Verkopen. Kan je echt veel geld voor vragen.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:35 schreef -supergirl- het volgende:
Weet iemand wat je met saffraan kan doen?
Volgens mij wil jij zeggen dat Saffraan altijd al duur is geweest, of lees ik het niet goed?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef RickoKun het volgende:
Duur Safraan is weet niet je TS dat het?
nog een keer zorgvuldig het topic lezen TS..... saffraan is altijd, maar dan ook altijd, al behoorlijk prijzig geweest.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij zeggen dat Saffraan altijd al duur is geweest, of lees ik het niet goed?
Eeuwig spijt van gehad?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mijn oma wou als tienermeisje eens een gerecht maken met saffraan, en toen heeft ze haar bloedkoralen ketting met gouden filigreinslot moeten verkopen om een halve gram te kunnen kopen, dus het is in elk geval al behoorlijk lang erg duur spul.
Kleurtje geven aan gerechten.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:35 schreef -supergirl- het volgende:
Weet iemand wat je met saffraan kan doen?
Zij niet echt geloof ik, maar haar erfgenamen des te meer.quote:
Wel mooi dat zij er geen spijt van had, maar zo'n mooi sierraad voor het kleuren van een beetje etenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zij niet echt geloof ik, maar haar erfgenamen des te meer.
En het gerucht in de familie gaat dat het nog niet eens lekker was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel mooi dat zij er geen spijt van had, maar zo'n mooi sierraad voor het kleuren van een beetje eten
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En het gerucht in de familie gaat dat het nog niet eens lekker was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |