Jij dan? Heb nog soms wel van die 'what could have been'-feels. Was best goed in die landelijke toernooitjes. Toen ik mijn sleutelbeen brak (icm zware astma) in een finale ben ik gestopt. Wel jammer.quote:
Mijn zonen gaan later sowieso ff verplicht een jaartje. Valbreken is wel een skill waar je de rest van je leven iets aan hebt.quote:
Klopt dat heeft mij kont ook een aantal keren gered.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mijn zonen gaan later sowieso ff verplicht een jaartje. Valbreken is wel een skill waar je de rest van je leven iets aan hebt.
haha strong bulk is strongquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
18 bucketgaat er standaard wel in
Ik had laatst ongeveer je halve BK score en ik voelde me al baas (en fatsig)
Soms kan het ook tegenwerken, ging een keertje op de vuist met een of andere maniak. Had hem in een armklem, zei hij jankend "laat m'n arm los". Als ik door ging dan was hij gebroken. Ik vroeg of hij rustig was en hij snikte "ja". Liet los en liep weg en toen werd ik van achteren gesucker punched.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mijn zonen gaan later sowieso ff verplicht een jaartje. Valbreken is wel een skill waar je de rest van je leven iets aan hebt.
Waarom je dochters niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
quote:
Ik heb na dat soort voor wel altijd last van major foodcoma's, tips daartegen?quote:
Regel nummer 1 in een gevecht: NOOIT maar dan ook NOOIT je rug toekeren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:26 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Soms kan het ook tegenwerken, ging een keertje op de vuist met een of andere maniak. Had hem in een armklem, zei hij jankend "laat m'n arm los". Als ik door ging dan was hij gebroken. Ik vroeg of hij rustig was en hij snikte "ja". Liet los en liep weg tot ik van achteren gesucker punched werd.
Sorry ik las niet goed. Hij deed daarna nog wel 4 of 5 keer 140, verder niet gezien; probeer zelf ook te trainen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik bedoelde.. een one rep max van 160kg ?
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Regel nummer 1 in een gevecht: NOOIT maar dan ook NOOIT je rug toekeren.
Meteen breken, gekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:26 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Soms kan het ook tegenwerken, ging een keertje op de vuist met een of andere maniak. Had hem in een armklem, zei hij jankend "laat m'n arm los". Als ik door ging dan was hij gebroken. Ik vroeg of hij rustig was en hij snikte "ja". Liet los en liep weg tot ik van achteren gesucker punched werd.
Als iemand met een hoodie je gaat fokken moet je achter hem langs, z'n capuchon pakken om z'n nek wikkelen en tegen z'n nek duwen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Meteen breken, gek. Komt omdat choken of van die submissions ook echt iets sadistisch heeft tov een punch.
mensen zijn vaak nog bozer als je loslaat.
Kijk maar uit dan de judobond er geen lucht van krijgt maatje
Daarom ruim voor de puberteit deze vaardigheden aan laten leren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:26 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]Ik had altijd een stijfje als ik met meisjes ging grond worstelen.
Welke gym ben je dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:50 schreef Eleiko het volgende:
Gast staat nu te Hamer curlen met 34kg dumbbells.
Denk zelf altijd non-responder te zijn. Wat merk je dan? Extra repje? Meer pomp?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
Creatine is underrated. Fuck me, 1 dag ON. Twee maand off geweest.
Doet toch wel heel veel.Whey mis ik nog niet.
Het effect bij mij is voornamelijk uiterlijk. Veel meer blijvende pomp en hardheid, je lijkt meer op een 'bodybuilder' omdat alles rond en hard is. Miste die extra cleavage al een tijdje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Denk zelf altijd non-responder te zijn. Wat merk je dan? Extra repje? Meer pomp?
Ik ben blij om dat te horenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:27 schreef Eleiko het volgende:
Het feit dat je iemand hier voor open staat is positief. Maar IMHO ben je alles behalve irritant.
(again: no-hossel).
Beter kom je over een week, dan is Eurosonic erquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
Hey jongens wat is er te doen in Groningen?vanavond lkr stappe daar
Ik beaam dit. Ik heb vroeger in mijn jeugd gejudo'd en ik ben nooit echt slecht ten val gekomen. Het gebeurt instinctief wanneer je het eenmaal goed kan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
50g genomen of wat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
Creatine is underrated. Fuck me, 1 dag ON. Twee maand off geweest.
Doet toch wel heel veel.Whey mis ik nog niet.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Y-only sperm door jaren kkhard gekuurd te hebben.
Ja precies, wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:51 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben de enige in mijn vriendengroep die nog nooit gevochten heeft. Zit te denken om een fight club te beginnen. Hoeveel kan ik nu van mezelf weten als ik nog nooit gevochten heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |