Is dat altijd al zo geweest?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:34 schreef Prins_Pils het volgende:
Laatst las ik dat saffraan inderdaad nogal duur is.
Vergeet vooral dit niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:16 schreef lamber het volgende:
technisch gesproken kost saffraan financieel best wel duur.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:55 schreef Apekoek het volgende:
Het blijkt dat saffraan inderdaad al een langere tijd voor een hoog bedrag over de toonbank heen gaat.
Ja precies, saffraan is duur.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:02 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.
Saffraan is altijd al erg duur geweest, dit komt omdat er zeer veel bloemen nodig zijn voor de productie en door de intensieve manier van oogsten.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 05:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien moet je toch nog eens terug naar school en opnieuw beginnen met de bijtjes maar vooral de bloemetjes.....3 stampers en 3 meeldraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 'ipv' staat voor 'in plaats van'. Daar hoef je niet nog eens extra 'van' achter te typen."Pools are perfect for holding water"
Dit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
Mensen die dit topic niet snappen.KLB-n00bs.
Jij kopen Saffraan voor ¤5,-.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:18 schreef Killaht het volgende:
Gewoon bij lokale marokkaan halen, scheelt je veel geld.
qua geld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:16 schreef lamber het volgende:
technisch gesproken kost saffraan financieel best wel duur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |