Poelestraat, peperstraat, was het vroeger. Mijdt het rijtje met de 6 tieten op de Grote Markt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
Hey jongens wat is er te doen in Groningen?vanavond lkr stappe daar
Grunnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
Hey jongens wat is er te doen in Groningen?vanavond lkr stappe daar
de 3zusters?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Poelestraat, peperstraat, was het vroeger. Mijdt het rijtje met de 6 tieten op de Grote Markt.
En dit geldt nog steeds btw.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Poelestraat, peperstraat, was het vroeger. Mijdt het rijtje met de 6 tieten op de Grote Markt.
Want iedereen die wel eens uitgaat is inderdaad wanhopig opzoekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Grunn![]()
Stappen![]()
Niet lekker thuis blijven met je wifey en de hele avond pussy krijgen i.p.v. wanhopig zoeken naar
Thnx Co.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op zoek naar iets dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want iedereen die wel eens uitgaat is inderdaad wanhopig opzoek
Disco houwerij altijd fijnquote:
Ik hoop dat ik dit nooit ga zeggen. Echt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Grunn![]()
Stappen![]()
Niet lekker thuis blijven met je wifey en de hele avond pussy krijgen i.p.v. wanhopig zoeken naar
Op een dag wordt je ouder dan 17, heus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dit nooit ga zeggen. Echt.
Groningen stad is wel gaaf.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Grunn![]()
Stappen![]()
Ik kijk uit naar je biografie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Op een dag wordt je ouder dan 17, heus.
Maar voor als nog gewoon je boterham pindakaas blijven eten.
hahahah die mensen bij de mac kijken me altijd raar aan als ik zeg "nee niet meenemen, eet het hier op"... meestal gaan ze er vanuit dat ik voor meerdere mensen halen ... niet dus lmaoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker man
[..]
Wat zei 't mokkel bij de kassa toen je dat bestelde?
Lol ik ik zou jou en Ray al samen naar een all you can eat wok gaan. Eind van de avond vragen ze een straatverbod aan voor jullie
Nooit gevochten? Zat je op een blanke school of zo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:51 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben de enige in mijn vriendengroep die nog nooit gevochten heeft. Zit te denken om een fight club te beginnen. Hoeveel kan ik nu van mezelf weten als ik nog nooit gevochten heb?
Dan moet ik je teleurstellen, er staan geen plaatjes in.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahahah die mensen bij de mac kijken me altijd raar aan als ik zeg "nee niet meenemen, eet het hier op"... meestal gaan ze er vanuit dat ik voor meerdere mensen halen ... niet dus lmao
Nee. Wel vaak 'bijna', maar altijd nog alles weten af te bluffen met mijn fysieke gestaltheid en een huilglimlach naar iedereen die zich ook maar iets druk stond te maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Nooit gevochten? Zat je op een blanke school of zo?
Het schijnt dat de grote jongens vaak het slechtste kunnen vechten aangezien ze meestal met rust worden gelaten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee. Wel vaak 'bijna', maar altijd nog alles weten af te bluffen met mijn fysieke gestaltheid en een huilglimlach naar iedereen die zich ook maar iets druk stond te maken.
Vaak genoeg gevraagd of ze de conversatie niet even buiten wilde voortzetten maar mijn bluf is nog nooit daadwerkelijk gecalled.
Ik geloof dit meteen ja. Daarom vraag ik me ook af of ik er überhaupt iets van bak. Denk zelf van wel, maar dat denk ik wel met meerdere dingen. Wel ooit iemand ko gechoked met mijn jarenlange judo-ervaring. Maar dit was een maat die me in de bosjes duwde toen ik daarin stond te pissen na het stappen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:01 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Het schijnt dat de grote jongens vaak het slechtste kunnen vechten aangezien ze meestal met rust worden gelaten.
Meeste wat ik ooit heb besteld was op een dag in december waarbij ik door drukte de hele dag nog helemaal niks had gegeten om 17:00 savonds.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan moet ik je teleurstellen, er staan geen plaatjes in.
[..]![]()
![]()
![]()
Noem eens een lijstje van wat je allemaal besteld in 1 keer ?
Goddamn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef dreamerbulk het volgende:
resultaat: 2x bigtasty groot menu, 2x bigmac, 2x QP,
dat zou echt episch zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goddamn.![]()
Wel met cola light neem ik aan?
W.t.f.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Meeste wat ik ooit heb besteld was op een dag in december waarbij ik door drukte de hele dag nog helemaal niks had gegeten om 17:00 savonds.
daarna traanden mijn ogen gewoon .. zo vol zat ik.. kon niets meer
meer zal ik ook niet op krijgen denk ik, tenzij ik 125+ weeg ofzo lmao
Kom ik aan met mn 3 big tasty met bacon...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Meeste wat ik ooit heb besteld was op een dag in december waarbij ik door drukte de hele dag nog helemaal niks had gegeten om 17:00 savonds.
daarna traanden mijn ogen gewoon .. zo vol zat ik.. kon niets meer
meer zal ik ook niet op krijgen denk ik, tenzij ik 125+ weeg ofzo lmao
Hey ik ook, welke band heb je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geloof dit meteen ja. Daarom vraag ik me ook af of ik er überhaupt iets van bak. Denk zelf van wel, maar dat denk ik wel met meerdere dingen. Wel ooit iemand ko gechoked met mijn jarenlange judo-ervaring. Maar dit was een maat die me in de bosjes duwde toen ik daarin stond te pissen na het stappen.
das ook niet mis!! i salute you!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kom ik aan met mn 3 big tasty met bacon...
I salute you good sir![]()
zo das netjes, die zal wel een 1rm van 160 ofzo hebben ?quote:
Wat is dan max bij de kfc? Ik heb een teamgenoot van mij (1.60m) wel eens 28 hot wings en een grote patat en wat colaatjes (refill!!;)) zien wegproppen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat zou echt episch zijn![]()
amerikaanse toestanden
op 1 of andere manier lukken die hoeveelheden mij niet bij kfc. Bij burger king moet ik nog ff kijken, die komt er binnen nu en 2 maanden aan in ons dorp.
1.80m schat ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zo das netjes, die zal wel een 1rm van 160 ofzo hebben ?
ja ik ook zoiets, 25 wings.. kapot dood erna..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef Multiply het volgende:
[..]
Wat is dan max bij de kfc? Ik heb een teamgenoot van mij (1.60m) wel eens 28 hot wings en een grote patat en wat colaatjes (refill!!;)) zien wegproppen.
Ik ben nooit verder dan 25 hot wings met patat en wat colaatjes gekomen.
ik bedoelde.. een one rep max van 160kg ?quote:
Gestopt bij blauw. Tien jaar geleden al of zo. Omdat ik geen vijf minuten op de mat kon staan zonder mijn ventolin-inhaler. Hier door had ik mezelf noodgedwongen een explosieve kamikaze-aanvalsstrategie aangeleerd.quote:
Ah dat is kut man. Ik hoop binnen twee jaar zwart te halen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gestopt bij blauw. Tien jaar geleden al of zo. Omdat ik geen vijf minuten op de mat kon staan zonder mijn ventolin-inhaler. Hier door had ik mezelf noodgedwongen een explosieve kamikaze-aanvalsstrategie aangeleerd.
Die en de mackroket. Voor de rest kom ik echt nooit bij dat soort vreetschuren, maar na een dagje kiten op het strand dan heb ik wel trek ja, en als er dan een van die idioten begint van bluf dat je er nog 2 eet.. (eet blijkbaar heel snel)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
das ook niet mis!! i salute you!
krengen zijn lekker he ... damn
Ah men balenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gestopt bij blauw. Tien jaar geleden al of zo. Omdat ik geen vijf minuten op de mat kon staan zonder mijn ventolin-inhaler. Hier door had ik mezelf noodgedwongen een explosieve kamikaze-aanvalsstrategie aangeleerd.
18 bucketquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja ik ook zoiets, 25 wings.. kapot dood erna..
maar die broodjes.. die vullen veel meer dan de burgers bij mac
Jij dan? Heb nog soms wel van die 'what could have been'-feels. Was best goed in die landelijke toernooitjes. Toen ik mijn sleutelbeen brak (icm zware astma) in een finale ben ik gestopt. Wel jammer.quote:
Mijn zonen gaan later sowieso ff verplicht een jaartje. Valbreken is wel een skill waar je de rest van je leven iets aan hebt.quote:
Klopt dat heeft mij kont ook een aantal keren gered.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mijn zonen gaan later sowieso ff verplicht een jaartje. Valbreken is wel een skill waar je de rest van je leven iets aan hebt.
haha strong bulk is strongquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
18 bucketgaat er standaard wel in
Ik had laatst ongeveer je halve BK score en ik voelde me al baas (en fatsig)
Soms kan het ook tegenwerken, ging een keertje op de vuist met een of andere maniak. Had hem in een armklem, zei hij jankend "laat m'n arm los". Als ik door ging dan was hij gebroken. Ik vroeg of hij rustig was en hij snikte "ja". Liet los en liep weg en toen werd ik van achteren gesucker punched.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mijn zonen gaan later sowieso ff verplicht een jaartje. Valbreken is wel een skill waar je de rest van je leven iets aan hebt.
Waarom je dochters niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |