Dankzij Jesse zuig ik nu vreemde mannen leeg op de parking voor de extra protonsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik haal alles bij hem. hij heeft verstand van zaken
Zoek je wellicht nog een trusted supplier?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dankzij Jesse zuig ik nu vreemde mannen leeg op de parking voor de extra protons
Ok brah, have it your wayquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker maar zal het niet zelf snel opzetten. Ben niet zo'n indie type.
nicequote:
volgens Jesse is het anaal nog beter opneembaar, dit moet ik nog uitproberenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zoek je wellicht nog een trusted supplier?
daarom woon je in de Bijlmer, meest respectvolle buurt van NL, lololololquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen respectloze knurft.
Ja geen probleem, ik tre wel een vrouwenpakje aan. Als het een tranny is is het toch ook gewoon een vrouw? No homoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
volgens Jesse is het anaal nog beter opneembaar, dit moet ik nog uitproberen
zolang ik ze niet in de ogen aankijk is dit volledig hetero t-t-t-och
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dankzij Jesse zuig ik nu vreemde mannen leeg op de parking voor de extra protons
jij kan het weten....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:00 schreef seto het volgende:
lul niet dreamerbulk dat deed je al voordat je jesse leerde kennen
hoi joerie ja dat kan kosten 20 euro voor ene potje en verzendingskoste zyn voor jou danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hey jb kun je een sgeetje in een potje laten en opsturen
bvd
ja wel goed toch beetje kut maar wel goed hah en met jou?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
Ik doe deze wel vaak als ik last van lower back pump heb na good mornings/hyperextensions. De opluchting die dat dan geeft
Woow machtige plowstandje dit, lekkr diep nomsaiyinquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
Ik doe deze wel vaak als ik last van lower back pump heb na good mornings/hyperextensions. De opluchting die dat dan geeft
Dat kan nooit goed zijn voor je rug (als plow ontvangende).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Woow machtige plowstandje dit, lekkr diep nomsaiyin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |