Op zaterdag 11 januari 2014 11:31 schreef DrMabuse het volgende:
Denk dat er geen voordelen zijn. Eerder dat we steeds krampachtiger met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:32 schreef Bombshell het volgende:
Maar waarom willen vrouwen eigenlijk apart van mannen zwemmen? Wat is daar het voordeel aan.
Dat doen veel mannen. Dus ik snap die vrouwen heel goed. Wat hebben ze er aan om de tool van derden in degelijke toestand te brengen en wellicht de mogelijkheid op verkrachting te triggeren?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Toegegeven... ik keek als eerste naar d'r tetten.
Ook dat. Gewoon het huis niet meer uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doen veel mannen. Dus ik snap die vrouwen heel goed. Wat hebben ze er aan om de tool van derden in degelijke toestand te brengen en wellicht de mogelijkheid op verkrachting te triggeren?²
Er zijn genoeg 21+ gelegenheden in zwembaden volgens mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:30 schreef Twiitch het volgende:
Ik wil ook dagen dat sissende Marokkaanse pubertjes niet welkom zijn in het zwembad.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er zijn genoeg 21+ gelegenheden in zwembaden volgens mij.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:30 schreef Twiitch het volgende:
Ik wil ook dagen dat sissende Marokkanen niet welkom zijn in het zwembad.
Er zijn genoeg zwembaden die niet bang zijn om misdragende onrustige hufters een zwemverbod te geven. Zoek die zwembaden op en overspoel hun met je geld. Snel genoeg zullen andere zwembaden volgen.quote:
Link naar een dergelijk zwembad?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er zijn genoeg zwembaden die niet bang zijn om misdragende onrustige hufters een zwemverbod te geven. Zoek die zwembaden op en overspoel hun met je geld. Snel genoeg zullen andere zwembaden volgen.
Ik weet toevallig dat het Marnixbad vrij stricte regels heeft wat betreft hun zwemschema en de rust alswel onrust momenten in het rooster. Ik kan me niet voorstellen dat ze de enige zijn met zo'n brilliant idee.quote:
Geen zorgen, de meeste vrouwen in NL zijn lelijk in bikiniquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doen veel mannen. Dus ik snap die vrouwen heel goed. Wat hebben ze er aan om de tool van derden in degelijke toestand te brengen en wellicht de mogelijkheid op verkrachting te triggeren?²
Dat we het als maatschappij wel accepteren om te discrimineren op gedrag en leeftijd maar niet op geslacht en afkomst?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:42 schreef Re het volgende:
wat is nou precies het verschil tussen dit en bijvoorbeeld bejaarden-zwemmen, kinderen/kleuter/schoolzwemmen en sport-zwemmen
Bejaarden zijn vies en kinderen maken een tering herriequote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:42 schreef Re het volgende:
wat is nou precies het verschil tussen dit en bijvoorbeeld bejaarden-zwemmen, kinderen/kleuter/schoolzwemmen en sport-zwemmen
Weet je wie ook mannen en vrouwen scheidde? Mladic!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Discriminatie is geen racisme. What's next? Een godwin maken omdat toiletten gescheiden zijn?
Dit is wel eerlijk. Niet iedereen durft er openlijk voor uit te komen dat ze in feite zeggen: wij zijn nu nog dominant, zowel qua aantallen als qua cultuur. We moeten onze dominantie bewaken door minderheidsstandpunten te bestrijden via zachte of harde druk. Chapeau!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef karton2 het volgende:
[..]
Als je goed leest heb ik het over de dominante cultuur en zijn zeden mbt gescheiden douches en WCs.
Imho dienen de zeden van de dominante cultuur zwaarder te wegen dan welke cultuur dan ook die zich in Nederland bevindt.
Jouw cultuur wil gezellig gemixte douches, jammer. Onverdoofd slachten, jammer. Gescheiden loketten, jammer. Gescheiden zwemmen, jammer.
Je kunt alles proberen, maar het lijkt mij eerlijk gezegd erg onwaarschijnlijk dat er een grote vraag naar 'Men's night' bestaat. Blijkbaar zijn mannen over het algemeen onafhankelijk van geest genoeg dat ze gewoon zelf bepalen in wat voor gezelschap ze willen verkeren. Ik zou het nogal gênant vinden om ergens naartoe te gaan waar alleen mannen zijn, omdat een commerciële instelling heeft bepaald dat dat op die specifieke avond 'de bedoeling' is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je zou het op z'n minst kunnen proberen.
Sowieso valt het me op dat je vaker dingen hoort over een 'Ladies Night' dan over een 'Men's Night'.
En ik voel mij niet prettig als ik weet dat zulke idioten met kortzichtige gedachtegangen mod mogen zijn op fok. Gaan we dat ook scheiden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik voel mij niet prettig als ik tussen Marokkanen, Polen en Bulgaren moet zwemmen...... Gaan we dat ook scheiden?
Volgens mij is dat de nieuwe trend van politieke partijen. Iets in je naam zetten waar je juist niet voor staat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:08 schreef El_Matador het volgende:
Partij van de Eenheid (PvdE) wil gescheiden zwemmen herinvoeren
ehhhh...
Geef me een vrouw die niet kijkt naar de bobbel in het strakke broekje van een mannenzwembroek.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:35 schreef rakotto het volgende:
Best begrijpelijk dat er gescheiden zwemplaatsen beschikbaar worden gesteld naast de normale zwemlocaties. Het enige wat mannen doen is naar de vrouwen in bikinis staren en er zijn veel vrouwen die zich daarbij onprettig voelen. Nu zullen zij ook de kans hebben om te gaan zwemmen.
1. Weinig mannen maken van het bikini kijken in een zwembad een sport. De enkele mannen die dat wel doen zijn makkelijk genoeg te herkennen aan hun baldadige gedrag dat je ze prima uit kan zetten. Dit gebeurt ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:35 schreef rakotto het volgende:
Best begrijpelijk dat er gescheiden zwemplaatsen beschikbaar worden gesteld naast de normale zwemlocaties. Het enige wat mannen doen is naar de vrouwen in bikinis staren en er zijn veel vrouwen die zich daarbij onprettig voelen. Nu zullen zij ook de kans hebben om te gaan zwemmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |