Zal wel door de hormonen komen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jammer alleen dat TS de plank volledig mis slaat en tevens -zoals het een vrouw betaamt- argumenten verward met emotie.
je bent écht van de zwakteboden vandaagquote:
Was toch maar een grapje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
je bent écht van de zwakteboden vandaag
Sterkte.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:20 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
verloofd. 3 maanden zwanger, samenwonend, 58 kilo.![]()
Dat ik me afvraag waarom mensen hier worden gepest houdt niet automatisch in dat ik ook gepest wordt, of een dikke autist ben
Vanaf nu steunt heel FOK! jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:40 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik vraag er niet om om gepest en getreiterd te worden, maar ik word het wel, ook als ik een normaal topic open waarin ik onzekerheid laat zien en dus kwetsbaar ben.
Er worden ontzettend rotte opmerkingen gezegd. Er worden dingen bijgehaald die niet eens waar zijn(!) en natuurlijk gelooft iedereen dat gelijk...
Dat komt vanwege je hypocriete houding t.o.v. onder andere je vriend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Dit idd.
Ik vraag er niet om om gepest en getreiterd te worden, maar ik word het wel, ook als ik een normaal topic open waarin ik onzekerheid laat zien en dus kwetsbaar ben.
Er worden ontzettend rotte opmerkingen gezegd. Er worden dingen bijgehaald die niet eens waar zijn(!) en natuurlijk gelooft iedereen dat gelijk...
Dat topic ging niet over mijn vriend...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt vanwege je hypocriete houding t.o.v. onder andere je vriend.
Je moet wel openstaan voor discussie. Jij slaat al het advies in de wind en herhaalt keer op keer 'ik ga er toch gewoon mee door', dan is er weinig mogelijkheid tot constructief reageren en dan krijg je dat..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:40 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dit idd.
KLB / Domme vriendquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:46 schreef Brummetje_ het volgende:
Dat topic ging niet over mijn vriend...
''Vriend en ik hebben al eeuwen niet meer echt gezoend.''quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Domme vriend
KLB / Niet naast vriend mogen zitten_!
Dát topic - waar ik het over had - GING NIET OVER MIJN VRIEND!quote:
En is KLB dan het dierenrijk, de zwakkeren, de soortgenoten of de vijanden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:51 schreef chroestjov het volgende:
In het dierenrijk worden de zwakkeren achtergelaten door soortgenoten en verslonden door vijanden.
Allemaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En is KLB dan het dierenrijk, de zwakkeren, de soortgenoten of de vijanden?
Ik heb mezelf beloofd het nog 1 keer te proberen. Als ik het dit keer niet zou halen (praktijkexamen) stop ik er idd mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:48 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Je moet wel openstaan voor discussie. Jij slaat al het advies in de wind en herhaalt keer op keer 'ik ga er toch gewoon mee door', dan is er weinig mogelijkheid tot constructief reageren en dan krijg je dat..
Gevolgd door:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:50 schreef Fylax het volgende:
''Vriend en ik hebben al eeuwen niet meer echt gezoend.''
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee hij juist. Weet niet wat hij doet, maar het is een ergere stank dan een dood, rottend vogeltje wat in rottende eieren ligt.
Beter ook, vrouw aan het stuur, bloed aan de muur.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:52 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb mezelf beloofd het nog 1 keer te proberen. Als ik het dit keer niet zou halen (praktijkexamen) stop ik er idd mee.
Ik wilde er eigenlijk nog aan toevoegen dat ik het hier dus allemaal wel mee vind vallen en dat TS niet zo moet zeuren maar drukte per ongeluk al op invoeren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En is KLB dan het dierenrijk, de zwakkeren, de soortgenoten of de vijanden?
Ik bespeurde zwakte.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:53 schreef chroestjov het volgende:
Ik wilde er eigenlijk nog aan toevoegen dat ik het hier dus allemaal wel mee vind vallen en dat TS niet zo moet zeuren maar drukte per ongeluk al op invoeren.
En toen zat jij er alweer als een hyena bovenop om mijn post te becommentariëren.
Jij bent ook een valse zolderkamerautist.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:54 schreef Spongeboss het volgende:
Allemaal haten op brummetje_ omdat zij een vriendin heeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |