quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme waarom klikte ik op die spoiler.
Sorry je vroeg erom.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme waarom klikte ik op die spoiler.
Heb je ook een foto van je echo eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:10 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Sorry je vroeg erom.![]()
Ik zal weer serieus doen.
Doe jij zelf ook eens een beetje normaal, TS. Een beetje zo'n godverdomme lievennond willen afknallen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef Applecreampie het volgende:
Mijn vriendin inmiddels weggestuurd, na 3 keer pis te hebben geruimd kon ik dat beest wel afknallen en was mijn humeur tot een vriespunt gedaald.
Bespreken van een ban is verbodenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:07 schreef Biekuh het volgende:
[..]
serieus, wat heeft die dude gedaan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Bespreken van een ban is verbodenDat dan weer wel, maar je woorden zo zorgvuldig uitkiezen dat het niet niet op schelden/dreigen lijkt maar wel kwetsend over kan komen is allemaal prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eeum ja......quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van je echo eigenlijk?
Om de sfeer wat leuk te houden spreek ik mijn belangstelling uit.quote:
Het lukt TS tot dusverre nog vrij aardig op zichquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:07 schreef adnapekkid het volgende:
In KLB serieuze discussies willen voeren
Ik voorspel een omslag punt. Oja, GODVERDOMME DIE KK AIRCO HIER IN DE TREIN, WILLEN ZE MIJN TENEN AMPUTEREN OFZO?!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Fogel het volgende:
Het lukt TS tot dusverre nog vrij aardig op zich
Spoorknorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik voorspel een omslag punt. Oja, GODVERDOMME DIE KK AIRCO HIER IN DE TREIN, WILLEN ZE MIJN TENEN AMPUTEREN OFZO?!
Vooral 's nachts zijn er altijd goede discussies met oog voor elkaar, nuances en relatieveringen. Ik snap het hele punt eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het lukt TS tot dusverre nog vrij aardig op zich
Dus afgestudeerden mogen niet meer met de trein reizen? Dan ben ik een paar keer de fout ingegaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje afgestudeerd, jij, jij, vervelende zolderkamerautist!
Ah het is gefixedquote:
Geen idee hij deed het ineens:')quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah het is gefixedWat was er nou aan de hand?
Gaat alleen maar dikker worden ook de komende maanden.quote:
En vervolgens ook gewoon een beetje je best doen om de discussie goed te laten verlopen als TS, dat gebeurt vaak ook niet echt en dan is het logisch dat de discussie makkelijker verandert in offtopic gelul.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef Chai het volgende:
Maar OT: Wat het beste helpt is om zelf inhoudelijk zeer sterk te reageren, dat helpt veel beter dan een betweterig topic. Een goed topic kan juist de basis zijn voor een inhoudelijke discussie, voorwaarde is wel om in je OP al duidelijk stelling te nemen, dat nodigt mensen uit om te reageren.
Wazige shit.quote:
Hmmmm zelfs dan zie je nog de kutreacties verschijnen in KLB. Het wordt over het algemeen wel een iets beter topic, maar helemaal uitbannen doe je 't niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef Chai het volgende:
Maar OT: Wat het beste helpt is om zelf inhoudelijk zeer sterk te reageren, dat helpt veel beter dan een betweterig topic. Een goed topic kan juist de basis zijn voor een inhoudelijke discussie, voorwaarde is wel om in je OP al duidelijk stelling te nemen, dat nodigt mensen uit om te reageren.
Jammer alleen dat TS de plank volledig mis slaat en tevens -zoals het een vrouw betaamt- argumenten verward met emotie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
En vervolgens ook gewoon een beetje je best doen om de discussie goed te laten verlopen als TS, dat gebeurt vaak ook niet echt en dan is het logisch dat de discussie makkelijker verandert in offtopic gelul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |