Ohquote:
van deze popo mevrouw zou ik dat doen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van deze popo mevrouw zou ik dat doen jaWaarom lopen er hier niet zulke mooie politievrouwen rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
omdat je niet in den haag woont?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom lopen er hier niet zulke mooie politievrouwen rond
Gelukkig nietquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van deze popo mevrouw zou ik dat doen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker kort, lekker pittig.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ik ook nietquote:
ze heet wel Lust..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is cool altijdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VANAF 11 UUR!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe lang zat je al te wachten? ;_;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |