quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:00 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat er toen met meer respect gesproken werd naar elkaar, en dat las een stuk prettiger.
Ja daarom zitten die mensen de hele dagen alleen thuis.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:17 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Maar wat als je daar niet om vraagt. Wat als je gewoon jezelf bent. Moet je dan maar wegblijven omdat andere je pesten?
Tribalwars met zn permabanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! doet niet aan permanente bans, op een aantal hele zware uitzonderingen na. FOK! wil zoveel mogelijk voor alles en iedereen,dus ook de ettertjes, open staan.
En KLB en ONZ zijn een beetje hun territorium, ik ben het wel met je eens dat KLB dat minder zou moeten zijn dan ONZ, maar dat is wat SEMTEX al zegt, een beetje de maandelijks terugkerende discussie.
Als er strenger gemod gaat worden in KLB is er een deel heel blij en een ander deel totaal niet. FOK! wil niet op de inhoud censureren, dat gebeurt al teveel op andere discussieplatformen. Ik zeg niet dat er geen ruimte is voor kritiek en dat er helemaal nooit iets hoeft te veranderen hoor.
Maar je kan voor wat serieuzere discussies terecht in andere fora, waar wel strenger gemod wordt dan hier. het is niet dat KLB en ONZ heel FOK! zijn.
Als het aan mij ligt blijft de troep gewoon hier in KLB en in ONZ en gedragen de users zich op de rest van het forum normaal.quote:
Oja, was dat niet in de tijd dat je nog gewoon naakt foto's van users naar het bedrijf waar ze werkten mocht sturen? Of heb je het nu over de tubgirl periode?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:00 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat er toen met meer respect gesproken werd naar elkaar, en dat las een stuk prettiger.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Schande trouwens dat je je gaat voortplanten terwijl er al zoveel leed is op de wereld, ts, ik zou het zelfs bijna een autistische actie willen noemen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:04 schreef Applecreampie het volgende:
[..]![]()
Mijn baby moest ook lachen.
Of misschien bedoelt ze de tijd dat er heksenjachten werden gehouden voor het achterhalen van de privégegevens van kutusers, die dan vervolgens op het forum werden verspreidt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:01 schreef voederbietel het volgende:
Oja, was dat niet in de tijd dat je nog gewoon naakt foto's van users naar het bedrijf waar ze werkten mocht sturen? Of heb je het nu over de tubgirl periode?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:04 schreef Applecreampie het volgende:
[..]![]()
Ik ben het soms wel een beetje met je eens hoor. Maarja, ik negeer het dan maar zo goed als kan, als users echt enorm irritant of respectloos zijn wordt er meestal wel iets aan gedaan op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:04 schreef Applecreampie het volgende:
[..]![]()
Ja ik doorzie het ook niet zo. Ben wel blij dat dat niet meer gebeurd trouwens. Net als die actie vorig jaar met die racefiets, dat vond ik echt min.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Of misschien bedoelt ze de tijd dat er heksenjachten werden gehouden voor het achterhalen van de privégegevens van kutusers, die dan vervolgens op het forum werden verspreidt?
Kijk en met dit soort posts lok je het dus uit dat je kutreacties krijgt hier. Maar goed, volgens mij ben je gewoon een troll.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:06 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik ben nog geen ouder. nog 29 weken en 4 dagen![]()
![]()
ps.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook wel van mening dat er strenger moet worden opgetreden tegen doodsverwensingen. Ik bedoel alles voor de lulz, maar dat is in de verste verte gewoon niet grappig. Ikzelf voel me er niet door gekwetst, maar het is zo inspiratieloos en zo makkelijk.
Het enige nadeel is wel, dat aandachtshoertjes hier echt te lang kunnen dooretteren omdat ze in feite niets concreets tegen de policy in doen, maar tegelijkertijd wel de boel voor anderen verstieren.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk en met dit soort posts lok je het dus uit dat je kutreacties krijgt hier. Maar goed, volgens mij ben je gewoon een troll.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:08 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
ps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, troll dus. Nou dan zijn we wel weer klaar hier hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:09 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Godverdomme waarom klikte ik op die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Volgens mij als iedereen gewoon doet wat ie wilt balanceren dingen zich aardig uit. Tenzij het écht persoonlijk is in de zin van gegevens achterhalen etc. etc. dat is gewoon waardeloos.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:08 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben ook wel van mening dat er strenger moet worden opgetreden tegen doodsverwensingen. Ik bedoel alles voor de lulz, maar dat is in de verste verte gewoon niet grappig. Ikzelf voel me er niet door gekwetst, maar het is zo inspiratieloos en zo makkelijk.
Het enige nadeel is wel, dat aandachtshoertjes hier echt te lang kunnen dooretteren omdat ze in feite niets concreets tegen de policy in doen, maar tegelijkertijd wel de boel voor anderen verstieren.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: