Dit dusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Domme vriend
KLB / Niet naast vriend mogen zitten_!
Als iemand de architect is geweest van haar eigen lot hier op Fok!, dan ben jij het wel.
Ben getest op autisme en vrijgesteld daarvan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent ook een valse zolderkamerautist.
Wil je even kappen met zulke posts.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:55 schreef Brummetje_ het volgende:
Wil je even kappen met zulke posts.
Ik ga ze iig melden. Nergens voor nodig.
Je kan het beter totaal negeren. Sinds m'n buurjongetje niet meer reageert op 'hee homo!' vind ik het lang zo leuk niet meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Schaam jij je voor je eigen posts?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Wat ga je precies melden dan? Je hebt die shit toch zelf gepost.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik vind jou dan ook regelmatig smalend doen over kutacties die je hebt uitgehaald. Ook ben je een ster in advies vragen en wanneer het antwoord je niet aanstaat, vervolgens alles in de wind te slaan. Dat wekt minstens irritatie op. Misschien dat jouw probleem ook deels op te lossen is door je eigen reacties aan te passen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:40 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik vraag er niet om om gepest en getreiterd te worden, maar ik word het wel, ook als ik een normaal topic open waarin ik onzekerheid laat zien en dus kwetsbaar ben.
Er worden ontzettend rotte opmerkingen gezegd. Er worden dingen bijgehaald die niet eens waar zijn(!) en natuurlijk gelooft iedereen dat gelijk...
Ik ga melden dat er naar andere post/topics gelinkt word en of het verwijderd kan worden door een mod.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ga je precies melden dan? Je hebt die shit toch zelf gepost.
En de kindjes in Afrika hebben het altijd zwaarder dan wijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:51 schreef chroestjov het volgende:
In het dierenrijk worden de zwakkeren achtergelaten door soortgenoten om te sterven en verslonden door vijanden.
Nou, succes ermee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ga melden dat er naar andere post/topics gelinkt word en of het verwijderd kan worden door een mod.
Want hetquote:
Dat is niet verboden, LOL.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ga melden dat er naar andere post/topics gelinkt word en of het verwijderd kan worden door een mod.
Gezien de quotes verwijzen naar een on-topic stelling van mij, wens ik je succes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Brummetje_ het volgende:
Sir, you were right.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:55 schreef hoink581 het volgende:
De serieuze discussie is volgens mij verloren vanaf hier
____________________________________________________________________________________________
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:07 schreef BozeHaas het volgende:
Volgens mij ben ik wel een autist want ik snap echt niet waarom mensen zich gekwetst gaan voelen door een paar reacties
Maar er zijn genoeg mensen die niet over zulke kwaliteiten beschikken, in het dagelijks leven onzeker zijn, en zichzelf op het internet willen/kunnen zijn. Ik blijf het een beetje triest vinden dat je zelfs anoniem niet jezelf kan blijven, en je dus aan zou moeten passen met bv een goede OP en inhoudelijk sterk moet reageren om dat soort dingen te voorkomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef Chai het volgende:
Maar OT: Wat het beste helpt is om zelf inhoudelijk zeer sterk te reageren, dat helpt veel beter dan een betweterig topic. Een goed topic kan juist de basis zijn voor een inhoudelijke discussie, voorwaarde is wel om in je OP al duidelijk stelling te nemen, dat nodigt mensen uit om te reageren.
Dat afrekenen kan ook op een andere manier. Een persoon hoeft niet om die rede zo neergehaald te worden, er lezen duizenden mensen mee, en daar zijn we ons heel erg bewust van. Het heeft allemaal invloed op elkaar, want als dat gedrag word getolereerd duurt het niet lang voordat men dat overneemt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:39 schreef hoink581 het volgende:
Hou alsjeblieft op met het verdedigen van slachtoffers. Kijk, in RL kun je gepest worden omdat je toevallig een lelijk gezicht hebt, je een vreemd accent hebt of uit een bepaalde familie komt.
Het enige waar je hier op wordt afgerekend zijn je uitspraken en gedrag, dingen die je kunt veranderen. Als je dan nog ergens niet welkom bent, dan is het internet groot genoeg om daar lotgenoten te kunnen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah bitch ! Magnets !
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef Plienn het volgende:
Dit topic is volgens mij pure frustratie van een eerder door jou geopend topic die verplaatst werd naar R&P doordat je verhaal daar niet serieus werd genomen en je niet de aandacht of reacties kreeg waarop je hoopte.
Voor iemand die al 6 jaar meeleest vind ik het sowieso vreemd dat je verwacht had serieus genomen te worden, of misschien zelfs steun te vinden, als je het allemaal zo goed weet.Huh nee joh... Ik las iets en daar baseerde ik mijn klacht op, omdat ik me er wel vaker aan stoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je je ergens aan irriteert moet je dat gewoon op je eigen manier bespreekbaar kunnen maken vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |