Jimbo het volgende:
ik hoop vooral dat je nu een ban krijgt wegens spammne
of 10quote:
houdt*quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
implying you do not houd van mij.
Heb ik alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:26 schreef Marco001 het volgende:
Cachet, geen te groot ego krijgen he.
hoezo?quote:
Compensatie gedrag hequote:
je keek ook spongebob?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:31 schreef xcachet het volgende:
Er is vandaag iets heel zieligs gebeurt.
Oh oke. Beetje overdrevenquote:
Nou dat was heel zielig anders hoor!quote:
nee, laat maar gewoon achterwegequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:31 schreef xcachet het volgende:
quote:
Ik heb geen medelijden. Hij zal het wel verdient hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou dat was heel zielig anders hoor!
hij had eindelijk zn vaarbewijs gehaald, en toen verscheurde mvr puffs het zo voor zn gezicht!`
oh, ok.quote:
Vertel het!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat, Typisch..
Mijn verhaal is zieliger. Mijn haar heeft een lengte gekregen dat ik officieel krullen krijg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:31 schreef xcachet het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn verhaal is zieliger. Mijn haar heeft een lengte gekregen dat ik officieel krullen krijg.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn verhaal is zieliger. Mijn haar heeft een lengte gekregen dat ik officieel krullen krijg.
Bijzonder wel. Al heb je morgen wel een onderwerp om zowaar een gesprek aan te knopen mocht je haar uit haar isolement willen trekken. Of is ze alleen met een reden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:43 schreef xcachet het volgende:
Oke, om mijn populariteit in stand te houden.
En meisje uit mijn klas was vandaag jarig. Alleen niemand wist het. Ze ging stil vooraan in de klas gaan zitten en na 2 lesuren weer naar huis gegaan. Pas later zag ik op Facebook dat ze vandaag jarig wasBest sneu.
Laatst vroeg een meisje aan mij of ik elke ochtend zelf krullen in mijn haar aanbracht. Ik zei vanzelfsprekend ja.quote:
Die ligt vast goed onder de mede studentenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:43 schreef xcachet het volgende:
Oke, om mijn populariteit in stand te houden.
En meisje uit mijn klas was vandaag jarig. Alleen niemand wist het. Ze ging stil vooraan in de klas gaan zitten en na 2 lesuren weer naar huis gegaan. Pas later zag ik op Facebook dat ze vandaag jarig wasBest sneu.
sommige vrouwenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijzonder wel. Al heb je morgen wel een onderwerp om zowaar een gesprek aan te knopen mocht je haar uit haar isolement willen trekken. Of is ze alleen met een reden?
[..]
Laatst vroeg een meisje aan mij of ik elke ochtend zelf krullen in mijn haar aanbracht. Ik zei vanzelfsprekend ja.
ze ligt vooral goed onder de jongens hoorde ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die ligt vast goed onder de mede studenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |