Gebruik waspoeder ipv een ei, geeft een beter resultaatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben maar 1 wasmand. En als deze vol is gaat hij in de wasmachine. In z'n geheel (de inhoud dus). Eitje.
Hoezo? Heb ik als de was klaar is ook meteen een gepocheerd ei!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gebruik waspoeder ipv een ei, geeft een beter resultaat
Ik ben een waardeloze thuisblijfmoeder. Ik heb geen wasmand. Alles gooien wij op de trap naar zolderquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben maar 1 wasmand. En als deze vol is gaat hij in de wasmachine. In z'n geheel (de inhoud dus). Eitje.
Dan weet je nu al dat de gekleurde was veel minder gewassen wordt.quote:
Verjaardagskadotje dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:51 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben een waardeloze thuisblijfmoeder. Ik heb geen wasmand. Alles gooien wij op de trap naar zolder
Dat kan ook. Maar ik was het ene op 30 kort andere 30 lang of 60. Andere mag weer wel gedroogd worden en dat weer niet. Dus dit werkt voor mijn het meest praktisch haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
+1quote:
Als je dat doet moet je veel vaker naar de winkel want je houdt masr een kwart overquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dan moeten jullie twee keer de helft wassen
Wat? Een man, en dan ook nog eentje die de was doet?quote:
En tegen kinderen uiteraard.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haar aversie tegenover mannen benadrukken natuurlijk.
Een wasmand. En een man die de was doet is niet zo exotisch toch? Elke normale vent in zijn 20-er jaren kan dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:53 schreef seasushi het volgende:
[..]
Wat? Een man, en dan ook nog eentje die de was doet?
Welnee, ik heb een prima leven zonder wasmand. (ook zonder strijkbout trouwens)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een wasmand. En een man die de was doet is niet zo exotisch toch? Elke normale vent in zijn 20-er jaren kan dat tegenwoordig.
Als je nog een vent zoekt roep je maar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:56 schreef seasushi het volgende:
[..]
Welnee, ik heb een prima leven zonder wasmand. (ook zonder strijkbout trouwens)
Hebben jullie daar echt geen regelingen voor?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En tegen kinderen uiteraard.
Overigens @ imanidiot: Als je kind ziek is, mag hij/zij niet naar school/opvang. Dan móet er dus wel iemand vrij nemen. Of je moet het geluk hebben dat ze naar opa en oma kunnen ofzo.
En vakanties zijn soms wel degelijk lastig in te vullen.
Ehh...zonder strijkbout? Wat doe jij dan met overhemden en zo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:56 schreef seasushi het volgende:
[..]
Welnee, ik heb een prima leven zonder wasmand. (ook zonder strijkbout trouwens)
Ja, maar doet hij het dan ook góed?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een wasmand. En een man die de was doet is niet zo exotisch toch? Elke normale vent in zijn 20-er jaren kan dat tegenwoordig.
Niet kopenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehh...zonder strijkbout? Wat doe jij dan met overhemden en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |