inderdaad. Zal ik daarom geen inwonende vent hebben? Omdat ik geen strijkbout heb?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij niet. En je vent dan? Ook niet waarschijnlijk, aangezien jij geen strijkbout hebt?
Steeds meer:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:06 schreef Copycat het volgende:
Want alle huishoudens draaien ook op werknemers met tijdelijke contracten.
http://www.elsevier.nl/Ca(...)aag-ELSEVIER332674W/quote:Minder werknemers met een vast contract
De samenstelling van de werkzame beroepsbevolking is de afgelopen tien jaar veranderd. Er zijn nu minder werknemers met een vaste arbeidsrelatie, maar meer werknemers met een flexibele arbeidsrelatie en zelfstandigen. Vooral werkenden jonger dan 35 jaar hebben minder vaak een vaste baan.
quote:Het aantal Nederlanders dat een vast contract krijgt aangeboden, is vorig jaar met 97 procent gedaald. Tweeduizend personen ondertekenden in 2011 een vast contract. In 2010 waren dat er nog 83.000.
quote:Het aantal Nederlanders dat een tijdelijk contract kreeg aangeboden, steeg daarentegen met 15 procent, van 422.000 naar 486.000.
Dat weet ik niet of dat daar door komt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:16 schreef seasushi het volgende:
[..]
inderdaad. Zal ik daarom geen inwonende vent hebben? Omdat ik geen strijkbout heb?
(Hij heeft trouwens ook geen strijkbout. En geen overhemden)
Ik ook een keer en daar heb ik ontslag genomenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, klopt en het wordt vaak ook wel begrepen hoor (1 keer echt probleem mee gehad) maar het voelt gewoon voor mezelf niet prettig. Gelukkig waren mijn kinderen bijna nooit ziek
(En thuis werken kan/mag niet altijd he)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Omdat mannen die naast hun 40 tot soms 60 urige werkweek ook nog eens door hun part-time werkende vrouw worden gedwongen huishoudelijke taken te doen vaak in een relatie zitten waar ze het blijkbaar onderspit delven. Een relatie waar ze in feite bijna al het risico EN alle verantwoordelijkheid dragen, zonder dat dit extra waardering oplevert. Natuurlijk werkt dat je tegen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar als zo'n man dat zo gemakkelijk, simpel en 'niet zwaar' vindt.. Waarom raken mannen dan eerder depressief als ze daar aan bij moeten dragen, of alleen al omdat hun vrouw parttime werkt? Waarom doen ze het dan niet zelf?
Naar de strijkturk, werkt perfect.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehh...zonder strijkbout? Wat doe jij dan met overhemden en zo?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ook een keer en daar heb ik ontslag genomenDat zou ik idd ook niet bepaald kunnen waarderen... MafkezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Dat is ook een mogelijkheid inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
Naar de strijkturk, werkt perfect.
Dan ga je er dus vanuit dat die vrouw aanzienlijk minder werkt terwijl in het onderzoek ook wordt gesproken over fulltime werkende vrouwen. Dan gaat jouw claim toch niet op?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Omdat mannen die naast hun 40 tot soms 60 urige werkweek ook nog eens door hun part-time werkende vrouw worden gedwongen huishoudelijke taken te doen vaak in een relatie zitten waar ze het blijkbaar onderspit delven. Een relatie waar ze in feite alle risico EN alle verantwoordelijkheid dragen, zonder dat dit extra waardering oplevert. Natuurlijk werkt dat je tegen.
Maar gelukkig is de feministen kliek er als de kippen bij om diezelfde man nog eens met een wijzend vingertje te beschamen omdat hij zogenaamd niet bij de tijd genoeg is.
Sommige wijven![]()
Zelfs full-time werkende vrouwen doen gemiddeld minder zwaar werk dan full-time werkende mannen. Mijn claim gaat zelfs voor die minder voorkomende situatie op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dan ga je er dus vanuit dat die vrouw aanzienlijk minder werkt terwijl in het onderzoek ook wordt gesproken over fulltime werkende vrouwen. Dan gaat jouw claim toch niet op?
Toen had ik wel vanantie wanneer ik wildequote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik idd ook niet bepaald kunnen waarderen... Mafkezen![]()
Over claims die niet opgaan gesproken, hoeveel tijdelijke contracten heb jij gehad eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dan ga je er dus vanuit dat die vrouw aanzienlijk minder werkt terwijl in het onderzoek ook wordt gesproken over fulltime werkende vrouwen. Dan gaat jouw claim toch niet op?
Wat doet dat er toe?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Over claims die niet opgaan gesproken, hoeveel tijdelijke contracten heb jij gehad eigenlijk?
Een hoop, aangezien je net zelf al claims deed daarover. Kom op, niet zo verlegen, je vertelt vaak genoeg over jezelf.quote:
Ik geef een link dat er in heel Nederland minder vaste contracten zijn en veel minder worden gegeven maar jij wil het dan weer op mij betrekken? Ik snap werkelijk het belang daar niet van. Of zoek je weer iets om mee te bashen in tig-topics?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een hoop, aangezien je net zelf al claims deed daarover. Kom op, niet zo verlegen, je vertelt vaak genoeg over jezelf.
Nou ja, ik vind dat dus niet triest (zoals je in je OP aangaf). Het is gewoon zoals het is. Mijn tolerantie voor rommel en viezigheid is een stuk lager dan die van m'n vriendin, ik ben qua huishouden dus de pineut thuis.quote:
en niet van een?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:04 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat dus niet triest (zoals je in je OP aangaf). Het is gewoon zoals het is. Mijn tolerantie voor rommel en viezigheid is een stuk lager dan die van m'n vriendin, ik ben qua huishouden dus de pineut thuis.
En dat emancipatie dan nog niet zo ver is doorgedrongen, dat vind ik persoonlijk zelfs wenselijk. Ik hou van een vrouwelijke vrouw, en niet van een
Het ging mij er vooral om dat je loopt te roeptoeteren dat je niet in de slachtofferrol zit maar je posts overduidelijk het tegendeel bewijzen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik geef een link dat er in heel Nederland minder vaste contracten zijn en veel minder worden gegeven maar jij wil het dan weer op mij betrekken? Ik snap werkelijk het belang daar niet van. Of zoek je weer iets om mee te bashen in tig-topics?
Whut?!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Copycat het volgende:
Was ik nu maar wel blijven kijken ... Dan zaten niet alle veters in een kluwen.
[ link | afbeelding ]
dat krijg je ervan!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Copycat het volgende:
Was ik nu maar wel blijven kijken ... Dan zaten niet alle veters in een kluwen.
[ link | afbeelding ]
Als ik hier op FOK lees dan komen er bij mij te veel opmerkingen van mannen voorbij alsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef Lienekien het volgende:
En wat vind je dan het voornaamste verschil tussen een vrouwelijke vrouw en een kenau? Komt een vrouwelijke vrouw niet voor zichzelf op? Hecht een vrouwelijke vrouw niet aan gelijke rechten en kansen? En als een vrouw dat wel doet, is ze dan een kenau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |