quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
Ik doe deze wel vaak als ik last van lower back pump heb na good mornings/hyperextensions. De opluchting die dat dan geeft
Woow machtige plowstandje dit, lekkr diep nomsaiyinquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
Ik doe deze wel vaak als ik last van lower back pump heb na good mornings/hyperextensions. De opluchting die dat dan geeft
Dat kan nooit goed zijn voor je rug (als plow ontvangende).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Woow machtige plowstandje dit, lekkr diep nomsaiyin
die film is fkn hard vriendquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:18 schreef Herqules het volgende:
dalijk uitten en wolf of wallstreet
jelly?
met je meissie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:18 schreef Herqules het volgende:
dalijk uitten en wolf of wallstreet
jelly?
hey weismannquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef McNulty het volgende:
NultyNulz terug hindabuilding!!
Effe een korte een shout-out aan de peeps die mij hebben bijgestaan!
Op alfabetische volgorde:
Montelly
Sapstengel
No1uknow
G.R.S.
1 luv![]()
Kijk eensch wat ik voor jullie heb meegenomen. Purple Hazeeee niqquuuuuuuu!
[ afbeelding ]
Tijdens mijn afwezigheid ben ik ook gestopt met mijn juicegebruik, want ik vond toch wel dat ik er moeilijker resultaat mee behaalde. Als een natty gain ik gewoon veel makkelijker. *kuch*
Zuig jij ook ruften uit msmessy d'r aars?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zuig jij ook ruften uit msmessy d'r aars?
Etha doet dat wel bij JB. Hij houdt echt van haar.
holla at juh boiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef McNulty het volgende:
Montelly
Sapstengel
No1uknow
G.R.S.
1 luv![]()
[ afbeelding ]
Tijdens mijn afwezigheid ben ik ook gestopt met mijn juicegebruik, want ik vond toch wel dat ik er moeilijker resultaat mee behaalde. Als een natty gain ik gewoon veel makkelijker. *kuch*
Wie dan ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:38 schreef Awesome_ het volgende:
Kan er gestemd worden over de unban van iemand?
Holla! holla!quote:
miauw!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:38 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:38 schreef Awesome_ het volgende:
miauw!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* JackieBrown joins team Awesome_
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Hij voelt zich nu als een kat in het nauw.
We kroelen as we speakquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef VMSDKR het volgende:
kk jb begint gister ovet maine coons en die van mij is nu al 19 uur weg
100% srs, hij is normaal halfuurtje buiten en altijd om het huis en nu nergens te bekennen. overal al geroepen en gezocht. hoop dat 'ie ergens opgesloten zit ofzo en niet ergens ligt dood te gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
We kroelen as we speakhij heet nu Noodle.
Folders aan de bomen plakken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
100% srs, hij is normaal halfuurtje buiten en altijd om het huis en nu nergens te bekennen. overal al geroepen en gezocht. hoop dat 'ie ergens opgesloten zit ofzo en niet ergens ligt dood te gaan.
welcome back, broquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:31 schreef McNulty het volgende:
Paeng was FOKKING lelijk.
Moest ik ff kwijt.
good 2 be back, bruhquote:
grappige naamquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
We kroelen as we speakhij heet nu Noodle.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Folders aan de bomen plakken.
"Ik ben op zoek naar pussy."
geen GPS hanger?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
100% srs, hij is normaal halfuurtje buiten en altijd om het huis en nu nergens te bekennen. overal al geroepen en gezocht. hoop dat 'ie ergens opgesloten zit ofzo en niet ergens ligt dood te gaan.
Ahw... misschien is hij achter een krols poesje aan? Kat waar ik op pastte deed dat wel eens en kwam dan 3 dagen later helemaal uitgehongerd en met een paar bloedende krasjes op de neus terug.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gedraag je nu maar een beetjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef McNulty het volgende:
Montelly
Sapstengel
No1uknow
G.R.S.
1 luv![]()
[ afbeelding ]
Ach, zelfverzekerdheid is een mooi iets. Zolang je maar niet andere erbij gaat betrekken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is gewoon next level LIF: http://www.reddit.com/r/BodyAcceptance
nee wel gechipt.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
@GRS, zou kunnen, maar hij is wel gecastreerd dus weet niet of 'ie nog geil wordt begrijp je
Ik zal het proberen bape.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gedraag je nu maar een beetje
[..]
Ach, zelfverzekerdheid is een mooi iets. Zolang je maar niet andere erbij gaat betrekken.
Sorry JBBY, zit mobiel, verkeerd gekeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
Ja ik snap het, dan krijgen ze denk ik niet meer zulke sterke feels inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |