Waarom niet gewoon de mannen en vrouwen apart laten wonen. Krijgen ze ook allebei hun eigen zwembad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:56 schreef Geerd het volgende:
Nou meteen maar gescheiden woonwijken? Lijkt me ook wel prima al die primaten met bontkraagjes, en straks al die Oostblokkers allemaal lekker apart kunnen ze mooi bij elkaar inbreken roven neersteken etc wat allemaal cultuur bij hun is.
![]()
Die hebben hun voetbal, hun vriendengroep, hun vriendenweekeinden en hun man-cave.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je zou het op z'n minst kunnen proberen.
Sowieso valt het me op dat je vaker dingen hoort over een 'Ladies Night' dan over een 'Men's Night'.
Jongens worden ook wel eens geweerd bij clubs om te voorkomen dat het een "hengstenstal" wordt. Ik heb het niet alleen over biculturele jongens trouwens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Sowieso valt het me op dat je vaker dingen hoort over een 'Ladies Night' dan over een 'Men's Night'.
Dan heb je nog steeds last van dat tuig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:05 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de mannen en vrouwen apart laten wonen. Krijgen ze ook allebei hun eigen zwembad.
Oh, tja als vrouw weet ik dat soort dingen weer niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die hebben hun voetbal, hun vriendengroep, hun vriendenweekeinden en hun man-cave.
tis iedere nacht al men's nightquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat zie je nog meer in die glazen bol van je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee of het hypocriet is, maar het lijkt me wel dat je een erg zwaar leven hebt.
Ik wil ook niet weten naar wat voor sauna's je gaatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig naar de sauna.
Nog nooit een Marokkaanse vrouw naast me gehad.
Tot zover het liberale Nederland. Wil je vrijheid? Jammer, de dominante cultuur wil betutteling!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef karton2 het volgende:
[..]
Als je goed leest heb ik het over de dominante cultuur en zijn zeden mbt gescheiden douches en WCs.
Imho dienen de zeden van de dominante cultuur zwaarder te wegen dan welke cultuur dan ook die zich in Nederland bevindt.
Jouw cultuur wil gezellig gemixte douches, jammer. Onverdoofd slachten, jammer. Gescheiden loketten, jammer. Gescheiden zwemmen, jammer.
Nee, betutteling alleen vanwege de cultuur: Gescheiden zwemmen wegens geloof is niet toegestaan. Gescheiden zwemmen als het zwembad daar meer winst mee kan maken is geen enkel probleem. Het is dus van belang dat voortaan iedereen in Nederland alles goed verantwoorden. Niet per ongeluk een beslissing nemen op basis van je opvoeding of iets dergelijke.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tot zover het liberale Nederland. Wil je vrijheid? Jammer, de dominante cultuur wil betutteling!
Zo werken we natuurlijk wel in de hand dat al die moslims aan taqiyya gaan doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, betutteling alleen vanwege de cultuur: Gescheiden zwemmen wegens geloof is niet toegestaan. Gescheiden zwemmen als het zwembad daar meer winst mee kan maken is geen enkel probleem. Het is dus van belang dat voortaan iedereen in Nederland alles goed verantwoorden. Niet per ongeluk een beslissing nemen op basis van je opvoeding of iets dergelijke.
Ik verwijs je naar reactie #94 van dit topic voor de volledigheid.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tot zover het liberale Nederland. Wil je vrijheid? Jammer, de dominante cultuur wil betutteling!
Hoeft niet voor de moslims alleen een probleem te zijn. Wat als sommige zaken nou voorkomen in de Joods-Christelijke Cultuur en in de Islam? Wat dan? Dan heb je ook een probleem natuurlijk. Vooral als er binnen de Joods-Christelijke cultuur langzaam een mindeheid is ontstaan die een bepaald iets wil. Dan kun je dus de nederlandse traditie respecteren, maar dan ben je misschien in je eigen land in de minderheid en collaboreer je met de moslims. Of je negeert de nederlandse culturele traditie. Maar dat moeten we ook niet willen, met zijn allen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo werken we natuurlijk wel in de hand dat al die moslims aan taqiyya gaan doen.
Ja, dat is de post waarin je pleit voor een overheid die mensen betuttelt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar reactie #94 van dit topic voor de volledigheid.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef karton2 het volgende:
regels wil gaan maken
zich schikt naar de dominante cultuur waar dat nodig wordt geacht. Waar dat nodig wordt geacht beslist de dominante cultuur.
Daar mag best hier en daar een beetje dwang bijzitten.
Zelfde geldt voor het onverdoofd slachten van dieren vanwege cultuur. Prachtig dat sommige mensen dat zo graag willen, maar niet hier.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:15 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte erachter. Als mannen en vrouwen gescheiden moeten willen zwemmen omdat het van de cultuur moet is het helaas pindakaas. Je zit hier in Nederland en ze gaan we hier niet met elkaar om.
In Barbaaristan misschien wel, maar hier dus niet.
Ik denk dat het hier en daar niet verkeerd is als de overheid helpt mensen te emanciperen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, dat is de post waarin je pleit voor een overheid die mensen betuttelt.
Dus prima als je allerlei vrijheden wilt. Zolang het maar niet gebeurt vanuit culturele motieven. Dat is betutteling. Een hypocriete variant ook nog.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat is de post waarin je pleit voor een overheid die mensen betuttelt.
[..]
[..]
Mensen in een eenheidsworst proppen noem je emanciperen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier en daar niet verkeerd is als de overheid helpt mensen te emanciperen.
Als je jezelf opsluit in je eigen kringetje, feestjes alleen maar voor jezelf organiseerd en niet meedoet in de maatschappij dan moet je ook niet raar opkijken als je op een dag totaal geen aansluiting meer hebt met diezelfde maatschappij.
Geen aansluiting in de maatschappij, geen werk, amper sociale contacten, criminaliteit.
Ik zei al dat het extreem hypocriet kan zijn en zeer onlogisch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus prima als je allerlei vrijheden wilt. Zolang het maar niet gebeurt vanuit culturele motieven. Dat is betutteling. Een hypocriete variant ook nog.
Mensen die via de gemeentelijke politiek iets wat ze graag willen proberen te bereiken is geen participatie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik zei al dat het extreem hypocriet kan zijn en zeer onlogisch.
Ik zei ook dat het niet zwart/wit hoeft te zijn. Iedereen mag wat mijn betreft zijn leven leven zoals hij of zij dat wilt, zolang de nadruk maar ligt op emancipatie, integratie en participatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |